GnilreG Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Lurer på om blizzard har sett jeg har blitt litt lei og justert pity-timeren Tror ikke jeg har åpnet mer enn kanskje 20 pakker fra ungoro, og har fått 4 legendaries. AtW 70 pakker og 3 legendaries her.... 14 epic. Endret 4. mai 2017 av GnilreG Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Åpnet Hemet Jungle Hunter her om dagen. Er visst et litt håpløst prosjekt å bygge en combo deck rundt ham.Blir nok at jeg kjøper pakker til en pity timer reset til av ungoro og så sparer etter det. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Åpnet Hemet Jungle Hunter her om dagen. Er visst et litt håpløst prosjekt å bygge en combo deck rundt ham. Blir nok at jeg kjøper pakker til en pity timer reset til av ungoro og så sparer etter det. Du kan jo prøve deg på denne, hvis det frister: Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) Åpnet Hemet Jungle Hunter her om dagen. Er visst et litt håpløst prosjekt å bygge en combo deck rundt ham. Blir nok at jeg kjøper pakker til en pity timer reset til av ungoro og så sparer etter det. Du kan jo prøve deg på denne, hvis det frister: Morsomt prosjekt i og for seg, man blir hengende veldig etter på bordet, så når du kjører evig jades, så hjelper lite, man er død. I alle fall virker det litt sånn såvidt jeg har fått til. Mulig doomsayer og wild pyro kunne hjulpet litt når jeg tenker meg om. Prøvde litt mer: Om man får rampa, samla kort, Hemet en tur. Første Auctioneer og et par jades en tur. Fandral for å få shuffla hardt en tur, så andre auctioneer tredje jadeturen så tar det av ganske hardt. Evt hvis har innervates og coin kan man kombinere fandral og auctioneer, men det skjer sjelden. Alt i alt en litt dum deck, men skal man først spille jades så føles den mer levende enn de tradisjonelle versjonene. Endret 24. mai 2017 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Hva syns dere om de kommende forandringene ang. Hearthstone packs? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Hva syns dere om de kommende forandringene ang. Hearthstone packs? Every time you open a legendary card it will be guaranteed to be one that you don't have before. Everyone will be guaranteed to open a new legendary card within the first ten packs of the new set. Both of these changes will start when the next expansion hits. Kan ikke si noe annet enn at dette er supre endringer! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Ja, endringene er gode, selv om jeg skulle ønske det også gjaldt epics, men kan ikke få i både pose og sekk AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Noen som irriterer seg litt over viceous fledgling om dagen? I Arena er det kortet irriterende i mine øyne, spiller hunter nå og det er nesten game over om ikke folk har et svar på turn 3 etter at jeg har spilt den. Det kortet snowballer alt for mye til å være en 3-drop. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Noen som irriterer seg litt over viceous fledgling om dagen? I Arena er det kortet irriterende i mine øyne, spiller hunter nå og det er nesten game over om ikke folk har et svar på turn 3 etter at jeg har spilt den. Det kortet snowballer alt for mye til å være en 3-drop. AtW Det finnes tusenvis av reddit tråder, youtube videoer osv om flappy bird og hvor kjipt det er å møte den, føkkings windfury hver gang... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Instapick i arena, vunnet mange kamper pga den. Så den er litt op ja. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Veldig kult med pakkeendringene! Må vel nærme seg announcements av neste xpac og previews nå også. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Veldig kult med pakkeendringene! Må vel nærme seg announcements av neste xpac og previews nå også. Normalt sett har det skjedd ting i april, august og november/desember. Tipper vi begynner å se noe mot midten/slutten av juli eller begynnelsen av august, med release i august. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Lurer på om hvis jeg får pakker nå ,men ikke åpner de før neste release vil gi meg de fordelene? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Lurer på om hvis jeg får pakker nå ,men ikke åpner de før neste release vil gi meg de fordelene? Ja. AtW 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Takker, ikke mer åpning av arena packs da Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Skulle du sett: In an upcoming update, we will be making a balance change to the Rogue card: The Caverns Below. The Caverns Below now reads: Quest: Play five minions with the same name. Reward: Crystal Core. https://us.battle.net/forums/en/hearthstone/topic/20757246514 Lenke til kommentar
VanH Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) Ukens Brawl er så gøy med Patches , yarr. Lett å kontre den da. For de som er interessert i Wild-turneringer: https://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20888398/watch-the-hearthstone-wild-open-6-28-2017 Stem på en champion til HCT Spring og vinn packs. Husk å gjøre det før 5. juli: https://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20852984/watch-the-spring-championship-6-28-2017 Endret 28. juni 2017 av VanH Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Stem på en champion til HCT Spring og vinn packs. Husk å gjøre det før 5. juli: https://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20852984/watch-the-spring-championship-6-28-2017 Ser de har blitt gjerrigere med packs: "If your champion plays in the finals, for example, you would earn four total packs (including your participation pack)" Var det ikke langt flere tidligere? Nuvel, noen som har gode tips? Sist gang gikk det skeis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå