GnilreG Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Noen som vet hvilken dag updaten på arena kommer? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ny expansion (igjen... ) 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Tid for gullsparing. Må ha dinosaurer. King Krush er ensom. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Har tapt veldig mye gull i arena i det siste. Men har nok dust til å crafte alt jeg vil ha i ny expansion Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Ja, arena har gått dårlig for meg i det siste også, mulig det er en hard kjerne igjen? Synes jeg møter svært solide decks selv med early losses. AtW 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Det har nok blitt mer konsensus om hva som er bra og dårlig igjen etter en fase med eksperimentering etter gadgetzan slapp. Fikk en del gode runs på det at jeg innså hvor sterk warlock var tidlig, men har møtt tøffere motstand i det siste jeg og. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Ja, arena har gått dårlig for meg i det siste også, mulig det er en hard kjerne igjen? Synes jeg møter svært solide decks selv med early losses. AtW Usikker, men møtter til og med veldig gode deck når jeg ligger på 1-2.. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Greit med 7 av de piratene som ble nerfa? 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Greit med 7 av de piratene som ble nerfa Hadde kun 2 stykk selv, tok en full disenchant for ikke så lenge siden så mulig det gikk med noen. Jaja, bort med dem, har aldri rørt piratslaskene uansett Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 7? Var det ikke bare en pirat som ble nerfet nå? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) 7? Var det ikke bare en pirat som ble nerfet nå? Jo, men jeg hadde 7 av den fra kortpakker Endret 1. mars 2017 av GnilreG Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Piratnerfen er en skjult alley cat buff. Liker det. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Piratnerfen er en skjult alley cat buff. Liker det. Og mage hero power buff, og elven archer buff, og whirlwind buff osv osv Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Noen andre som synes Kazakus er udugelig i ukens brawl? 2 mana for random potion kommer ikke i nærheten av å være like bra som Don sin 2mana +2/+2 og Aya 4mana jade golem... Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Noen andre som synes Kazakus er udugelig i ukens brawl? 2 mana for random potion kommer ikke i nærheten av å være like bra som Don sin 2mana +2/+2 og Aya 4mana jade golem...Det duger ikke helt med volcanic potion mot Hanchos minions i alle fall. Har ikke fått prøvd ut jades skikkelig enda. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Noen andre som synes Kazakus er udugelig i ukens brawl? 2 mana for random potion kommer ikke i nærheten av å være like bra som Don sin 2mana +2/+2 og Aya 4mana jade golem...Det duger ikke helt med volcanic potion mot Hanchos minions i alle fall. Har ikke fått prøvd ut jades skikkelig enda. Hadde potionene blitt billigere eller noe sånt hadde det kanskje gått, men de koster standard kost, og du betaler i tillegg 2 mana for dem. Innen du kommer til runde 6 og bruker Felfire eller Dragonfire så har Don sine minions vokst langt forbi, og siden du ikke har noe spesielt gående med tanke på minions så ender du opp med å forsøke å AoE ned større og større jades mot Aya. Virker lite gjennomtenkt som vanlig Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Må si jeg liker at du ikke går under rank 15,10 og 5. Gjør alt av quest og testing av deck ol i ranked. Så slipper å spille meg så langt bak når ting ikke klaffer helt Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Nok en gang tar jeg meg i å sitte litt utpå tirsdagskvelden og tenke "snart ny tavern brawl....... nei". Trist følelse. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Ukens brawl; forsøk på å tømme gullkontoen til casualspillerene før neste utvidelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå