Mr. ve Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hva er det som er så fantastisk med leeroy, egentlig? Med mindre spilleren har en taunt ute, får man jo fjernet han neste runde av hans egen battlecry? Men ser at 3 chargekort på 2 runder kan bli heftig. Hva skjer om minionen som dør er f.eks en hex-frosk? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Leeroy -> atk -> Shadowstep -> Leeroy (-> atk -> Shadowstep -> Leeroy) -> Cold Blood -> Cold Blood -> atk Leeroy -> atk -> Shadowflame Og sikkert masse mer jeg enda ikke har vært borti Og ang transforming, dette spillet har ikke noen aktiv "graveyard" så alt som dør er i praksis helt ute av spillet. Endret 30. mai 2014 av Battaman Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 leeroy fungerer vel også bra i hunter decks sammen med unleash og diverse støtte kort, og i rogue deck sammen med cold blood, eller conceal Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Mr. Ve: det at du kan gjøre oppunder 35 skade på 1 runde med ham er jo litt av greia til at folk syntes han er drøy. 18 uten engang å ha trøbbel med det. Leeroy sstep leeroy sstep leeroy er 18 skade ganske tidlig i spillet. Sleng inn to cold blood så er vi på 26 skade. Kan alltids legge til eviscerates for enda mer skade. Eller dagger med poison. Og det behøver ikke koste noe samme runden engang. Taunts kan sappes eller bare drepes precast med backstab+evi eller liknende før leeroy slipper løs. Leeroy er en finisher når du har lethal, ikke et kort du spiller for å være sweet runden etter. Jeg har min egen ide for å endre leeroy til å bli mer akseptert; fjern kortet og legg til en 5/2 charge for samme pris. Endret 30. mai 2014 av Slai Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hadde planer om, men glemte, å legge inn en liten disclaimer; jeg er fortsatt ganske grønn i dette spillet. Har ikke leeroy selv og de gangene han har blitt brukt mot meg har jeg altså bare tatt 6 skade, så har eg fjernet han runden etter... Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Da har du ikke spilt mot "Miracle rogue" Overlevde med en HP mot en miracle rogue Som paladin. Han hadde 4 hp igjen, men jeg hadde Ashbringer("Put your faith in the light!") 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Dette overpowered kortet... Jeg ser ikke på det som OP. Ofte blir det 2x sheep eller hex til mage. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Frykter mer leeroy, eneste kortet jeg synes det burde gjøres noe medMulig, men da må de spille leeroy som en ikke-finisher, og satse på at motstanderen tar leeroy først. Tror ikke det blir ett kjempeproblem. AtW Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Edit: Feil fra min side. Endret 30. mai 2014 av Oyre Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Secrets aktiverer kun i motstanderns runde. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Det har du selvsagt rett i, min feil. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Da har du ikke spilt mot "Miracle rogue" Overlevde med en HP mot en miracle rogue Som paladin. Han hadde 4 hp igjen, men jeg hadde Ashbringer("Put your faith in the light!") Jøss, snakker om sola .. Spilte akkurat mot ei rogue (vet dog ikke hva "miracle" innebærer). Jeg trudde jeg hadde full kontroll, før hun droppa leeroy med cold blood ++. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 De spiller Auctioneer og bruker masse kort med lav kost og håper på å trekke kort som gjør at de har en combo som de kan utløse og vinne kampen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Secrets aktiverer kun i motstanderns runde. Ja, og vist motstander spiller leeroy og dreper en welps får du 2 welps. Dette kortet ser bra ut, men husk at det er alltid motstander som bestemer hvilke mobs som skal drepes, og hvordan de blir drept. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Secrets aktiverer kun i motstanderns runde. Ja, og vist motstander spiller leeroy og dreper en welps får du 2 welps. Dette kortet ser bra ut, men husk at det er alltid motstander som bestemer hvilke mobs som skal drepes, og hvordan de blir drept. Syns korte virker meh, man ender sikkert opp med Mirror Image, sau frosk eller noe annet useless mesteparten av tiden. De spiller Auctioneer og bruker masse kort med lav kost og håper på å trekke kort som gjør at de har en combo som de kan utløse og vinne kampen. Damn Rouge drawing 15 cards in a turn! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Saapa; det er flere måter å vinne på med miracle enn en spesifikk kombo kort da. Det er ikke som om man venter på et long shot og krysser fingrene. Man spiller probability og tar gode valg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Dette overpowered kortet... Hva skal til for at dette kortet blir synlig i crafting mode på spillet så jeg kan lage det selv? Må jeg spille mot en som har kortet? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Secrets aktiverer kun i motstanderns runde. Ja, og vist motstander spiller leeroy og dreper en welps får du 2 welps. Dette kortet ser bra ut, men husk at det er alltid motstander som bestemer hvilke mobs som skal drepes, og hvordan de blir drept. Går vel fint an å frostbolte/fireballe/earthshocke/lighteningbolte/slamme (folk skjønner vel greia her etterkvart), sin egen minion, og på den måten trigge det. Står ingenting om at det er motstanderen som må gjer det? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Dette overpowered kortet... Hva skal til for at dette kortet blir synlig i crafting mode på spillet så jeg kan lage det selv? Må jeg spille mot en som har kortet? Dette er en av kortene som kommer i expansion til hearthstone. Er med andre ord ikke i spillet enda. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Secrets aktiverer kun i motstanderns runde. Ja, og vist motstander spiller leeroy og dreper en welps får du 2 welps. Dette kortet ser bra ut, men husk at det er alltid motstander som bestemer hvilke mobs som skal drepes, og hvordan de blir drept. Går vel fint an å frostbolte/fireballe/earthshocke/lighteningbolte/slamme (folk skjønner vel greia her etterkvart), sin egen minion, og på den måten trigge det. Står ingenting om at det er motstanderen som må gjer det? Secrets aktiverer kun i motstanderns runde. Fra samme side.. Endret 30. mai 2014 av Battaman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå