Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har fått et oppdrag som gir deg 60 gull, selv om jeg prøver å krysse vekk de som bare gir 40. Er det flere som opplever det samme? Nesten så man lurer på om det har en sammenheng med at det skulle være mulig å kjøpe den nye exp-packen med gull.

Vel jeg spiller på us versjonen men om jeg bruker rerollen min på ettermiddagen så kan jeg om jeg logger på tidlig om morgenen rerolle questene så mye jeg vil.

På en annen side har hatt det litt moro med å teste ut miracle druid som funker veldig bra om du har flaks nok til å dra de violet teacherene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På en annen side har hatt det litt moro med å teste ut miracle druid som funker veldig bra om du har flaks nok til å dra de violet teacherene.

Sånn er det alltid i combo decks. Man bør ha en del card draws, AKA slik som Miracle Rogue har. Brukte 30 sec på å lage en grei Miracle Druid deck der man har plenty av card draws. Kanskje bytte ut 1 Wild Growth for enda en Savage Roar?

http://www.hearthhead.com/deckbuilder#cMfE7MbW7Md67zbH7ziS7MqK7zRI7MfS7Mmh7Maq7Mk27MRt7zbv7MzV7MiT7Muc7Mra8q

Endret av Bamsemums313
Lenke til kommentar

Åhhh. Denne kampen skulle jeg sett i reprise! Spilte druid mot driud. Han fikk overtaket og tok en faceless på min 8/8 taunt, tok mye av helten min sin hp. Hans deck baserte seg på mer draw cards som sprint mens min gikk mer på minions med draw.

Tiden gikk. Jeg hadde rundt 18hp når han gikk tom for kort. Han hadde da 10.

Jeg hadde to innervate som jeg ikke fikk bruk for og ingen kort å trekke. Jeg nærmet meg en sikker død på grunn av hans store neve med kort i hånden. Dette var helt til han brukte starfire (deal 5 damage, draw a card) mens han hadde 3 hp igjen. Fun fact: Card draw gjelder før skade med starfire. Han tok da 4 skade og tapte.

Hadde kortet gjort card draw etter skade hadde han vunnet.

Endret av Thor.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker nesten som om du får ekstra viss du er vekke mer en den ene dagen ekstra. Har prøvd og samle 4 på 4 dager det gikk ikke, men når jeg var på tur 2 uker og spillte etterpå fikk jeg quest etter jeg fullførte 1. Dette er en god stund siden.

Lenke til kommentar

En av tingene jeg hater ved priests :hm: De får så ofte de beste kortene mine også.

Sist jeg spilte mot priest var med frost mage, og når priesten stjeler den ene ice blocken din så dør du faktisk litt inni deg, hehe.

Lenke til kommentar

fant et netdeck for mage som tenkte jeg skulle prøve ut siden jeg hadde alle kortene fra før og slapp å lage noen nye, hva tror dere ? noe som vil virke i den nåværende metaen ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

fant et netdeck for mage som tenkte jeg skulle prøve ut siden jeg hadde alle kortene fra før og slapp å lage noen nye, hva tror dere ? noe som vil virke i den nåværende metaen ?

Det vil funke det.

Lenke til kommentar

ENDELIG 500 wins med hunter'n. Animert portrett og greier... Vet ikke helt om jeg gidder å legge så mye innsats i de andre classene når det kommer til 500 wins. Da synes jeg det er mer verdt å gå for level 60 på alle classene...

Har kravlet meg opp på 3780g også, så nå begynner jeg å bli klar for Curse of Naxxramas :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...