CurSe Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Jammen.. Golden utgave.. 0:06-0:16 Men du har nok rett når jeg tenker etter, så kan jeg kanskje lage meg en Leeroy eller en annen legendary jeg mangler. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hadde ikke tenkt en kvart gang på det. Disenchant. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg elsker golden kort. Hvorfor? De gir mere dust. Disenchant. AtW Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Disenchanter dere alle gullkortene deres så lenge dere har to stk av den vanlige utgaven? Synes gullkortene er fine mtp. at de er animerte, men utover det er det vel ingen forskjell, ikke sant? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Disenchanter dere alle gullkortene deres så lenge dere har to stk av den vanlige utgaven? Synes gullkortene er fine mtp. at de er animerte, men utover det er det vel ingen forskjell, ikke sant? Ja, uten unntak. AtW Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Får truge meg selv til å disenchante gullkortene mine selv, merker jeg har en del kort på listen jeg ønsker å kjøpe, men samlemanien i meg sparer på disse "fiiiine" gullkortene... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Ja, tenkte tanken selv. I og med at jeg sparer gull frem til CoN blir det verken arena eller kortkjøp, så om jeg skal utvide kortsamlingen er gullkortene eneste utvei for øyeblikket. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Jeg sparer på gullkortene så lenge som mulig. Plutselig endag så kommer det en nerf på et kort du har i gull, så $$$. Men er det noe jeg trenger, så disenchanter jeg alltid gullkortene først. Endret 22. mai 2014 av oophus3do Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Arg... Ikke alltid toughtsteal er en bra ting.. 2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Sjelden eg har møtt en priest som hadde så perfekt svar på alt. Sjelden problem mot prest. turn 2, smite min minion (ooze)+ coin ligthwell turn 3, smite min minion (knife juggler)+ pw:s + inner fire lightwell turn 4, sw:p min minion (scarlet crusader) + legge ut en minion. game over der og då. ^^ ..og eg følte ikkje eg hadde en dårlig start kortmessig engang. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Sjelden eg har møtt en priest som hadde så perfekt svar på alt. Sjelden problem mot prest. turn 2, smite min minion (ooze)+ coin ligthwell turn 3, smite min minion (knife juggler)+ pw:s + inner fire lightwell turn 4, sw:p min minion (scarlet crusader) + legge ut en minion. game over der og då. ^^ ..og eg følte ikkje eg hadde en dårlig start kortmessig engang. =) Om en Scarlet Crusader var din turn 4 play var vel ikke det optimalt, særlig mot en priest hvor en 4 attack minion ville vært å foretrekke. Hadde du hatt silence i hånda kunne du også ha taklet den buffede lightwellen med en 4/3 Shieldbreaker på turn 4, som også ville vært immun mot sw:p. Endret 22. mai 2014 av Kron Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Definitivt ikkje optimalt play nei, men var ikkje det verste heller. Ei heller knife juggler på turn 3. satt med truesilver våpen på hand, så håpte at crusaderen skulle overleve turen 3 + 4 dmg = dead lightwell. Ingen silence på hand desverre. Men men, win some, lose some. Av og til må en berre... applaudere ei tilnærma perfekt hand til motstanderen. Det hender jo ein sjøl alltid har det perfekte svar sjølv også. Ikkje ofte, men det har skjedd. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Backstab, Coin og 2 Defias Ringleader i åpningshånda. Kampen var over på turn 4 lol. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Ah, tilfredstillende når motstanderen tror han har meg, så buffer jeg den stealtha minionen min til 30 dmg, og SMACK i trynet Dette er riktig nok på lav level, er vel 18 nå... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Hvilke kort bruker du for å få så mye buff, og hvilket kort ble buffet? Endret 23. mai 2014 av CurSe Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Legger først ut en Ravenholt Assassin (7/5 stealth). Neste runde buffer jeg med Blessing of kings (+4/4), Blessing of might (+3/0) og blessed champion (dobler attack) =28 dmg. For å få 30(+) må alt stemme, ved å ha hatt det våpenet som gir +1/1 når RA blir lagt ut, buffe RA litt samme runde den blir lagt ut, eller bruke coin for å få råd til en siste buff. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg burde jo egentlig være veldig fornøyd når jeg får et nytt legendary-kort, men syntes likevel det må være lov å være litt skuffet siden det var Nozdormu Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Får jo mye dust for han da. Endret 24. mai 2014 av Battaman Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Tenkte jeg skulle prøve å øke ranken min i natt siden jeg uansett har en døgnrytme som er helt håpløs for tiden. Rundt 23:00 i går var jeg på rank 13 og nå, omkring 6 timer senere, har jeg prestert å klatre til utrolige rank 12! Spiller Handlock på rank og jeg blir litt rådvill når jeg begynner med coin. I kortene jeg begynner med prøver jeg å få Mountain Giant eller Twilight Drake på hånden. Er det rett?Når passer det å bruke coin? Føler at turn 3 blir litt knotete hvis man har Giants på handen, men bare gir runden videre uten å gjøre noe. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Tenker jeg kan dele decket som har fått meg til rank 4, og slo en rank 2 Warlock Har nå byttet ut begge Guardian of Kings med en ekstra Stromwind Champion og Hogger, har ikke merket noen særlig forskjell. Edit: Tankegangen bak er egentlig ganske rett frem, ha mange kort som kan fungere bra i ulike kombinasjoner med hverandre og også alene. Imp Master og Hogger f.eks. fungere veldig bra med Sword of Justice, Knife Juggler, Blessing of Kings, Stormwind Champion og Sea Giant, og jeg kan også spille Equality noen runder senere for for å slakte flere store minions. Sword of Justice fungerer stort sett bra med alle små minions, Blood Knight fungerer bra med alle Divine Shield, men fungerer ok alene om nødvendig. Equality fungerer svært bra ettersom veldig mange av mine minions er små. Etc. Endret 26. mai 2014 av Battaman 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå