olefurz Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Hmm, nå har jeg bare 4 tidligere runs i arena, men å bli tilbydd 1stk. 6+ (boulderfist ogre), kanskje 5stk 5cost og resten <5, er vel noe utenom det vanlige. Kjørte hunter, og endte på 3-3, som forøvrig er det beste jeg har hittil. Edit: noen som vet hva som skjer med arena decks som blir opprettet før patchen, men inneholder kort som vil bli endret? Jeg regner med disse kortene også endres...? Endret 15. januar 2014 av olefurz Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Noen andre som ble kastet ut av spillet og ikke kommer inn igjen? Ifølge error code er det fordi at jeg har problemer med nettet :/ Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Var sikkert pga patchen som kom i natt. Spent på hvordan warlock decket mitt fungerer nå, med 8 av 30 kort nerfet: 2x Blood imp 2x Defender of Argus 2x Dark Iron Dwarf 1 Novice Engineer 1 Sylvanas Tror jeg skal bytte ut novice med nat pagle, vurderte loot horder, men den er så svak mot rogue og druid, som jeg tror kommer til å være de to mest populære klassene en periode. Sylvanas skal jeg fortsatt beholde, men kjipt at hun nå er samme mana cost som black knight og argent commander, mens jeg plutselig ikke har en eneste 5drop i decket. Argus og dark iron dwarf blir heller ikke byttet ut, dark iron dwarf sin buff blir veldig ofte benyttet til å la en dårligere minion trade opp uansett, mens argus alltid har vært der for å gi andre minions bedre trades. Blood imp er jeg mest usikker på, har allerede 2x young priestess, og tror ikke jeg trenger 4 kort med den effekten, spørsmålet er hva som lønner seg av stealth og 2 attack, som er eneste forskjellen på de to kortene, og hva jeg eventuelt skal sette inn i stedet.. Men artig med patch da, må tenke litt nytt igjen Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Defender of argus nerfen har nå ikke så mye å si da. Jeg lurer på å ta en abusive sergant. Virker veldig bra kombinert med med big game hunter nå Edit: ikke slett quester for å få nye. Er vist en bug med at man ikke får ny quest. http://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/1vce1z/eu_do_not_remove_quests_after_the_patch_its/ Endret 16. januar 2014 av MysticoN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Må si jeg liker den nye impen. Og glad for å se at warlock murloc-decket mitt fortsatt er fullt brukbart. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ser ikke ut som jeg fikk noe beta-access :/ Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Du må ha huket av for "opt-in" før 7. januar. Hvis du gjorde det før 7. januar så kan det være at du er en av de som må vente bitte litt til før du får tilgang. Må nesten bare sjekke battle.net kontoen din daglig, den havner under "My games" eller hva det nå står. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Gjorde det før fristen ja. Jaja, får vente å se Lenke til kommentar
deac Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Sender deg en invite på PM Nerowulf. Har en ekstra. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Var snilt:) sees ingame da nerowulf:) Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Sender deg en invite på PM Nerowulf. Har en ekstra. Takker takker Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ganske interessant post om blizzard sin filosofi når det gjelder balansering i hearthstone, fra lead designer Eric Dodds http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/12383909 Han er også med på value town 15 hvor det diskuteres både denne bloggposten og den nylige patchen. Bare søk etter chanmanV sin kanal på YouTube. Fra hva som står nederst i bloggen virker det som de ikke nødvendigvis skal nerfe kort når spillet lanseres, men heller introdusere nye kort som kontrer de mest populære deckene Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 sa han ikke "when we are live in 6 months" ? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Gode nyheter folkens!! Det patches mot "card swapping" nå. http://i.imgur.com/jSWy4BZ.jpg Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Er det sånn at gode spillere taper med vilje. For å få dårligere ranking, og dermed spille mot dårligere motstandere? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Har vel gjort ca. 5 runder med arena. 5x3 = 15 kamper, vunnet 2(0-6 i dag). En av de fordi motstander var AFK. <- Forutsetter at telleren resetter mellom hver sesong. Hvis ikke ser statistikken enda verre ut. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Så kjipt å tape når man hadde en gyllen mulighet til å vinne xD Og alt man kan skylde på er en selv, hehe. Spilte Warlock mot en Rogue. Han lå med rundt 30 poeng hele veien, og jeg ble tappet og tappet. Når vi var på 10 Mana begynte endelig mine kort å virke, og han hadde brukt opp så og si alt. Jeg hadde nesten borde fult med kort, han én. Jeg ødela våpenet hans og kjørte resten på Heroen hans, og glemte den ene han hadde på bordet xD. Så han tok meg med en simpel 2-attack Spilte også en runde mot en Druid, også nå som Warlock. Han vant 30-0 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Spilte mot en warrior i helgen som tok ca 20 hp ved runde 5 Edit: Enda en 0-3 arena. Siste runde brukte hunter motstanderen bare 7 trekk for å vinne. Endret 20. januar 2014 av Saapa Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Åpen beta i US nå! https://twitter.com/BlizzardCS/status/425748353033314306/photo/1 Endret 21. januar 2014 av SM411 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Blir vel det her også snart, da. Hadde håpet de fikset problemet med minions som beveger seg i tide og utide først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå