Ylajali Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Faceroll hunter har virkelig tatt av i det siste t.t Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Faceroll hunter har virkelig tatt av i det siste t.t Og faceroll hunter er? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Faceroll hunter har virkelig tatt av i det siste t.t Og faceroll hunter er? Hunter deck med charge minions som bluegill, wolfrider, arcane golem, leeroy. Går kun for face til de kan finishe med hounds + timberwolf og kill command. Trekker man ikke taunts er det gg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Det har vært inne i lengre periode nå, rogues har virkelig tatt av. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Dat feeling når begge top-decker, det ser greit ut, også top-decker Magen pyroblast. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hunter deck med charge minions som bluegill, wolfrider, arcane golem, leeroy. Går kun for face til de kan finishe med hounds + timberwolf og kill command. Trekker man ikke taunts er det gg.Hvis man følger med på YT kanalen til Force, så lager han en del deck spot light videoer. Denne deck'en ble lagt ut 26/1 Den siste spot lighten er en Druid deck som er designet for å kontre bl.a. denne hunter decker. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Siden så mange kjører hunter decken der så er det meget anbefalt å bytte ut 1 tracking med flare, har 90% win rate mot andre slike hunters. Er denne som virkelig tar av på ranked: http://imgur.com/agMSgf2 Synd jeg ikke har alle cards :/ Endret 5. februar 2014 av nagina Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Er det bare meg eller er det vanskeligere å spille om kvelden/natta? Ligger på rank 17-18 om dagen, rett opp til 20 om kvelden. Lenke til kommentar
Scarat Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Det er vel kanskje flere nybegynnere og 1 kamp iblandt folk på dagtid enn på natta. Jeg vil tro det er mer de som vil prøve å øke ranken sin mer som er oppe om natten. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Rank 1-2 legendary build atm, priest that is. http://imgur.com/BrzjdGd Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Nagina: hvordan takler du kolento sin rogue med den presten? Endret 6. februar 2014 av Slai Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Er ikke jeg som spiller den xD men en som er top 1-2 legend. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Dette har skjedd flere ganger i det siste. Jævli irriterende. For de som ikke ser problemet, har jeg nettop spilt Defender of Argus. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Dette har skjedd flere ganger i det siste. Jævli irriterende. For de som ikke ser problemet, har jeg nettop spilt Defender of Argus. Ja, etter forrige patchen skjer dette ofte. Jeg får også buggen hvor to kort du har på hånden legger seg oppå hverandre ofte. Det ødeleger ihverfall ikke gameplay, men har vært farlig nær ved at timeren går ut mens jeg prøver å få fram riktig kort. Endret 7. februar 2014 av Bjoolz Lenke til kommentar
Grimmert Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Ååhhh priest...for en slitsom motstander. Har gått tilbake til mage etter en periode med druid og det er mildt sagt irriterende når motstanderen din bruker dine egne blizzards og fireballs imot deg, i tillegg til å stjele et par sværinger på brettet selvfølgelig. Men regner med shamanen jeg møtte i kampen etter ble rimelig irritert over at jeg faktisk fikk brukt 2 x blizzard, 2 x flamestrike, 2 x fireball og poly mot han i en og samme kamp, så jeg skal ikke klage. Hadde jeg vunnet kampen med en pyro så hadde han sikkert lagt spillet på hylla Er det forresten noen som har prøvd reynad metoden og klatret på rankingen med en basic deck? Er det i det hele tatt mulig nå for tiden? Jeg vaker rundt 11-12 med min mangelfulle samling kort og begrensede ferdigheter, og møter endel legendaries/epics og flust med rares, så kan ikke helt forestille meg hvordan det er fra rank 5 og oppover, spesielt med en basic deck. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Han spiller ikke basic deck. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Fight night season 3 starter snart http://www.youtube.com/watch?v=gyEiJDyvU7s Lenke til kommentar
Grimmert Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Han spiller ikke basic deck. Nei ikke nå lengre, men det var vel det som var greia i starten? Lvlet en warrior til 10 og lagde noen commons og brukte den decken til legendary. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå