In Ter Face Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er ikke gamebreaking imo, ta det med ro når du spiller kort. Jo er ofte gamebreaking faktisk, og ikke alltid det hjelper å ta det rolig heller. Når Defender of argus ender opp med å gi manatide totem taunt istedenfor yeti eller flametougn totem ikke buffer rett går det fort fra seier til tap. Har en gang tapt som direkte følge av denne bugen. Flametongue totem satt seg helt på siden, noe som gjorde at jeg ikke hadde nok skade på bordet til å drepe motstanderen alikevel. Tapte to turer etterpå. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Hmm kunne ikke laste opp bilder. Spillet ble helt fucket når jeg alt tabbet i en game, ble jo svimmel av å spille den matchen. *Edit funket når jeg redigerte Endret 24. januar 2014 av Syncz Lenke til kommentar
OPL Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hmm kunne ikke laste opp bilder. Spillet ble helt fucket når jeg alt tabbet i en game, ble jo svimmel av å spille den matchen. *Edit funket når jeg redigerte Spill i windows mode, da slipper du og alt tabbe Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Skal ikke være sånn uansett. Ok beta er beta, men de har jo bugs som har vært der siden beta release... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Merkelig nokk har jeg aldri opplevd den buggen. Eneste som skjer her er at noen kort blir svart. Dette er heller ingen ny bugg Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Noen andre som opplever lagg og DC i arena games akkurat nå? Sitter på gammelmaskinen min, så vet ikke om det er maskinen min eller serverne til blizz som sliter. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ja, la merke at blizzard hadde trøbbel med serverne. Jeg fikk et tap på grunn av det; det var min første disconnect midt i en kamp. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 http://www.liquidhearth.com/forum/viewmessage.php?topic_id=723 (Open Tourney) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Problemet er at det er NA only. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Jepp, men siden det er så mange europeere som spiller NA tenkte jeg det var verdt å nevne. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Noen som opplever chat lagg (5 sek før beskjeden blir sendt videre), motstanderenes navn er "UNKNOWN", og random disconnects? Blizzard servere har blitt mer ustabilt etter open beta, ingen overraskelse. Tar pause fra arena fordi jeg ikke vil ha tap pga disconnects. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Ja, opplevd en del av det samme du beskriver VanH. Etter å hatt litt problemer med hunter prøvde jeg meg på en taunt heavy shaman deck. (Alt av taunts) og buff minions. Funker ok mot hunter men ikke mot noe annet:/ Irriterer meg noe jævelig hunters for tiden:/ Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Arena som Rogue: - 1 Backstab - 1 Defias - Dett var dett Ganske crappy draft alt i alt. Endte 0-3. Etter en slik draft går man og legger seg. Når det er sagt, endte den forrige draften min 8-3,i en mage deck med 3 flamestrikes, og nok av spellpower. Samme hvor dårlig det skulle gå, må man bare huske at RNGesus giveth and RNGesus taketh away. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Anbefaler dere å ta en titt på disse sidene når dere skal drafte arena: http://www.liquidhearth.com/forum/viewmessage.php?topic_id=513 https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AifXEOqTcGcLdFVvWk1GRjVJTHJUaTVLcGViR1RRTFE&gid=20 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 aaaaaaawwww... Av og til blir man jævla forbanna på dette spillet. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 aaaaaaawwww... Av og til blir man jævla forbanna på dette spillet. Hva er det jeg ser etter her? Haha. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) aaaaaaawwww... Av og til blir man jævla forbanna på dette spillet. Hva er det jeg ser etter her? Haha. Senjin Shieldmaster skulle blitt buffet med +1 attack fra ulven akkurat som Cult Master. Så regner jeg med at poenget var å ofre Senjin for Azure Drake og i tillegg trekke et kort. Men på grunn av placement bug, så er det bare Cult Master som fikk +1 attack. Endret 27. januar 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Gir ikke ulven bare +1 attack til andre dyr? Ergo ikke til Shieldmaster eller Cult Master. Og ulven står jo uansett mellom de to, og gir +1 attack til beasts som er ved siden av den. Så klart kan jo bugen gjøre at kortet flytter seg rundt omkring likevel, men det skulle ikke ha noe med akkurat denne saken å gjøre. Om jeg skulle tippet noe, ville det vært at han var forbannet på grunn av at taunten hans ble silencet til å bli et vanlig kort. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Gir ikke ulven bare +1 attack til andre dyr? Ergo ikke til Shieldmaster eller Cult Master. Og ulven står jo uansett mellom de to, og gir +1 attack til beasts som er ved siden av den. Så klart kan jo bugen gjøre at kortet flytter seg rundt omkring likevel, men det skulle ikke ha noe med akkurat denne saken å gjøre. Om jeg skulle tippet noe, ville det vært at han var forbannet på grunn av at taunten hans ble silencet til å bli et vanlig kort. Nah, Dire Wolf Alpha gir +1 til adjacent. Det er Timber Wolf du tenker på. Det er nok den buggen som blir nevnt over her han er oppgitt over. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ah, stemmer. Det så ut som Timber Wolf, jeg skylder på det. Ser jo aldri Dire Wolf Alpha bli spilt lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå