Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hmm, nå har jeg bare 4 tidligere runs i arena, men å bli tilbydd 1stk. 6+ (boulderfist ogre), kanskje 5stk 5cost og resten <5, er vel noe utenom det vanlige. Kjørte hunter, og endte på 3-3, som forøvrig er det beste jeg har hittil.

 

Edit: noen som vet hva som skjer med arena decks som blir opprettet før patchen, men inneholder kort som vil bli endret? Jeg regner med disse kortene også endres...?

Endret av olefurz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var sikkert pga patchen som kom i natt.

 

Spent på hvordan warlock decket mitt fungerer nå, med 8 av 30 kort nerfet:

 

2x Blood imp

2x Defender of Argus

2x Dark Iron Dwarf

1 Novice Engineer

1 Sylvanas

 

Tror jeg skal bytte ut novice med nat pagle, vurderte loot horder, men den er så svak mot rogue og druid, som jeg tror kommer til å være de to mest populære klassene en periode.

Sylvanas skal jeg fortsatt beholde, men kjipt at hun nå er samme mana cost som black knight og argent commander, mens jeg plutselig ikke har en eneste 5drop i decket.

Argus og dark iron dwarf blir heller ikke byttet ut, dark iron dwarf sin buff blir veldig ofte benyttet til å la en dårligere minion trade opp uansett, mens argus alltid har vært der for å gi andre minions bedre trades.

Blood imp er jeg mest usikker på, har allerede 2x young priestess, og tror ikke jeg trenger 4 kort med den effekten, spørsmålet er hva som lønner seg av stealth og 2 attack, som er eneste forskjellen på de to kortene, og hva jeg eventuelt skal sette inn i stedet..

 

Men artig med patch da, må tenke litt nytt igjen ;)

Lenke til kommentar

Defender of argus nerfen har nå ikke så mye å si da. Jeg lurer på å ta en abusive sergant. Virker veldig bra kombinert med med big game hunter nå

 

Edit: ikke slett quester for å få nye. Er vist en bug med at man ikke får ny quest.

http://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/1vce1z/eu_do_not_remove_quests_after_the_patch_its/

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Ganske interessant post om blizzard sin filosofi når det gjelder balansering i hearthstone, fra lead designer Eric Dodds

 

http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/12383909

 

Han er også med på value town 15 hvor det diskuteres både denne bloggposten og den nylige patchen. Bare søk etter chanmanV sin kanal på YouTube.

 

Fra hva som står nederst i bloggen virker det som de ikke nødvendigvis skal nerfe kort når spillet lanseres, men heller introdusere nye kort som kontrer de mest populære deckene

Lenke til kommentar

Så kjipt å tape når man hadde en gyllen mulighet til å vinne xD Og alt man kan skylde på er en selv, hehe.

 

Spilte Warlock mot en Rogue. Han lå med rundt 30 poeng hele veien, og jeg ble tappet og tappet. Når vi var på 10 Mana begynte endelig mine kort å virke, og han hadde brukt opp så og si alt. Jeg hadde nesten borde fult med kort, han én. Jeg ødela våpenet hans og kjørte resten på Heroen hans, og glemte den ene han hadde på bordet xD. Så han tok meg med en simpel 2-attack :p

 

Spilte også en runde mot en Druid, også nå som Warlock. Han vant 30-0 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...