Hansoen Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) "Jeg liker ikke X, derfor ser jeg ned på alle som liker det" typen. Hvis man elsker ansjos og synes det er digg, så er vel det fint for dem? At konsesus sier at noe er kjedelig er greit det. Jeg trenger dog ikke rette meg etter det. Endret 16. mars 2017 av Hansoen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg liker banan på pizzan Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 "Jeg liker ikke X, derfor ser jeg ned på alle som liker det" typen. Hvis man elsker ansjos og synes det er digg, så er vel det fint for dem? At konsesus sier at noe er kjedelig er greit det. Jeg trenger dog ikke rette meg etter det. Du tar alt bokstavelig ser jeg... Du har fremdeles ikke svart på spørsmålet mitt om hva du liker med ukens brawl. Faktisk interessert i svaret, for jeg greide ikke å finne stort å glede meg over der selv hverken når jeg vant eller tapte. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Synes det var en helt grei filler, men hadde satt pris på en med deckbuilding etter hc brawl. De karene som spawner var ikke all verdens da, tror kanskje spiller 2 er litt screwed. Ungoro i reward er kult. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Un'goro new cards: https://www.twitch.tv/playhearthstone Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Hunter. Så mye som kan kontre den, men ser gøy ut!Ranka endelig opp til 15 denne sesongen i dag etter en liten innsats et par kvelder. Renolocken min uten combo har hatt en heftig winrate, men gjennomsnittsrunden, inkludert runder der mostander er afk fra start og spillet avsluttes runde 3, varer 8,1 min, da må man inn en litt annen modus. Ekstremt lite ren aggro 20 til 15 de siste tre kveldene, som sikkert gir litt heldige utslag for meg. Standard Ranked var ikke helt grusomt nå egentlig.Tillegg:Hunter control blir sikkert ikke så mye mer spillbart i ranked, men gleder meg til å kombinere ny legendary med dirty rat. Det blir en fin måte å gjøre motstanderen sint. Endret 17. mars 2017 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Tillegg: Hunter control blir sikkert ikke så mye mer spillbart i ranked, men gleder meg til å kombinere ny legendary med dirty rat. Det blir en fin måte å gjøre motstanderen sint. Vet ikke om det kommer til å funke, da motstanderen ikke "spiller" kortet når du bruker dirty rat. Men drit i alle andre kort! I'm in charge now! 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Kommer til å bli en del ensformige decks nå med tanke på quests. Men det er det velll allerede også da Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Vet ikke om det kommer til å funke, da motstanderen ikke "spiller" kortet når du bruker dirty rat. Godt poeng. Mulig det blir morsommere å prøve seg med en freezetrap rett etter, det kunne kanskje blitt sånn passe vanskelig å få spilt rundt. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Tipper at hvis det kortet faktisk blir jevnlig brukt så vil Venomous kort bli svært kjekke å ha Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Må si at jeg har sett veldig lite til all den aggroen som visstnok skal forpeste ranked mode i standard. Føles som om at jeg møter på 60% Dragon Priest, og jeg begynner å gå sabla lei av å spille mot dem. Hvilke decks er det som knuser Dragon Priest for tiden? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Må si at jeg har sett veldig lite til all den aggroen som visstnok skal forpeste ranked mode i standard. Føles som om at jeg møter på 60% Dragon Priest, og jeg begynner å gå sabla lei av å spille mot dem. Hvilke decks er det som knuser Dragon Priest for tiden? Jade druid... Hver eneste jævla jade druid jeg møter har coin wild growt + jade blossom... Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Hvis jeg leser vicious syndicate riktig er malygos rogue, renolock og pirate warrior de metadeckene dragon priest sliter medt med. Eventuelt dragonpriest selv. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) 2017 Hearthstone Winter Championship: https://www.twitch.tv/playhearthstone Endret 26. mars 2017 av VanH Lenke til kommentar
VanH Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 (endret) Legend for første gang! Endret 26. mars 2017 av VanH 6 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Legend for første gang! Grattis grattis! (selv om du fortjener smekk for å spille Pirate Warrior ) 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Noen som vet når man får disse winter-championship-pakkene? Turneringen er ferdig, er den ikke? AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Noen som vet når man får disse winter-championship-pakkene? Turneringen er ferdig, er den ikke? AtW Jeg fikk en old gods pakke her om dagen i forrige uke. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Faen da. Har ikke fått noe og valgte til alt overmål riktig vinner. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Faen da. Har ikke fått noe og valgte til alt overmål riktig vinner. AtW Sjekket litt. Jeg misforstod hvilke pakker det var snakk om, jeg fikk en old gods pakke når man kunne nominere en eller annen fra sitt eget land. De pakkene du snakker om: "All card packs will be delivered to you in-game the week after the Winter Championship." Siden siste dag var 26 mars så kommer de nok om ikke så lenge. Jeg fikk ikke engang med meg at dette var noe å stemme på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå