discostu Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Ukens brawl; forsøk på å tømme gullkontoen til casualspillerene før neste utvidelse? Rimelig strategisk plassert brawl ja. Syns blizz bare virker grådigere og grådigere. Fokuserer mer på inntjeningen enn å lage gode spillopplevelser. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Ukens brawl; forsøk på å tømme gullkontoen til casualspillerene før neste utvidelse?Delt. Først og fremst det du sier, men også en liten ekstra apell til hardcores. Ikke min greie i alle fall. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Ukens brawl; forsøk på å tømme gullkontoen til casualspillerene før neste utvidelse? Rimelig strategisk plassert brawl ja. Syns blizz bare virker grådigere og grådigere. Fokuserer mer på inntjeningen enn å lage gode spillopplevelser. Ikke strategisk i det hele tatt, strategisk ville vært å gjort det før info om neste expansion. Mye flere ville kjøpt seg inn da. Nå sparer de gullet til ny expansion. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Så hva tenker folk om at vi utenfor US, som allerede betaler mer for pakker/xpacs osv, nå får et digert ekstra påslag i pris "We regularly look at our pricing around the world, and from time to time we make changes such as these to align with local and regional market conditions." https://eu.battle.net/forums/en/hearthstone/topic/17615113897 Ser ut som opptil 20% prisøkning avhengig av hvilke pakkedeals du kjøper... Endret 12. mars 2017 av UriasX Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 bryr meg ikke, kjøper ikke pakker. 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Vurderte å cashe inn tilsvarende adventurepriser i de kommende utvidelsene. Det vurderer jeg ikke lenger med den økningen. Da får jeg heller basere mer av spillinga mi på wild og casual. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Får 404 på lenka? AtW Havnet et mellomrom bakerst, funker nå. Endret 13. mars 2017 av UriasX Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Her er side om side sammenlikning, i rekkefølgen: "hva er det - Gammel pris - Ny pris - % dyrere 2 Packs - 21 - 29 - 38% 7 Packs - 70 - 89 - 27% 15 Packs - 140 - 169 - 21% 40 Packs - 349 - 469 - 34% Adventure wing - Har ikke pris - 69 - N/A Arena - 14 - 19 - 36% Så som man kan se er det faktisk rundt 20-40% økning i pris. Det er en drøy økning, spesielt med tanke på at tilstanden på spillet ikke akkurat høster lovord om dagen... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Enda drøyere prisene på ipaden. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Så hva tenker folk om at vi utenfor US, som allerede betaler mer for pakker/xpacs osv, nå får et digert ekstra påslag i pris "We regularly look at our pricing around the world, and from time to time we make changes such as these to align with local and regional market conditions." https://eu.battle.net/forums/en/hearthstone/topic/17615113897 Ser ut som opptil 20% prisøkning avhengig av hvilke pakkedeals du kjøper... Affiserer ikke meg direkte, men det er latterlig. Dustete med differensiert pris i utgangspunktet og pakker er for dyrt i utgangspunktet, nå dette pluss 3 expansions? Var billige med kort når jeg drev med mtg, og det var fysiske kort man kunne selge. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Så hva tenker folk om at vi utenfor US, som allerede betaler mer for pakker/xpacs osv, nå får et digert ekstra påslag i pris "We regularly look at our pricing around the world, and from time to time we make changes such as these to align with local and regional market conditions." https://eu.battle.net/forums/en/hearthstone/topic/17615113897 Ser ut som opptil 20% prisøkning avhengig av hvilke pakkedeals du kjøper... Affiserer ikke meg direkte, men det er latterlig. Dustete med differensiert pris i utgangspunktet og pakker er for dyrt i utgangspunktet, nå dette pluss 3 expansions? Var billige med kort når jeg drev med mtg, og det var fysiske kort man kunne selge. AtW Helt enig, og utrolig dårlig timing også med tanke på at spillet sårt trenger nye spillere og det aldri har vært vanskeligere å spille som ny spiller og en en mindre tilgivende meta... Kjøper du 40 packs er du også kun garantert 1 legendary, som betyr at du trenger langt flere packs for å få noenlunde de kortene du trenger for å holde følge. 3 xpacs i året og du snakker tusenvis av kroner. Det er spillet slettes ikke verdt i tilstanden det har i dag, langt mindre en økning av prisen... Endret 13. mars 2017 av UriasX Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 De skyter seg selv ved å øke prisene da flere kjøper mindre/ingen pakker I beste fall så går ikke inntekten ned Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg håper at folk får dette med seg og faktisk stemmer med lommeboken. Det er den eneste måten å få Blizzard til å høre... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 40 packs koster 549kr på iPhone. Er Apples påslag så drøyt? Uansett uhorvelig mye penger for noen digitale kort.... Får jo nå også konkurranse med eldar scrolls: legends. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Ukens brawl kommer seg godt inn på topplisten over mest bedritne konsept for brawl noensinne.... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Er jo en klassiker. En av de bedre brawlene som er. Edit: Digger han party kræsjern. Herlig Endret 15. mars 2017 av Hansoen Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Er jo en klassiker. En av de bedre brawlene som er. Edit: Digger han party kræsjern. Herlig Du er sikkert en sånn som elsker ansjos på pizza også? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Åja, du er en sånn en du ja. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Åja, du er en sånn en du ja. Vennligst utdyp? Hvis du faktisk mener at denne brawlen er festlig, hva finner du gøyalt med den? Relativt god konsensus rundt omkring om at denne var svært dårlig... https://twitter.com/PlayHearthstone/status/842134313684631552/photo/1 https://us.battle.net/forums/en/hearthstone/22814022/ Endret 16. mars 2017 av UriasX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå