Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Runde 3: Jeg bruker Thoughsteal og får Geddon

[...]

Runde 7: Jeg spiller Geddon og tvinger han til å trade minons

Runde 8: Jeg spiller Mind Vision og får Geddon, spiller han, tvinger han til å trade enda mer

Hans runde 8: Han spiller Geddon

Runde 9: Jeg healer så mye jeg kan, han dobler Geddons attack til 16 og angriper

Runde 10: Jeg bruker Mind Controll på Geddon.

Runde 11, jeg dobler Geddons attack og slår for 32 dmg.

 

Til tross for at jeg trakk ræv nesten hele gamet så vant jeg pga at han hadde Geddon :3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja gold heroes er for spesielt interesserte. Når du endelig får det på 1 hero så er man mest trolig lei både den klassen og ranked.

 

Og hvem får egentlig 2 legendaries i sin arena deck? Så irriterende å tape slike kamper. Makan til flaks man skal ha også da.

Lenke til kommentar

Tja, ingen som tvinger folk til å skaffe seg golden heroes ;) Sånn er det å spille beta, det kan fort føles som "bortkastet" spilling. Og føler man det på den måten så bør man strengt talt ikke bli med på betatesting.

 

Men ja, jeg kommer i hvert fall aldri til å få meg golden heroes. Begynner å bli lei av ranked allerede, spesielt siden man møter mer eller mindre de samme deckene hele tiden. Er vel derfor jeg spiller mer og mer arena nå.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til en nybegynner? Taper et stort antall kamper. Så trenger vel noen tips angående oppbygging av decks regner jeg med?

 

Er vel ikke så høyt på rankingen selv, men generelt så synes jeg det er gode råd å tenke på å ikke bruke mange kort for å fjerne ett kort, ikke være redd for å spille minions tidlig selv om deres effekt ikke er optimal. (Feks Sunfury protector, ikke vent bare fordi du ikke har to andre dyr på brettet, ihvertfall ikke tidlig i spillet om du ikke har alternativer), min erfaring er at om man kommer på hæla i starten er det vanskelig å hente seg inn. På decks liker jeg personlig å bare ha ett solid deck med en fornuftig manakurve og kort som er bra alene, spesielt når man ikke har masse sjeldne kort.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...