kaaasen Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Føler selv at jeg har endel greie decks, men de siste matchene på rank 13 har jeg møtt folk som har spydd ut legendaries og epics i hopetall. Akkurat nå kjenner jeg at jeg er på vei til å bli lei igjen... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Håper de nerfer rushdecks i neste patch. eneste jeg møter om dagen er hunter rush. kjedelig å spille mot, ENDA kjedeligere å spille selv. jeez. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Sukk... har spilt siden closed beta og ikke fått en eneste legendary som jeg kan huske. Mulig jeg disenchantet en tidlig i betaen fordi jeg trodde det skulle være en card-wipe til. Uansett sitter jeg ikke på noen nå. Heller ingen epics i priest-decken min. Møtte på en paladin i ranked mode (er nede i rank 14 igjen etter en dårlig dag). Hadde overtaket på han gjennom hele gamet, helt til han vippet ut tre legendaries på tre turns... først Baron Geddon, så Ragnaros the Firelord, og til slutt Sylvanas Windrunner... Hadde han på 1 hp i flere turns, men endte opp med å tape. Synes jeg oftere og oftere møter folk med legendaries. edit: matchen etter møtte jeg en shaman med Carine Bloodhoof og Ysera... men han slo jeg heldigvis greit. Endret 29. mars 2014 av kimaasen Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Sparer du på dust burde du ha til en legendary eller 2 nå hvis du har spilt så lenge. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Har strengt tatt brukt de på rares for det meste. Noen epics også mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Etter litt leting i kortene, så fikk jeg endelig disenchante nok for å crafte Ysera. Røyk med 2 legendaries for å gjøre det, men det er verdt det synes jeg Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hearthstoe tureringen på gamer.no begynner om 2 timer for de som vil være med Hearthstone Sunday Elimination #4 1 Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Hearthstoe tureringen på gamer.no begynner om 2 timer for de som vil være med Hearthstone Sunday Elimination #4 hvordan melder jeg meg på? edit: ser nå jeg må lage en spillkonto på gamer. Endret 30. mars 2014 av HadHa Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hearthstoe tureringen på gamer.no begynner om 2 timer for de som vil være med Hearthstone Sunday Elimination #4 Er et par ubesvarte spørsmål på irc kanalen deres, cool om noen fra IG kunne svart oss. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Hvis noen ikke har fått det med seg, så blir turneringen som skulle gått idag utsatt til Mandag Klokken 18.00. Endret 30. mars 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Deilig med bonusstjerner. Begynne på Rank19 isteden for 25 er ikke feil. Beste endringen de har gjort så langt. Lenke til kommentar
ZnakeByte Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Begynner på rank 19 selv i dag. Målet denne sesongen blir å starte enda høyere neste sesong Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 En ting som ble litt rart er at jeg på vei nedover har spilt mot folk på rank23 og sånn Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Begynner på rank 19 selv i dag. Målet denne sesongen blir å starte enda høyere neste sesong Er ikke 19 det høyeste man får begynne på? Endret 1. april 2014 av Crowly Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 16 er det høyeste tror jeg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Startet på rank 19 selv i dag, og vant den ene matchen jeg spilte ranked. Satser på å komme høyere opp denne sesongen, selv om jeg føler priestdecken min stagnerte litt på rank 11 i test sesong 4... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ranked match. Min level 19 mot en level 18 warrior. Han spyttet ut ikke mindre enn 6 (!) legendaries... det er ikke morsomt engang... Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg har ikke mer enn tre i noen av mine decks Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Det burde serist komme mer kort snart.. =/ Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Med tanke på at offisiell release bare var for noen uker siden (11. Mars), så tror jeg du blir nødt til å regne med å vente en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå