slipten Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 (endret) March 29 50 gold March 30 Mean Streets of Gadgetzan card pack March 31 100 Dust April 1 Whispers of the Old Gods card pack April 2 Journey to Un’Goro card pack April 3 50 gold April 4 Journey to Un’Goro card pack Idag begynner daily reward greia til HS. logg inn og du får noe småting for bryderiet Endret 29. mars 2017 av slipten 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Patches the pirate fra daily reward pakken. Greit det Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 March 29 50 gold March 30 Mean Streets of Gadgetzan card pack March 31 100 Dust April 1 Whispers of the Old Gods card pack April 2 Journey to Un’Goro card pack April 3 50 gold April 4 Journey to Un’Goro card pack Idag begynner daily reward greia til HS. logg inn og du får noe småting for bryderiet Almisser tas mot med takk. Siste to ekspansjoner har jo gitt en del pakker for å gjøre småting ved launch, håper de gjør noe liknende nå også. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Fikk Rat Pack. Har hatt ulovlig mye flaks med hvilke epics jeg har fått når jeg har åpna pakker i MSOG.Helt motsatt i Classic riktignok. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Flere Un'goro kort blir vist her: https://www.twitch.tv/playhearthstone Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Flere Un'goro kort blir vist her: https://www.twitch.tv/playhearthstone Og de nevnte også at Un'goro rulles ut fra 6. april. Det betyr sikkert at vi i Europa får det 7. eller 8. april. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Ok. Det nye settet er ganske absurd. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Ok. Det nye settet er ganske absurd. Det vil vise seg. Er ikke overbevist ennå om at ikke pirater og jade kommer til å fortsette å være best... Lenke til kommentar
Patton Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Det er kommet utrolig mange nye taunts, og andre anti-Pirate tech-kort. Denne ganger er jeg rimelig sikker på at pure aggro kommer til å slite. Jade derimot har fått mer å kombinere med. Jeg tipper Shaman med Jade/Elemental eller Jade/Murloc kommer til å bli de nye mid-range decken man må slå. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Det er lov å håpe at ren aggro vil slite ihvertfall, kanskje får vi lov til å spille lengre enn tur 6? Jeg skal i hvertfall gjøre et helhjertet forsøk på N'zoth deathrattle quest priest, og hive med en liten brewmaster eller noe. Kjekt med dobbel reno jackson i decket uten å måtte ha et Highlander deck! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Er ikkje det slutt på reno i standard no? Eg som har drømt? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Er ikkje det slutt på reno i standard no? Eg som har drømt? Det er helt riktig, men priest questet gir denne minionen her: Sånn jeg forstår dette kortet så har du 40 hp etter å ha spillt det, så det er som Reno, bare bedre Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Det kortet der må da være et av de bedre kortene i hele spillet? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Må gjøre quest først da.https://i.imgur.com/SVDfH6V.jpg Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Må gjøre quest først da. https://i.imgur.com/SVDfH6V.jpg Jepp, men det bør jo ikke være så vanskelig Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Hvordan funker questsa? Har ikke satt meg inn i nye exp enda Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Hvordan funker questsa? Har ikke satt meg inn i nye exp enda Kort fortalt så er du garantert å starte med det i hånden hvis du ikke mulliganer det. De koster 1 mana, du spiller dem og de ligger i bakgrunnen. F.eks spille 7 deathrattles. Når du har utført oppdraget så får du belønningen på direkten, og kan spille den når det passer deg. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Priest får gjerne være sterkest i verden for min del, håper bare intenst at det ikke blir 50 shades of jade hele neste expansion.Nei, æsj.Når det er sagt lurer jeg på å prøve hardt på en upraktisk combodeck basert på Time Warp. Det kortet ber om å misbrukes. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Priest får gjerne være sterkest i verden for min del, håper bare intenst at det ikke blir 50 shades of jade hele neste expansion. Nei, æsj. Når det er sagt lurer jeg på å prøve hardt på en upraktisk combodeck basert på Time Warp. Det kortet ber om å misbrukes. Spill nok spells til å ha time warp på hånda - samle opp to arcane giant + alex - time warp + arc giantx2 - end turn - din tur igjen - alex + dobbel giant i fjeset - dau Med mindre motstander har taunt eller armor da Forøvrig, tror dere alex setter priest til 15 hp, hvis man før det har satt hp til 40 med questet? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Priest får gjerne være sterkest i verden for min del, håper bare intenst at det ikke blir 50 shades of jade hele neste expansion. Nei, æsj. Når det er sagt lurer jeg på å prøve hardt på en upraktisk combodeck basert på Time Warp. Det kortet ber om å misbrukes. Spill nok spells til å ha time warp på hånda - samle opp to arcane giant + alex - time warp + arc giantx2 - end turn - din tur igjen - alex + dobbel giant i fjeset - dau Med mindre motstander har taunt eller armor da Forøvrig, tror dere alex setter priest til 15 hp, hvis man før det har satt hp til 40 med questet? Ja, han gjør det som står på kortet. Ikke 40 eller 30 minus 15. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå