Battaman Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Runde 3: Jeg bruker Thoughsteal og får Geddon [...] Runde 7: Jeg spiller Geddon og tvinger han til å trade minons Runde 8: Jeg spiller Mind Vision og får Geddon, spiller han, tvinger han til å trade enda mer Hans runde 8: Han spiller Geddon Runde 9: Jeg healer så mye jeg kan, han dobler Geddons attack til 16 og angriper Runde 10: Jeg bruker Mind Controll på Geddon. Runde 11, jeg dobler Geddons attack og slår for 32 dmg. Til tross for at jeg trakk ræv nesten hele gamet så vant jeg pga at han hadde Geddon :3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Synes den beste endringen er at man får stjerner basert på hvilken rank man var ved slutten av en sesong. Da slipper man å møte legendary spillere dagen etter. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Kjørte seks kamper idag. Var rank 25 igjen. Var ganske greie quests for en miracle rogue; 5 rogue wins 3 rogue wins 40 spells cast Så fikk jeg en stygg Mount til WoW oppi alt dette her, og to packs. Disenchant, men læl. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ramp druid best druid. 15 på rad nå...er dog lite motiverende og se 15/500 for gold hero..... Lenke til kommentar
Grimmert Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Ja gold heroes er for spesielt interesserte. Når du endelig får det på 1 hero så er man mest trolig lei både den klassen og ranked. Og hvem får egentlig 2 legendaries i sin arena deck? Så irriterende å tape slike kamper. Makan til flaks man skal ha også da. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Ja gold heroes er for spesielt interesserte. Når du endelig får det på 1 hero så er man mest trolig lei både den klassen og ranked. Elsker gold heroes, men det tar utrolig mange timer å få tak i bare en :/ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Dumt at ikke allerede spilte kamper teller. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Egentlig ikke. Da hadde allerede mange hatt golden hero Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) synes det egentlig er helt greit at det tar lang tid. Er kanskje litt kjedelig nå, men når man først har fått en gold hero så er det litt morsomt at ikke alle andre har det Endret 14. mars 2014 av BuerN0R Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Egentlig ikke. Da hadde allerede mange hatt golden hero Ja og? AtW Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 De som starter nå må spille 500 for golden. Vi som har spilt en stund må spille 1000 for golden. Det er litt kjipt synes jeg. Lenke til kommentar
Grimmert Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Tja, ingen som tvinger folk til å skaffe seg golden heroes Sånn er det å spille beta, det kan fort føles som "bortkastet" spilling. Og føler man det på den måten så bør man strengt talt ikke bli med på betatesting. Men ja, jeg kommer i hvert fall aldri til å få meg golden heroes. Begynner å bli lei av ranked allerede, spesielt siden man møter mer eller mindre de samme deckene hele tiden. Er vel derfor jeg spiller mer og mer arena nå. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Sigh, spilte på US fordi EU var nede. Åpner 10 pakker etter å ha spilt en del arena, hva skjer? Får 3 legendaries....Why u no show on EU-account.... Endret 15. mars 2014 av VanH Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hjalp min bror med å fullføre 3 kamper for WoW mount idag, og tror du faen ikke han får Prophet Velen i den packen du får når du når level 10. Det er så jævli typisk... Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Meh, jeg er nå rank 9 med et deck blottet for Epics og Legendaries. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Spilte min første Hearthstone-match på litt i overkant av to måneder. Unranked mot en mage med min egenkomponerte paladin-deck som også har stått urørt i over to mnd. Lå dårlig an på turn 5/6, men alt var over før turn 10 takket være en Consecration og 2 x BoK Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Hver eneste gang jeg spiller Warrior i Arena, så får jeg Gorehowl. Digger det. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Noen som har tips til en nybegynner? Taper et stort antall kamper. Så trenger vel noen tips angående oppbygging av decks regner jeg med? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Vant i fjerde tur nå, takket være en heldig draw, er det noen som vet om det er teknisk mulig å vinne i turn 3? AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Noen som har tips til en nybegynner? Taper et stort antall kamper. Så trenger vel noen tips angående oppbygging av decks regner jeg med? Er vel ikke så høyt på rankingen selv, men generelt så synes jeg det er gode råd å tenke på å ikke bruke mange kort for å fjerne ett kort, ikke være redd for å spille minions tidlig selv om deres effekt ikke er optimal. (Feks Sunfury protector, ikke vent bare fordi du ikke har to andre dyr på brettet, ihvertfall ikke tidlig i spillet om du ikke har alternativer), min erfaring er at om man kommer på hæla i starten er det vanskelig å hente seg inn. På decks liker jeg personlig å bare ha ett solid deck med en fornuftig manakurve og kort som er bra alene, spesielt når man ikke har masse sjeldne kort. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå