ATWindsor Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Ja stemmer, selv mikser jeg hvilke klasser jeg spiller etter quester, er nok derfor jeg henger på rank 15 også Men jeg spiller kun ranked for og få penger til arena, da det er arena jeg foretrekker. Så jeg spiller ikke spillet så sant jeg ikke har et 60 gull quest eller penger til arena. Spiller aldri ranked viss det ikke er for a fullføre et quest Riktig, så det er noe du kun gjør for å få gull, og skal du spare det går det på bekostning av arena-spilling, jeg kan ikke se annet enn at dette underbygger at prisene er for høye om de er riktige, jeg prøver å spille for å ha det gøy, ikke for å grinde. AtW Lenke til kommentar
discostu Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Ja stemmer, selv mikser jeg hvilke klasser jeg spiller etter quester, er nok derfor jeg henger på rank 15 også Men jeg spiller kun ranked for og få penger til arena, da det er arena jeg foretrekker. Så jeg spiller ikke spillet så sant jeg ikke har et 60 gull quest eller penger til arena. Spiller aldri ranked viss det ikke er for a fullføre et quest Riktig, så det er noe du kun gjør for å få gull, og skal du spare det går det på bekostning av arena-spilling, jeg kan ikke se annet enn at dette underbygger at prisene er for høye om de er riktige, jeg prøver å spille for å ha det gøy, ikke for å grinde. AtW Hallo, det er blizzard vi snakker om. De har vel aldri gitt ut et spill uten grinding? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Det har de, og selv om de ikke hadde det, så betyr ikke det at det er noen god ide, la folk grinde etter noe meningsløst om de vil grinde, gullting og drit. AtW Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg også spiller for og ha det gøy, men jeg betaler ikke 14kr for arena, og arena er plassen jeg synnes det er gøy, så må gjøre det sånn Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Sånn er f2p games. Enten grinder du like a moron for ting eller så tar du det på kortet. Hadde de tatt penger for spillet hadde jeg sett at grindingen var for tullting som cardbacks osv. Men slik det er nå vil jeg si det gir mening at det er slik det er. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg også spiller for og ha det gøy, men jeg betaler ikke 14kr for arena, og arena er plassen jeg synnes det er gøy, så må gjøre det sånn Det er greit nok det, men jeg skjønner ikke helt hvordan det gjør de "foreslåtte" prisene for utvidelsen noe mere spiselige. AtW Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Neida, men viss det stemmer det jeg leste en plass at prisene på neste ving blir redusert til 100 gull når du har gjennomført den før er det heilt greit for meg. Da er prisene kun for personer som vil skippe vinger. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Neida, men viss det stemmer det jeg leste en plass at prisene på neste ving blir redusert til 100 gull når du har gjennomført den før er det heilt greit for meg. Da er prisene kun for personer som vil skippe vinger. Koster like fullt mange tusen gull, og dollarprisene er enda latterligere. AtW Lenke til kommentar
MooseKiller Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Synes prisene er helt greie. Om du skal kjøpe et annet spill vil det også koste deg penger. Det at du faktisk har muligheten til å få alt gratis er jo bare knall. om du ønsker at Blizzard skal investere tid og penger på et spill for deg, må du også investere litt i Blizzard, her kan du faktisk skippe å invistere penger om du ønsker. Og igjen, om du faktisk investere tid i spillet så vil du etter en liten stund begynne å gå i grei pluss i arena rundene, hvilket igjen gjør goldprisene mer "spiselig". Er du en hobbyspiller som spiller 2 games pr dag/uke kan du ikke forlange å få alt "gratis" fra Blizzard eller. Moose Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Synes prisene er helt greie. Om du skal kjøpe et annet spill vil det også koste deg penger. Det at du faktisk har muligheten til å få alt gratis er jo bare knall. om du ønsker at Blizzard skal investere tid og penger på et spill for deg, må du også investere litt i Blizzard, her kan du faktisk skippe å invistere penger om du ønsker. Og igjen, om du faktisk investere tid i spillet så vil du etter en liten stund begynne å gå i grei pluss i arena rundene, hvilket igjen gjør goldprisene mer "spiselig". Er du en hobbyspiller som spiller 2 games pr dag/uke kan du ikke forlange å få alt "gratis" fra Blizzard eller. Moose Du synes prisene som er skissert for expansionen tidligere her er "helt greie"? Det også inkludert dollarprisene? AtW Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Nå klarte jeg omsider å bli legendary. Phew. Noen andre som også er det? Endret 19. mai 2014 av Rivaille 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvilken klasse da som? Jeg skal prøve meg på det om en stund når jeg har noe bedre kort. Har lyst til og prøve Druid eller Priest. Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Spilte aggro hunter, kanskje ikke det aller beste, men det fungerer greit i den nåværende metaen. Ville nok neppe gått for priest hvis du skal prøve å bli legend Lenke til kommentar
MooseKiller Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Synes prisene er helt greie. Om du skal kjøpe et annet spill vil det også koste deg penger. Det at du faktisk har muligheten til å få alt gratis er jo bare knall. om du ønsker at Blizzard skal investere tid og penger på et spill for deg, må du også investere litt i Blizzard, her kan du faktisk skippe å invistere penger om du ønsker. Og igjen, om du faktisk investere tid i spillet så vil du etter en liten stund begynne å gå i grei pluss i arena rundene, hvilket igjen gjør goldprisene mer "spiselig". Er du en hobbyspiller som spiller 2 games pr dag/uke kan du ikke forlange å få alt "gratis" fra Blizzard eller. Moose Du synes prisene som er skissert for expansionen tidligere her er "helt greie"? Det også inkludert dollarprisene? AtW Om det ikke finnes en form for "discount" for å ha fullført evnt unlocked forige ving så blir dollarprisene stive, men som jeg forstår det så er det 9 dollar pr ving, noe som er en ok pris imo. 36 dollar totalt er helt ok. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Dette er prisene som har vært diskutert: http://www.hearthpwn.com/news/480-possible-naxx-pricing-structure-leak AtW Lenke til kommentar
MooseKiller Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 i følge den linken så tror de at totalprisen blir 90 dollar, DET er jeg enig i at er for dyrt, men tror også det bare er en dårlig oversettelse elns. Hadde sett bilde tidligere så leste ikke mer på teksten når denne ble linka her, men der jeg leste det tolka de det til at det var 9 oljedollars pr. ving, noe som er en fair pris. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Ja 9 $ per ving. "According to the image, all of Naxxramas will cost 5,000 Gold, or $90 USD (¥558). The image also states that wing prices will decrease by 100 gold by completing objectives in a previous wing. See below for a wing price breakdown" AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 i følge den linken så tror de at totalprisen blir 90 dollar, DET er jeg enig i at er for dyrt, men tror også det bare er en dårlig oversettelse elns. Hadde sett bilde tidligere så leste ikke mer på teksten når denne ble linka her, men der jeg leste det tolka de det til at det var 9 oljedollars pr. ving, noe som er en fair pris. Det må du gjerne tro, men det er fint om du isåfall informerer på forhånd at du snakker om en annen pris enn den som står i lenken. 36 dollar er også for dyrt for en liten expansion, det er mer enn hva jeg betaler for de aller fleste fullutgaver av spill. AtW Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Leste på noen komentarer at de trudde du fikk alt for 36, at etter en ving gikk prisen på neste ned til 9 $. Men stemmer ikke det, men det du qouter der er det horibelt dyrt ja, helt enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå