UriasX Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Dual-class arena i Hallow's end event: http://www.pcgamer.com/hearthstone-players-getting-dual-class-arena-mode-next-week-plus-a-couple-of-free-packs/ Jeg ser for meg disse kombinasjonene vil herje i arena: 1. Mage + Warlock hp (heropower) 2. Mage + Rogue hp 3. Paladin + Rogue hp Skal teste om Hunter + Rogue hp vil bli gøy. Uansett hvordan det blir så kommer det til å bli festlig med en forandring i Arena! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Ser ut som "tipp på koreaneren"-strategien min ga med 4 pakker denne gangen. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Ser ut som "tipp på koreaneren"-strategien min ga med 4 pakker denne gangen. AtW Pavelsport gav 2 pakker med Valeera i første, så her klages det ikke Lenke til kommentar
VanH Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Dual class-arena har startet! Ser dere i arena! Det er en gratis arena ticket hver uke for de som er interessert å prøve en "annerledes" arena, og for de som ikke er villig til å bruke gull på arena. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Heartharena funket ikke i morrest når Kripp spilte/streamet, så inntil den fungerer så er jeg ikke klar for arena Lenke til kommentar
discostu Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Ser ut som "tipp på koreaneren"-strategien min ga med 4 pakker denne gangen. AtW samme her Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Heartharena funket ikke i morrest når Kripp spilte/streamet, så inntil den fungerer så er jeg ikke klar for arena Jeg elsker det, for nå må du faktisk bruke huet når du drafter i stedet for å stole på Heartharena! 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Heartharena funket ikke i morrest når Kripp spilte/streamet, så inntil den fungerer så er jeg ikke klar for arena Jeg elsker det, for nå må du faktisk bruke huet når du drafter i stedet for å stole på Heartharena! Ja, ditto, morsommere når folk ikke kan bruke heartarena (men bruker det selv, så kaster vel litt stein i glasshus) AtW 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Heartharena funket ikke i morrest når Kripp spilte/streamet, så inntil den fungerer så er jeg ikke klar for arena Jeg elsker det, for nå må du faktisk bruke huet når du drafter i stedet for å stole på Heartharena! Ja, ditto, morsommere når folk ikke kan bruke heartarena (men bruker det selv, så kaster vel litt stein i glasshus) AtW Har stort sett bare spillt arena på mobil denne Xpacen, så da har det gått uten heartharena for min del de fleste ganger 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Gikk til 8 første dual arena, uten tier lists eller drafting apper. Herlige runder, selv tapene føltes unike nok til at det ble gøy. Denne eventen er nok den jeg har likt best i hearthstone så langt. Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg var så dum at jeg kjøpte legendary-kortet The Lich King, uten å ha fullført The Frozen Thrones adventuren. Hva skjer når jeg fullfører The Frozen Thrones nå? Får jeg The Lich King-kortet uansett, men man får vel ikke to legendaries? Noen tips hva jeg burde gjøre nå? Lenke til kommentar
VanH Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg var så dum at jeg kjøpte legendary-kortet The Lich King, uten å ha fullført The Frozen Thrones adventuren. Hva skjer når jeg fullfører The Frozen Thrones nå? Får jeg The Lich King-kortet uansett, men man får vel ikke to legendaries? Noen tips hva jeg burde gjøre nå? Du får ikke Lich King av Frozen Throne Adventure, men en random hero card og packs. Du kan lese mer om det her: https://hearthstone.gamepedia.com/Knights_of_the_Frozen_Throne Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Man får ikke det kortet av å fullføre adventuren. AtW 1 Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg var så dum at jeg kjøpte legendary-kortet The Lich King, uten å ha fullført The Frozen Thrones adventuren. Hva skjer når jeg fullfører The Frozen Thrones nå? Får jeg The Lich King-kortet uansett, men man får vel ikke to legendaries? Noen tips hva jeg burde gjøre nå? Du får ikke Lich King av Frozen Throne Adventure, men en random hero card og packs. Du kan lese mer om det her: https://hearthstone.gamepedia.com/Knights_of_the_Frozen_Throne Ok takk for info Lenke til kommentar
VanH Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 (endret) Første 12 wins i dual-class arena: https://i.imgur.com/qV9PSuM.png Banshee var mvp, vant meg flere games fordi folk har mer lyst å mille meg enn å fjerne den fra boardet. Endret 29. oktober 2017 av VanH Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Første 12 wins i dual-class arena: https://i.imgur.com/qV9PSuM.png Banshee var mvp, vant meg flere games fordi folk har mer lyst å mille meg enn å fjerne den fra boardet. Så ikke så sterk ut ved første øyekast, men mye synergi for Radiant Elemental og Apprentice med tidlige spells, kanskje? Kult uansett. Oppdaget at måneden snart er over i ranked, Hunter funka ekstremt bra i Wild. Raske runder, god andel wins. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Første 12 wins i dual-class arena: https://i.imgur.com/qV9PSuM.png Banshee var mvp, vant meg flere games fordi folk har mer lyst å mille meg enn å fjerne den fra boardet. Ja, folk overvurderer effekten av "random mill", la også merke til at du hadde mange minions, har slitt med ekstremt mange spells i dual-class arena. AtW Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Ny gratisbillett i arena. Ser ut som om jeg generelt er 4-6 wins god, med noen få runder på 8-9 og noen få på 1-3. Litt gøy, men vil jo ikke ha flere kft-pakker egentlig. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Ny gratisbillett i arena. Ser ut som om jeg generelt er 4-6 wins god, med noen få runder på 8-9 og noen få på 1-3. Litt gøy, men vil jo ikke ha flere kft-pakker egentlig. Har du det du trenger av kort vil det jo si at du får mer støv i stedet Men du tenker kanskje heller at å kunne velge reward pakke, evt får en pakke "token" hadde vært å foretrekke? Er med på den, selv om jeg selv mangler en del fra KFT ennå og derfor gjerne tar imot pakker herfra Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Tips(?) når jeg ikke var ferdig med min arena-run før dual-classopplegget begynte, så fikk jeg en ekstra free arena ticket + reward for antallet wins sålangt. Så om det er samme nå når det slutter, så lønner det seg å spille til to losses, vente dual-arena er ferdig, og få "i pose og sekk". AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå