UriasX Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 https://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20904308/join-the-knights-of-the-frozen-throne-on-august-10-7-31-2017 Frozen Throne slippes 10 august, eller 11 august for oss Europa nabbs midt på natta Jepp: https://eu.battle.net/hearthstone/en/blog/20904308/join-the-knights-of-the-frozen-throne-on-august-10-7-31-2017 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Stjålet fra Reddit: Beste flavor teksten fra de nye kortene går til Skulking Geist: "It's as though a million Jade Idols cried out, and were suddenly silenced. Endret 9. august 2017 av UriasX 3 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Harrison Jones virker som et sterkt kort å crafte hvis Lich King blir så sterk som han ser ut.Control Pala med nye Uther i tillegg til resten ser ut som noe man kommer til å møte også. Må nok være ekstremt taktisk og gjerrig med dust denne gangen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Harrison Jones virker som et sterkt kort å crafte hvis Lich King blir så sterk som han ser ut. Control Pala med nye Uther i tillegg til resten ser ut som noe man kommer til å møte også. Må nok være ekstremt taktisk og gjerrig med dust denne gangen. Hvorfor det? Harrison virker ikke til å være spesielt kraftig mot lich king? AtW Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Frostmourne blir et våpen alle classes får tilgang til, via Lich King og Arfus.Når potensielt alle motstandere kan være våpen-classes virker det som veldig mye mindre ulemper ved å ha med tech mot våpen i en deck. Kommer nok til å prøve med oozes først for å teste teorien. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Frostmourne blir et våpen alle classes får tilgang til, via Lich King og Arfus. Når potensielt alle motstandere kan være våpen-classes virker det som veldig mye mindre ulemper ved å ha med tech mot våpen i en deck. Kommer nok til å prøve med oozes først for å teste teorien. Jo, men det er 1/8, det er ikke så veldig høy sannsynlighet. Men det er jo en liten dråpe som dytter mot det, det er jo flere death knights også med gode våpen, så kan godt hende våpen-removal generelt blir endel bedre. AtW Lenke til kommentar
VanH Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) KotFT er ute nå for NA. Surprise. Endret 10. august 2017 av VanH Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 KotFT er ute nå for NA. Surprise. Alltid sånn, er ikke lett for et lite indie selskap som blizzard å ha worldwide launch vet du. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 40 pakker opna og en legendary....sigh Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 40 pakker opna og en legendary....sigh Ja, samme opplegg for meg, fikk en legendary på pack 5 pga 10 første regleen, og så nummer 36 etter, men har vært heldig i det siste så kan vel ikke klage. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Venter med pakker til i ettermiddag. Har 8000 gull og 20 pakker (classic, ungoro og LK). Håper på bedre flaks enn tidligere i hvertfall. Så Trump fikk 9 legs på 91 pakker så det er noen som har flaks i hvertfall... Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Tar mine søndag, har litt å gjøre, og vil ikke risikere noe bugs med pakner sånn som det var i msog. Gleder meg litt da, har godt med dust klart til å kompensere litt for innholdet i pakkene etterpå også. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Jeg har vært helt utrolig heldig med antall legendaries denne gangen. Har åpnet omkring 60 pakker, og blant disse lå det hele åtte legendaries. Plusser man så på den man fikk for å spille prologen, så er jeg oppe i ni. Over all forventning, for å si det mildt! 2 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Superfornøyd med mine pakker!! Kjøpte 75 med gull + 3 fra arena og 3 fra velkommen og fikk følgende: Hero: -Malfurion -Jaina -Garrosh -Gul'dan Class leg: -Bolvar -Benedictus -Lilian Voss Neutral: -Lich King -Arfus Sjukt flaks med 9 stykk på 81 packs, og så godt som alle er gode kort Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Jeg craftet Hunter leggen da det så ut som man kunne gjøre en billig deck av samt at det ser gøy ut å mekke egne beist. Artig så langt, men tror nok det må en del raffinering til fra min side før jeg kan bruke det på rank 10 og oppover OM det er holdbart på høyere nivå. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 2 legendaries på 60 pakker, ikke helt fornøyd. Greit med en gratis fra den adventuren, men det fikk jeg ingen beskjed om in-game tror jeg, fant det bare helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 2 legendaries på 60 pakker, ikke helt fornøyd. Greit med en gratis fra den adventuren, men det fikk jeg ingen beskjed om in-game tror jeg, fant det bare helt tilfeldig. Fikk en leg på 10-15 pakker jeg kjøpte med ingame penger. Legger ikke penger på Hearthstone da de er verdt 0 om et par år. Det er en rimelig dårlig investering. Du fikk vel en legendary når du gjorde prologen. Kommer jo opp stort midt på skjermen, rimelig vanskelig å gå glipp av. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Legendarien så jeg godt Mente selve prologen, den visste jeg ikke noe om, feilklikket meg tilfeldigvis inn på solo adventures når jeg skulle på play Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) 2 legendaries på 60 pakker, ikke helt fornøyd. Det hjelper å klage, 2 legendary på 2 pakker nå Endret 14. august 2017 av MythiC8 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 2 legendaries på 60 pakker, ikke helt fornøyd. Det hjelper å klage, 2 legendary på 2 pakker nå Ja det hjelper å klager noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå