Nerowulf Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hvor mange av dere har kjøpt pakker? (For penger) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg kjøpte noen pakker før jul. Tror jeg brukte ca 200,- kr. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg kjøpte 2 pakker, for å få Gelbin. Bortsett fra det har jeg ikke brukt noe penger på spillet. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Har spilt siden closed beta og har omtrent ikke en eneste legendary i samlingen min. Kjøpt 40 pakker også Lenke til kommentar
VanH Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Kjøpte 40 pakker i starten av desember for å få et godt grunnlag for senere. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 kjøpt 1 pakke i betaen for å få legendary, ikke noe mer. har spilt arena, og har nå 2500 gull og 1800 dust og har 3 legendarys, cairne, leeroy og jaraxxus Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 har kun kjøpt for å få gelbin, ellers spiller jeg kun arena for å få pakker, det er vel ikke noen forskjell på pakkene du får i arena og pakkene du kjøper eller ?, synes jeg får mer for pengene ved å spille arena enn å bruke butikken Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ser på hearthpwn.com at iPad versjonen er sluppet i noen få land. Resten kommer etterhvert. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 installerte ipad versjonen, funker fjell på en iPad air. Kan jeg ta med hearthstone overalt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Går det an å spille på de europeiske serverene med iPad-versjonen selv om iPad-versjonen kun er sluppet i enkelte land? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Går det an å spille på de europeiske serverene med iPad-versjonen selv om iPad-versjonen kun er sluppet i enkelte land? ja jeg bare gikk inn på apple kontoen min og skiftet land til australia i 2 sek lastet ned, og skiftet tilbake, spiller nå med eu battle.net konto Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Spiller alle plattformer mot hverandre? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Spiller alle plattformer mot hverandre? jepp Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 OMG. Rett hjem å laste ned...! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Brukte 2000 gull på packs, og fikk faktisk 4 legendaries Anbefaler alle som har nok dust/kort å prøve handlock, helsike og artig det var Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Brukte 2000 gull på packs, og fikk faktisk 4 legendaries Anbefaler alle som har nok dust/kort å prøve handlock, helsike og artig det var Url til handlock? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Handlock handler om å ta livet av seg selv, samt få en del kort i hånda. For så å kjøre noen store Giants. Samt en Lord Jaraxxus. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Fikk en gratis pack for å spille Hearthstone på ipad, og jammen fikk jeg ikke Murloc Warleader (http://www.hearthpwn.com/cards/222-murloc-warleader). Godt fornøyd, selv om jeg fortsatt er langt unna en skikkelig Murloc-deck Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Er det ute på ipad nå? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Skal vere mulig å spele på pad om du endrer sone til et av landa dei har opna for. laster ned, osv. Noken som har ei fornuftig oppskrift på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå