Roedthaarogfregner Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Ny gratisbillett i arena. Ser ut som om jeg generelt er 4-6 wins god, med noen få runder på 8-9 og noen få på 1-3. Litt gøy, men vil jo ikke ha flere kft-pakker egentlig. Har du det du trenger av kort vil det jo si at du får mer støv i stedet Men du tenker kanskje heller at å kunne velge reward pakke, evt får en pakke "token" hadde vært å foretrekke? Er med på den, selv om jeg selv mangler en del fra KFT ennå og derfor gjerne tar imot pakker herfra er jo ikke sånn at jeg har alt, langt i fra, men bør spare gull til neste xpac nå, er litt på etterskudd alleredd, så da får jeg jo ikke spilt arena før desember. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Death knight kort skulle vore forbudt ved lov i arena. Verre tableflipkort enn deathwing.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Enda mer randomness i neste xpac ja, skjønner ikke hva de tenker med... Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Enda mer randomness i neste xpac ja, skjønner ikke hva de tenker med... Tenker du på de udentifiserte kortene da? De burde jo egentlig ikke være så gærne, med en håndfull utfall du kjenner fra før når du legger dem til i deck. Litt annen grad av tilfeldigheter enn Babbling Book og Cabalist Tome, tilsynelatende. Er egentlig mer skeptisk til Recruit, Big Priest er den kjedeligste decken i metaen å spille mot. Skjønner ikke at den spillestilen skal pushes mer. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 DK-kortene blir fjernet i arena: https://us.battle.net/forums/en/hearthstone/topic/20759232149 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Fuck yeah! Lei av det dritet. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Drømmen for KnC: 1. Bygg Shaman deck med mye overloads. 2. Oppgrader spellstone i hånda, trekk kort. 3. Med Al'akir og Grumble i hånda, spill 2x fire plume harbinger. 4. Spill alakir, gå face x2, spill Grumble. 5. Spill al'akir, spill spellstone på al'akir. Gå face. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 8. desember for EU bekreftet.Litt flere gratis pakker denne gangen, med de fra Tavern Brawls de siste ukene, 3 for å logge inn, og 3 quests som gir pakker for å spille litt Dungeon Run. Litt lav hype enda for min del, men litt endra meta er alltid velkommen. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Nyeste Expansion "Kobolds & Catacombs" er ute både for NA og EU. Dungeon er så gøy! 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Nyeste Expansion "Kobolds & Catacombs" er ute både for NA og EU. Dungeon er så gøy! Enig om dungeons så langt! Fikk til 4x Al'akir med metoden over + litt. Var vel verdt innsatsen og veldig lite konkurransedyktig. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Det tok sin tid :S Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Føler det burde vært noe mer reward for å complete runs første gang.. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) Trur dette ble i underkant av 600 bosser som jeg måtte ta før jeg vant mot alle. 99 Wins med paladin, fikk bare søppel hele tiden. Klokka er 00:45 natt til mandag. Ble litt avhengig. Endret 10. desember 2017 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Åpnet 134 Kobolds And Catacombs pakker nå i dag, Har ikke rørt en eneste Kobolds and Catacombs pakke før jeg vant minst 1 gang med alle class i Dungeon run, 96 Common 13 Golden common 70 Rare 10 Golden Rare 29 Epic 4 Golden Epic 8 Legendary 1 Golden Legendary Legendary var Rhok'delar Aluneth Dragoncaller Alanna Temporus The Runespear (Golden) Skull of the Man'ari Woecleaver Zola the Gorgon Master Oakheart 3.700 Dust fikk jeg fra duplicates. Endret 11. desember 2017 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Liker dungeon runs selv. Litt grei avkobling i hverdagen, men langt unan å vinne enda. Har kommet til siste boss et par ganger før det siser stopp. Underholdning for meg en god stund fremover ser det ut som. Får man noe av å klare de? I såfall per klasse eller kun når man har klart det med alle? Fikk Rhok'dealer gratis når jeg logga inn. Ellers har jeg kun kjøpt 2 pakker da jeg liker arena, men gjør det elending der hver gang. Fikk jo også 10 pakker eller noe av brawl og oppdrag og fikk den nye Paladin leg'en. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Liker dungeon runs selv. Litt grei avkobling i hverdagen, men langt unan å vinne enda. Har kommet til siste boss et par ganger før det siser stopp. Underholdning for meg en god stund fremover ser det ut som. Får man noe av å klare de? I såfall per klasse eller kun når man har klart det med alle? Fikk Rhok'dealer gratis når jeg logga inn. Ellers har jeg kun kjøpt 2 pakker da jeg liker arena, men gjør det elending der hver gang. Fikk jo også 10 pakker eller noe av brawl og oppdrag og fikk den nye Paladin leg'en. Du får card back av og vinne minst 1 gang med hver class. vet ikke om noe annet, Jeg leste i "tips" at noen ganger møter du på en sjelden fiende som kan gi "additional rewards" men jeg har ikke merka noe til det, og jeg har som sagt tidligere, tatt rundt 600 bosser. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Tar du en jadeclass, pick jadestuff. Gått heile veien kvar gang eg har fått tilbudet. 7 Aya i roguedecken. Det + boots of haste = win Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Liker dungeon runs selv. Litt grei avkobling i hverdagen, men langt unan å vinne enda. Har kommet til siste boss et par ganger før det siser stopp. Underholdning for meg en god stund fremover ser det ut som. Får man noe av å klare de? I såfall per klasse eller kun når man har klart det med alle? Fikk Rhok'dealer gratis når jeg logga inn. Ellers har jeg kun kjøpt 2 pakker da jeg liker arena, men gjør det elending der hver gang. Fikk jo også 10 pakker eller noe av brawl og oppdrag og fikk den nye Paladin leg'en. Du får card back av og vinne minst 1 gang med hver class. vet ikke om noe annet, Jeg leste i "tips" at noen ganger møter du på en sjelden fiende som kan gi "additional rewards" men jeg har ikke merka noe til det, og jeg har som sagt tidligere, tatt rundt 600 bosser. Tar du en jadeclass, pick jadestuff. Gått heile veien kvar gang eg har fått tilbudet. 7 Aya i roguedecken. Det + boots of haste = win Ja så de snakket om ekstra loot fra sjeldne bosser, men har heller ikek sett noe til det. Så Jade var veien å gå om man har muligheten. Litt usikker på denne alltid cloaked greia da den har bitt meg mange ganger når jeg ikke får taunts opp og dør, men ellers cirker det kult. Tar forøvrig alltid 2x HP når jeg får tilbudet. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 2xhp har aldri vore verdt det for meg, men har ikkje runda alle classes. ekstra spellpower som mage, double battlecry som det meste, draw 2 cards i starten er konge, og boots of haste er heilt outstanding med jadedeck. Har spelt 3 Aya turn 1. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Woho! Klarte endelig med warrior dungeon run - Double-health-charge-weapons warrior funka! Var heldig med bossene som ikke hadde så mange taunts. Endret 11. desember 2017 av VanH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå