Nerowulf Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Er da fullt mulig å streame fra PC til nettbrett, både med iOS og Android. Har sett flere poster på Hearthstone-tråden på Something Awful med folk som gjør det. Litt lag blir det jo, og det er jo ikke fullverdig siden du må ha maskina du spiller på i nærheten, men det er greit for å ligge i senga / sofaen å spille i stedet for å sitte foran PC-en. Har prøvd dette. Laptop og nettbrett. Brukte Splasthop 2. Funker fett. Veldig liten latency. Går over Wi-fi. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ja, jeg vurderer det samme, hadde det ikke vært for at jeg har komfortabel kontorstol og sittestilling når jeg spiller Hearthstone. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Men nå kommer det vel forhåpentligvis en Android/iOS-versjon av spillet om ikke lenge. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Kjøpte meg noen boostere i dag og fikk 3 legendary hvorav en av dem var golden... wut!? Nedturen var at alle var Illidan Stormrage 1 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hadde håpet på at ipad ver av spillet hadde kommet nå, men nå må jeg klare meg 8 dager uten hearthstone:/ tenk på alle questene jeg går glipp av Finner vel på noe annet å gjøre i Grand Canaria men HS blir et savn. Håper også ipadversjon kommer så fort som mulig. Digg å ligge i senga før man skal sovne og ta en runde HS Og så en runde til....så en til....kanskje enda en også. Nei, huff! Det hadde blitt søvnløse netter,det... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Meta report: http://ihearthu.com/the-meta-report-2/ Så i natt top-end streams i flere timer, det er faen meg kun druids på top20 legend. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 "Kort som "stacker" opp på"-buggen irriterer livet av meg. Tapte en arena kamp på grunn av jeg ikke fikk min 5/5 tiger ut. Måtte droppe en 2-mana minion istedet. Skjer buggen hos noen av dere? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Jepp. Skulle ha ut Blizzard, fikk ut ETC isteden Kjenner jeg begynner å bli lei RNG Verst av alt, jeg fortsetter å spille og tror at jeg blir bedre >.< Endret 1. februar 2014 av Saapa Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Noen som har spilt noe ranked i nye sesongen? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Nja, rusher bare så langt jeg klarer, r14 atm. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Bare litt for å teste ut decks og leke. Ulempen er jo at jeg er elendig. Gikk fra 25 til 20 i dag mens jeg tok dailies. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Da er jeg ferdig med RNGstone for en stund. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Da er jeg ferdig med RNGstone for en stund. Haha, ragequit? Regner med du vil at noen skal spørre hva som skjedde? Fyr løs! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Korleis blir dette når det kjem ut av beta? Vil det koste å kjøpe sjølve spelet. eller er det kun packs som koster? Har også dilemma med både pc og ipad, og lite interessert i å kjøpe det to ganger. Noken som har noke relevant info angåande dette? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Korleis blir dette når det kjem ut av beta? Vil det koste å kjøpe sjølve spelet. eller er det kun packs som koster? Har også dilemma med både pc og ipad, og lite interessert i å kjøpe det to ganger. Noken som har noke relevant info angåande dette? Siden du har én Battle.net-konto, så vil PC og nettbrett-versjonen være samme bruker. Ergo samme kort på begge. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Korleis blir dette når det kjem ut av beta? Vil det koste å kjøpe sjølve spelet. eller er det kun packs som koster? Har også dilemma med både pc og ipad, og lite interessert i å kjøpe det to ganger. Noken som har noke relevant info angåande dette? Siden du har én Battle.net-konto, så vil PC og nettbrett-versjonen være samme bruker. Ergo samme kort på begge. Ja akkurat battle.net konto og kort er eg ikkje bekymra for. Det var derimot at eg måtte laste det ned fra ("#¤"#%@$) appstore. Men om det er gratis er det no stress. Var derimot usikker på om det kosta ein slump penger å kjøpe sjølve spelet, men då er problemstilling løst. =) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Er så deilig å møte folk i arena med 2xragnaros mens jeg får valget mellom abusive sergeant, wisp og goldshire footman. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 abusive sergeant kan jo hjelpe enn del hvis man bruker den riktig =) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Ja, den var et klart valg av de 3, men er jo ikke verdens beste kort for å si det mildt. 2xragnaros derimot er jo småpent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå