Roedthaarogfregner Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Fikk Ozruk og Sunkeeper Tarim.Merker litt hvor sterkt 3 health 1-drops er nå. Mana Wyrm er egentlig litt problematisk. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Fikk Ozruk, Rogue Quest og Swamp King Dred av 50 packs. Fornøyd . Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Fikk warrior quest, så ble en warrior deck. Taunt based warrior var ikke noe greier... Men får vell barre crafte en annen klasse, fekk 5 k dust når jeg logget inn Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Det er litt teit, ingen av decksene mine går ann å bruke, men det virker ikke som at det er noen enkel måte å fjerne kortene som ikke er godtatt. Så da må jeg gå gjennom ett og ett kort. Eller har jeg oversett noe? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 50 pakker + de 8 gratis pakkene jeg samlet opp gav druid quest, Ozruk og Paladin legendary. Ikke så mye brukbart, men har nå i hvertfall 10k dust å bruke på det jeg måtte ha lyst på etterhvert Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Da ble det comeback på meg i dag etter x antall måneder borte. Gikk 6-3 i min første arena, noe jeg er fornøyd med. I siste kampen så tok motstanderen min tirion med mind control tech. Visse ting endrer seg aldri Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Møkkaspill... 39 pakker, 1 leg, masse ubrukelige kort, kan ikke lage et eneste dugende deck utenom pirate warrior... Har kun 2600 dust også så sparer til jeg virkelig finner et meta deck jeg ønsker å spille. Typisk når jeg endelig hadde fått spart opp til 4 meta decks jeg kunne veksle mellom forrige sesong. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Om du aldri kommer til å spille Wild, kan du jo duste alle "ubrukelige" kort. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Om du aldri kommer til å spille Wild, kan du jo duste alle "ubrukelige" kort. Hater å duste kort "tilfelle" jeg vil spille wild engang men joda, tanken har falt meg inn... Lenke til kommentar
NancyB. Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Det er litt teit, ingen av decksene mine går ann å bruke, men det virker ikke som at det er noen enkel måte å fjerne kortene som ikke er godtatt. Så da må jeg gå gjennom ett og ett kort. Eller har jeg oversett noe? Gå inn på decket på My Collection og hold over navnet på decket. Trykk Convert to standard, så får du sett kva slags kort du ikkje kan ha i eit standarddeck. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Lurer faktisk på å crafte Druid eller pala quest. Ikke at de er så bra eller noe, men de er litt stilige. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Cavern Rogue er så ufattelig ødelagt. Auto-concede med en gang. Det eneste decket jeg har en liten sjanse med er taunt warrior. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Det er litt teit, ingen av decksene mine går ann å bruke, men det virker ikke som at det er noen enkel måte å fjerne kortene som ikke er godtatt. Så da må jeg gå gjennom ett og ett kort. Eller har jeg oversett noe? Gå inn på decket på My Collection og hold over navnet på decket. Trykk Convert to standard, så får du sett kva slags kort du ikkje kan ha i eit standarddeck. Det gjorde susen, gitt! Men det var ikke så rart at jeg stusset, for alle kortene var good. Jeg måtte allikevel trykke på "convert to standard" for å bruke det. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 60 pakker, Lyra the Sunshard. Og andre folk klager... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Lurte nesten på om det var blitt høyere drop rate personlig. Har kun brukt gratispakkene og 5 til. (tilsammen 12,vet ikke om jeg får noe for den 10win questen), og har fått 2 legendary. AtW Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Hybrid Jade Shaman absolutt knuser quest rogue hver gang xD Det er kjempegøy! ^^ Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Aggro Hunter er også ganske solid mot rogues. Svakt mot elemental shaman, vekslende mot resten. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 lol 90% av tapene er "Jeg har lethal. Jeg trenger bare å overleve ÉN runde til" Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) Herregud...spillet er så ubalansert og kjedelig etter den siste oppdateringen, blir helt oppgitt. Nå er det bare cave rogues, rett og slett idiotisk hvor OP den klassen er nå. 4-5 runder og vipps så er questen fullført (og spillet over). Er ikke noe taktikk som gjelder lenger engang, alle bruker samme oppskriften. Well done Blizzard! Endret 10. april 2017 av andrvas Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Rogue questen er for lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå