code Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Noen som har tips til en nybegynner? Taper et stort antall kamper. Så trenger vel noen tips angående oppbygging av decks regner jeg med? Finn en klasse du ønsker å spille, gå igjennom alle "static-quests" for å få noen raske penger. Se på Internett etter low-budget-decks og kopier disse, prøv noen kamper og bruk litt tid på å endre dekket etter hva du føler mangler. Hjelper sikkert å se på noen turneringer også, hvor de da ofte forklarer basic ting å tenkte under partiene. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Vant i fjerde tur nå, takket være en heldig draw, er det noen som vet om det er teknisk mulig å vinne i turn 3? AtW Det er teoretisk mulig å vinne på turn 2, men da er man avhengig av en tabbe fra motstanderen (og selvfølgelig ekstremt spesifikke kort) Warlock vs Rogue Warlock turn 1: Flame imp (27hp) Rogue turn 1: Coin+young dragonhawk+1drop med 2/1 stats Warlock turn 2: Flame imp (24hp), angripe rogue med turn 1 flame imp (tabbe og ikke angripe dragonhawk) Rogue turn 2: Preparation+eviscerate på warlock (20hp), cold blood+cold blood på young dragonhawk og angripe dobbelt som 9/1 windfury (2hp), angripe med siste 1drop (0hp) Hvis jeg ikke har tenkt feil her så har nå roguen vunnet og brukt nøyaktig de 7 kortene man får innen turn 2 (inkludert coin) Endret 18. mars 2014 av MythiC9 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Eller spille millhouse mot en mage med pyros og fireballs, mener det skal også gå ann på turn2. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Turn 1 win Nå var jo det gamet rigga, bare for å vise at det er mulig med en turn 1 win. ingen som spiller en slik deck til vanlig. Alt er lagt til rette, det ser du jo siden han trekker hele decket sitt og derfor ser alle kortene decken består av. Men artig allikevel. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Lite deckforslag her egentlig, men noen som har en god warriordeck å anbefale? Low budget, har av en eller annen grunn vært veldig uheldig med warrior draws Syns det er jævla synd at spillet ikke gir mer rewards for å spille ranked egentlig, har lyst på høyere rank, men føler jeg må prioritere goldmining og arena for å få kort... Endret 18. mars 2014 av discostu Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Turn 1 win Nå var jo det gamet rigga, bare for å vise at det er mulig med en turn 1 win. ingen som spiller en slik deck til vanlig. Alt er lagt til rette, det ser du jo siden han trekker hele decket sitt og derfor ser alle kortene decken består av. Men artig allikevel. Ja, det virker jo på det som er sagt her at om man antar at motstanderen bare er litt teit, og ikke superteit, så er kanskje turn 3 det nærmeste man kan håpe på. Men artige videoer og analyse. Takk for svar AtW Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Syns det er jævla synd at spillet ikke gir mer rewards for å spille ranked egentlig, har lyst på høyere rank, men føler jeg må prioritere goldmining og arena for å få kort... Veldig enig! Føler meg litt tvunget til å spille arena til jeg har nok kort til å kunne lage et godt nok deck for ranked :/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Syns det er jævla synd at spillet ikke gir mer rewards for å spille ranked egentlig, har lyst på høyere rank, men føler jeg må prioritere goldmining og arena for å få kort... Veldig enig! Føler meg litt tvunget til å spille arena til jeg har nok kort til å kunne lage et godt nok deck for ranked :/ Arena er penger i kassa til Blizzard, der har du forklaringen. AtW 1 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 vil anbefale denne guiden til nybegynnere, her får du vite det meste for å få en god start http://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/1ua5c9/hearthstone_for_beginners_guide_and_resource/ Ellers har jeg nå skjønt at jeg var ekstremt heldig siden jeg fikk en golden legendary kort i mitt første gratis deck, det betydde 1600 dust i lomma med engang, når jeg begynte å skjønne crafting mode systemet Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Det er faktisk litt trist at man ikke kan disenchante gelbin kortet man fikk hvis man kjøpte noe. Blir rett og slett litt forbanna. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Er livredd for å disenchante noenting jeg utenom ekstrakort... "Tilfelle" jeg får bruk for de engang Lenke til kommentar
VanH Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Så etter nerfen med tink; er druid-kontroll forsatt brukbar? Siden de mistet sin hard-removal, og naturalize er eneste hard-removal igjen. Endret 19. mars 2014 av VanH Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Er livredd for å disenchante noenting jeg utenom ekstrakort... "Tilfelle" jeg får bruk for de engang er akkurat sånn jeg har det også. Klarer ikke disenchante kort, bare de jeg har 3 eller flere av Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg bæsjet skikkelig på leggen tidlig i betaen. Jeg kjøpte kort for ~150 kr og lekte meg med craftingsystemet fordi jeg trodde det skulle være cardwipe. Det ble det ikke flere av, så jeg kastet bort flere gode kort :-( Lenke til kommentar
VanH Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Kunne vært verre. Du kjøpte heldigvis ikke 40 packs. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Om noen er interessert i å ha noen å spille Hearthstone med, så rekrutterer vi Hearthstone spillere til Injection Gaming nå - Link til forumpost Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Måtte bare dele denne, fikk den nå nettopp, selv om dere andre som leser her sikkert fikk denne etter et par dagers spilling før jul, jeg brukte vel i underkant av en måned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå