kaaasen Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Har sett flere druids bruke Ysera, uten at jeg vet grunnen til det. Nei, får ikke noe spesielt for å levle alle til 60, annet enn at man får en god del gullkort. Noe må jeg jo ha for å motivere meg for videre grinding... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 (...) Har kravlet meg opp på 3780g også, så nå begynner jeg å bli klar for Curse of Naxxramas All of the cards from Curse of Naxxramas can only be obtained by defeating the encounters found within Naxxramas. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 nokså dårlig om det er gold krav på det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Set in the Scourge necropolis of Naxxramas, Curse of Naxxramas will be a five-wing adventure, with each wing representing one of the wings of the World of Warcraft Naxxramas raid instance. The adventure will feature a total of 30 new cards, gained through completing various aspects of the adventure. The first and last wings of the adventure will be free, while the others will be unlocked through spending gold or real money. Det var dette her jeg tenkte på Endret 21. juni 2014 av kimaasen Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Er så forbanna tullete å ta penger for det. Fuckings idiotisk. Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Hvorfor det? Spillet er jo F2P og noe av innholdet i Naxxramas blir gratis, og noe må man betale for. Men det man betaler for kan betales for med gull, så ser ikke helt problemet. Hvis du ikke vil bruke ekte valuta så slipper du vel det? Det som er forbanna tullete er at de ikke har landet på pris før de begynte å snakke om Naxxramas. Sånn som det er nå blir det flust med spekulasjoner og rykter, og umulig for folk å planlegge. Men jeg har også over 3000g nå så det skal vel gå greit for min del. Lenke til kommentar
etse Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Den nye hunter-bugen er plagsom. Alle jeg møter er huntere som prøver seg på det å fryse spillet til motspilleren. Kort forklart er bugen å spille comboen: Acolyte of pain + wild pyro og så trigge de med tracking. Denne comboen med å både tracke og å trekke et kort samtidig håndterer ikke spillet. Som fører til at animasjonen fryser for motspilleren. Om dere ser motspilleren spiller denne comboen finnes det en lett workaround: Avlutt-spiller uten å concede (f.eks. ved å bruke alt+f4) og start det på nytt. Spiller vil da reconnecte til spillet. Men vær raske så dere ikke mister turen deres 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Den nye hunter-bugen er plagsom. Alle jeg møter er huntere som prøver seg på det å fryse spillet til motspilleren. Kort forklart er bugen å spille comboen: Acolyte of pain + wild pyro og så trigge de med tracking. Denne comboen med å både tracke og å trekke et kort samtidig håndterer ikke spillet. Som fører til at animasjonen fryser for motspilleren. Om dere ser motspilleren spiller denne comboen finnes det en lett workaround: Avlutt-spiller uten å concede (f.eks. ved å bruke alt+f4) og start det på nytt. Spiller vil da reconnecte til spillet. Men vær raske så dere ikke mister turen deres Alltid noen idioter som skal ødelegge spillet, burde gått ann å rapportere. Har heldigvis ikke opplevd det selv enda. Endret 21. juni 2014 av discostu Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Takk for heads-up en. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Hvorfor det? Spillet er jo F2P og noe av innholdet i Naxxramas blir gratis, og noe må man betale for. Men det man betaler for kan betales for med gull, så ser ikke helt problemet. Hvis du ikke vil bruke ekte valuta så slipper du vel det? Det som er forbanna tullete er at de ikke har landet på pris før de begynte å snakke om Naxxramas. Sånn som det er nå blir det flust med spekulasjoner og rykter, og umulig for folk å planlegge. Men jeg har også over 3000g nå så det skal vel gå greit for min del. det skulle vært mulig å spilt det opp, eller at alle fikk alle vingene 1 måned etter release, men at man kunne kjøpt seg access med gold eller penger. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Hvorfor det? Spillet er jo F2P og noe av innholdet i Naxxramas blir gratis, og noe må man betale for. Men det man betaler for kan betales for med gull, så ser ikke helt problemet. Hvis du ikke vil bruke ekte valuta så slipper du vel det? Det som er forbanna tullete er at de ikke har landet på pris før de begynte å snakke om Naxxramas. Sånn som det er nå blir det flust med spekulasjoner og rykter, og umulig for folk å planlegge. Men jeg har også over 3000g nå så det skal vel gå greit for min del. det skulle vært mulig å spilt det opp, eller at alle fikk alle vingene 1 måned etter release, men at man kunne kjøpt seg access med gold eller penger. Er det ikke akkurat det som er mulig? At man kan kjøpe seg tilgang til fløyer med enten å betale ekte penger, eller opptjent gull? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Ja, du må enten spare i evigheter eller du kan bruke peng. I tillegg skulle alle ha fått tilgang til alt etter en viss tid. Men slik det er nå blir jeg mest sannsynlig tvunget til å bruke peng på det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Det kommer helt an på hva man prioriterer. I og med at det er et F2P-spill synes jeg ikke det er urimelig at de prøver å tjene penger. Det tar ikke "evigheter" å spare gull. Faktisk er mulig å tjene minimum 140g per dag, opp til 200g hvis jeg ikke har helt feil. Da er det ikke mange dagene det tar per 1000g. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Gjelder denne begrensningen i gull man kan vinne i arena også? Har aldri spilt 2 runder i arenaen på samme dag, så jeg aner ikke hva som skjer hvis du feks spiller to runder og får 12 wins i hver av dem. Det skulle jo gi en god slump gull, godt over 200 i hvert fall. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Arena rewards kan du lese mer om her: http://hearthstone.gamepedia.com/Arena Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Du har et godt poeng CurSe, jeg vil i alle fall anta at gull tjent i Arena vil gå utenom. Jeg tok kun høyde for å vinner 30 kamper + daily quest. http://hearthstone.gamepedia.com/Gold Lenke til kommentar
etse Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Om du kun gjør daily-quests, og ikke farmer 30 kamper per dag. Og heller ikke spiller arena. Men rett og slett bare sparer gullet du får fra daily-quests vil det vært fint mulig å få alle vingene i naxxramas. Og siden det er delt opp i flere deler, tror jeg neppe hver del vil være alt for dyrt. Hverken i gull eller i ekte penger. Greit nok, du får neppe alt veldig fort med mindre du sparer opp en del før release, men om du ønsker det gratis synes jeg ikke det er urimelig med f.eks. 1-2 uker med daily-quests per del. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Du har et godt poeng CurSe, jeg vil i alle fall anta at gull tjent i Arena vil gå utenom. Jeg tok kun høyde for å vinner 30 kamper + daily quest. http://hearthstone.gamepedia.com/Gold Det er å spille veldig mye. AtW Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Noen som har en forklaring på hvorfor det er så mange mages som spiller for tiden? Var ikke så vanlig før som det er nå.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 De hadde en resurgence etter Trump spilte litt billigmage. Kan være du har ranket deg inn i et mageheavy meta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå