Hansoen Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Der kom Leeroy i en pakke Deilig! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Fikk nettopp min første legendery, the beast. Er den noe god ? Aldri sett den i noens deck. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Var min første legendary også faktisk, spilte derfor endel med den, vil ikke kalle den spesielt god, riskoen for en 3/3 på andre siden er ikke verd 3 ekstra attack kontra boulderfist ogre. Ellers, spilte mot ett murlock-deck her, alt går som normalt, men plutselig hiver han ut en ragnaros the firelord, må innrømme det tok meg litt på senga. AtW Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Kjenner jeg angrer litt på at jeg brukte 1600 dust på å lage The Black Knight, føles som et dødt kort i 4 av 5 kamper. Hadde jeg gått tilbake i tid hadde jeg heller laget en Edwin og prøvd å lære meg Miracle Rogue. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Trenger ikke Edwin for miracle. Kan godt bytte ham ut med noe annet. Han er liksom ikke the backbone. Spilte lenge Kolentos versjon uten Edwin selv. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Er 2 legendarys jeg har på "must get" listen min nå som jeg ser befinner seg i mange decks, leeroy og ragnaros. Noen andre jeg heller burde gunne på med i starten? Har kun King Krush og Bloodmage Thal. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Syns sjølv at Cairne er eit fleksibelt kort som passer i fleire decks. Sylvanas er ikkje så aller verst heller. ..om en snakker neutral legendary cards. Ragnaros kan funke bra også. Og leeroy er fin også om du absolutt må gå aggro (som eg hater, så ikkje craft den ^^ ) Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Syns sjølv at Cairne er eit fleksibelt kort som passer i fleire decks. Sylvanas er ikkje så aller verst heller. ..om en snakker neutral legendary cards. Ragnaros kan funke bra også. Og leeroy er fin også om du absolutt må gå aggro (som eg hater, så ikkje craft den ^^ ) Jeg elsker aggrodecks, men setter pris på controldecks også. Føler aggro går kjappere å spille hvis jeg bare skal ta noen lette matcher. Men cairne og sylvanas er nok ikke dumme leg, sett de i flere decks. Tror faktisk jeg foretrekker Carine foran Sylvanas. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Cairne er bedre enn Sylvanas. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Du får en "gratis" legendary om du har 1 av hver sort murloc i decket ditt Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Du får en "gratis" legendary om du har 1 av hver sort murloc i decket ditt Dvs må man lage et murlockdeck? Eller holder det med at man har alle murlocksa i samlingen sin? Og får man en random leg da? Endret 30. mai 2014 av discostu Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Holder med å eie alle murlocs. Man får legendary murloc Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Var ganske deilig å ha Explosive Trap ute når jeg hadde 4 hp igjen og motstander spiller en 4/2 med charge Han hadde 7 hp igjen, men ikke flaks med top-deck så jeg vant. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Hvem bruker en Arcane Golem mot en Hunter med trap ute? For det første er det en gratis mana crystal til motstanderen, og for det andre så har Hunter 4 secrets som countrer kortet. Har dere sett det nye Mage kortet? Hva synes dere? Kortet tror jeg er "grei nok", men den er for treg. Man må nesten spille aggro/face Mage for å ha noe nytte av den, og da må man combo det med Kirin Tor Mage for gratis secret. Endret 30. mai 2014 av Bamsemums313 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Han trodde vel det var Snake Trap? Møtte faktisk på en hunter som hadde Snake Trap, men ser det ikke ofte. Stort sett bare Explosive Trap det går i. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hvem bruker en Arcane Golem mot en Hunter med trap ute? For det første er det en gratis mana crystal til motstanderen, og for det andre så har Hunter 4 secrets som countrer kortet. Har dere sett det nye Mage kortet? Hva synes dere? Kortet tror jeg er "grei nok", men den er for treg. Man må nesten spille aggro/face Mage for å ha noe nytte av den, og da må man combo det med Kirin Tor Mage for gratis secret. Hvilket nytt kort? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Dette overpowered kortet... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Synes heller ikke det ser så ille ut, men har ikke vridd hodet for alle komboer, vanskelig å komboe når det ikke trigger på egen tur, og virker i utgangspunktet til å være i omtrent samme nytteområde som arcane intellect, som også koster 3 (avhengig av situasjonen såklart) AtW Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Frykter mer leeroy, eneste kortet jeg synes det burde gjøres noe med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå