Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker spillet veldig godt, men syns mye er basert på flaks. I hvert fall på det nivået jeg er på... (Som er helt fersk).

Noen tips til en nybegynner?

Prøvde meg på arena, gikk på 3 strake tap..

Spiller på iPad 2, noe som ikke er helt optimalt. Går litt hakkete. Mulig man kan slå av animasjoner..?

Lenke til kommentar

Liker spillet veldig godt, men syns mye er basert på flaks. I hvert fall på det nivået jeg er på... (Som er helt fersk).

Noen tips til en nybegynner?

Prøvde meg på arena, gikk på 3 strake tap..

Spiller på iPad 2, noe som ikke er helt optimalt. Går litt hakkete. Mulig man kan slå av animasjoner..?

Tre strake tap i arena er nesten umulig om du ikke er dårlig, eller i det aller minste dårlig i klassen. Det har nok ikke så ekstremt mye med flaks å gjøre. Mitt generelle råd er å velge solide kort hele veien, gode minions, ikke tenk så mye på hvilke kort som fungerer sammen, ha en god del 2.drops og 3-drops.

AtW

Lenke til kommentar

Har en Illidan Stormrage i gull som jeg kunne tenke meg å gjøre om til dust, fikk uansett et til slikt kort uten gull i en annen pakke. Er det noen spesielle kort dere anbefaler å lage?
Tenker et kort som er brukende for de fleste klasser siden jeg ikke har en egen klasse jeg fokuserer på.

Lenke til kommentar

Har en Illidan Stormrage i gull som jeg kunne tenke meg å gjøre om til dust, fikk uansett et til slikt kort uten gull i en annen pakke. Er det noen spesielle kort dere anbefaler å lage?

Tenker et kort som er brukende for de fleste klasser siden jeg ikke har en egen klasse jeg fokuserer på.

Cairne Bloodhof er veldig bra. Kan brukes i mange decks.

Lenke til kommentar

Så endel på TotalBiscuit før, også Hearthstone videoer før jeg begynte å spille selv. Men etter å ha sett på feks Reynad sin stream så er det ikke spesielt givende å se på TB spille, da han er en mildt sagt middelmådig spiller. Men han sier mye fornuftig da, og det er ikke selve spillingen som er hans styrke.

Forresten. Hearthstone turneringen på Dreamhack i morgen streames vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...