dbass Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Blizzard har faktisk sendt meg 2 nøkler Nøkkel nummer 2 gikk nok dessverre til en kamerat av meg Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/2013-10-21-hearthstone-heroes-of-warcraft-beta-key-giveaway For de som fortsatt mangler nøkkel. Endret 22. oktober 2013 av Saapa Lenke til kommentar
inside_450351 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Takk for tipset om eurogamer son giveaway! Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Takk for tipset om eurogamer son giveaway! Uhm. Dette var meg. Vet ikke hva som skjedde med den posten der. Men takk for tipset nok en gang. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 da krysser vi fingrene! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2013 Denne pollen var helt på trynet, merket ikke før det nu...Main? Alt? Wow altså, noen som har spilt for mye wow her i gården? Faktisk ikke spillt wow siden WOTLK (eller hva det heter), men tenkte som meg og kom til å ha en main og en alt. Men ser i ettertid at det ikke helt fungerer i dette spillet Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Håper det kommer noe sånn at man kan skifte characters. Sånn at f.eks som Warrior kan man være Varian, og som Mage så kan man være f.eks Rhonin. Det hadde vært morro Lenke til kommentar
Hornsalt Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fikk en ny key fra blizzard idag. Noen som mangler? 1 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fikk en ny key fra blizzard idag. Noen som mangler? Jeg! PM? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Er vel ikke helt innafor, men jeg har to spill på Steam jeg kan gi i bytte for en Hearthstone-key. Det er Monaco: What's yours is mine og Just Cause (1). Dette er i form av byttbare Steam-"gaver". Send meg en PM hvis det høres interessant ut. Lenke til kommentar
Bravehammer Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Jeg bytter selv gjerne cd-keys selv mot en beta-key. Har i skrivende stund L4D 1 og 2 + CS:GO. Bytter de alle mot en beta-key. Endret 22. oktober 2013 av Bravehammer Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Min forrige post kan dere bare glemme. Fikk akkurat en beta-invite på mailen nå!!! Lenke til kommentar
Duriem Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hadde satt veldig pris på om noen kunne gitt meg noen lenker til giveaway-sider (eller enda bedre, gi meg en key :-D). Jeg har allerede registrert meg på eurogamer.net :-) - Takk på forhånd! 1 Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Mhm, skulle gjerne hatt en og!:-p Lenke til kommentar
KjetilV Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hei! Jeg ønsker meg veldig gjerne en beta-key. Er villig til å gi bort Civilization IV på steam for det. Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Siden vi først er inne på å bytte til seg en beta-key så har jeg et par spill jeg kunne tenke meg å bytte. Origin: Mirrors Edge og Medal of honor Warfighter Steam: Rocketbirds: Hardboiled Chicken, A Virus Named TOM, LIMBO og Bastion Send meg en PM så blir vi enige. (selvfølgelig om det er tillatt å bytte til seg key, hvis ikke så fjerner jeg selvsagt denne posten) Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) husk å skrive battlenet ID til alle dere nye som har fått steamkey så vi har flere norske å spille med min battlenet id er Henrikhoe#2756 Spiller forøvrig i masters 2 bare med standard decks/cards Endret 23. oktober 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 husk å skrive battlenet ID til alle dere nye som har fått steamkey så vi har flere norske å spille med min battlenet id er Henrikhoe#2756 Spiller forøvrig i masters 2 bare med standard decks/cards Min Bettlenet ID er: JVMyhre#2591 Fikk spillet igår, så har ikke så mye erfaring enda, prøvde meg akkurat i Arena, og det var vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå