Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytt innlegg siden det forrige er såpass gammelt:

 

Taverns of time i arena er faktisk ganske morsomt.

Hadde et veldig bra shaman deck som gikk 10-3, tapte siste kamp etter at unstable evolution bestemte seg for å gi meg the darkness :(

 

Veldig gøyal modus absolutt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Liker aldri metaen rett etter ny expansion, tar en stund å bygge seg opp kort gjennom arena. Pluss at jeg ikke spiller med de decka jeg har best decks, da jeg allerede har 500 wins i de klassene :)

 

419 wins nå på klassen med minst.

Jeg har akkurat bikka 500 med min første klasse; warlock.

Har dog hatt 499 med hunter et par måneder, men liker ikke å spille med den klassen lenger.

 

Klassen med desidert minst wins er warrior (140-ish).

Rogue, shaman og druid ligger rundt 300, priest og paladin rundt 450 og mage på 380.

 

Liker å spille med rogue, men vinner skjelden..

Lenke til kommentar

65 pakker, 3 legendaries, 15(!) epics, hvorav 5 var holomancer.

 

Den ene legendarien var Soularium, og det er, for å henfalle til gammel gaming lingo, op af. Litt tilfeldig heal zoo med et par nye kort jeg kasta sammen vinner som bare rakkern i ranked. Så akkurat det er gøy. Har ellers brukt launch på arena, der jeg møtte 1 Hunter, 1 Rogue, 3 Warriors og 8 Warlocks.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Hvordan kan man åpne 79 pakker uten å betale for det?

 

79 pakker, 3 legendaries og 17 epics. Fuck blizzard og bedriten RNG. Er fryktelig glad for at jeg aldri har kjøpt en eneste pakke i det spillet for haddet det vært resultatet etter 80 dollar hadde jeg vært så pissed at...

Lenke til kommentar

Hvis dere er lei kombo decks så anbefaler jeg Kripp sitt "anti anti meta deck"

https://www.hearthpwn.com/decks/1171108-kripps-anti-anti-meta-deck

 

Det er en demon/control warlock base med 2xGnomeferatu, 2xDemonic Project, Skulking Geist og Rin. For aggro matchups spilles det som et vanlig control deck, mens mot combo har du som hovedplan å ødelegge for motstander. Har ikke spillt mange kamper ennå men fikk full tilfredsstillelse i går da jeg spillte mot en Togwaggle druid:

-Geist ødela 6 kort (2 naturalize, 2 spellstone, Gloop og en biology project)

-Ventet til han nærmet seg tomt for kort og spillte 2 Demonic project som traff Azalina og Togwaggle

...

Concede!

 

Beste øyeblikket hittil i ekspansjonen!  :w00t:  :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...