Dubious Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Seieren er ekstra deilig når en vinner mot Mages Spiller C'Thun Priest på Amerikansk og har nå vunnet over 3 Mages på rad 1. Trodde det var "Ice Lance" Mage, siden h*n prøvde å psyke meg ut med "Well Played" og spilte masse "Emperor Thaurissan" Ice Block, Frost Nova, Blizzard, Fireball, Reno, men var ikke vanskelig å få h*n ned til 1 da C'Thun fort ble 30+ 2. Var faktisk en Ice Lance Mage, men rakk ikke å drepe meg før tiden var over 3. En Mage som brukte alle sine spells på å drepe mine minions, vant med 30 HP inntakt (tok ingen skade) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 12-2 med priest i arena. Lenge sidan en 12er no så det var godt å få banka inn en. 2 x potion of madness blei fort MvP. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 (endret) 12-0 med shaman på lørdag, god fornøyd med den altså! Dopplegangster + evolve gav drøyt med value, og siden jeg stort sett hadde bordet hele veien gav bloodlust og Everyfin (med Call in the finishers) fikk ofte motstander ned fra 15+ HP. Utrolig gøyal å spille, og som bonus møtte jeg ikke en eneste mage. -Hunter x2 -Shaman x3 -Paladin x3 -Warlock x1 -Priest x3 Endret 23. januar 2017 av UriasX Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 5 C'thun Priests på rad. Hva skjer? Er vi i WotOG igjen? Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Prøver en tokendruid. Slet med card draw, så tok med Coldlight Oracle. Slet med at det ga motstander for mye fordel. Tok med Reporter. Slang med Naturalize fordi jeg først holdt på. Alt i alt begynner det å bli ekstremt farlig hvis jeg klarer å holde noe som helst på board, og mye som lar meg gjøre det. Morsomt så langt. For få games til å si om winrate er ok eller ikke. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Gikk 12-2 i Arena med Shaman i kveld. Tror dette er andre gangen at jeg klarer 12 wins, så det er jo litt stas. Spiller ikke så mye Arena at det gjør noe, så da er det jo kjekt at det gikk så bra denne gangen. Spilte en runde Mage i Arena forrige uke med det jeg trodde var et veldig bra deck, men den endte 3-3. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Tips til en som spiller smått igjen? Har ikke spilt siden Naxx kom ut, fikk kortene derfra. Så spilte jeg endel før alt av expansions kom, dvs har ok med basic kort, ikke noe mer. Noen gode budget decks? Liker priest, hunter og mage. Men er åpen for alt Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Jeg trodde helt seriøst at man spilte mot computeren i denne brawlen. Var først i mitt tredje forsøk på å vinne en kamp at jeg la merke til at det faktisk er andre mennesker man spiller mot. 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Tips til en som spiller smått igjen? Har ikke spilt siden Naxx kom ut, fikk kortene derfra. Så spilte jeg endel før alt av expansions kom, dvs har ok med basic kort, ikke noe mer. Noen gode budget decks? Liker priest, hunter og mage. Men er åpen for alt Classic har mange av nøkkelkortene i moderne decks også, så en samlingfra den tida trenger ikke være dårlig. Priest har en del sterke kort for tida. Dragon synergy er vel det sterkeste alternativet for decks, selv om det også brukes reno-varianter og en combo (chansey priest) . Budget dragon decks er vel noe du bør prøve å søke etter i så fall, en del viktige kort i dragon decks er epics, men tror det er få legendaries. Mulig det er mye blackrock mountain, som i så fall øker kostnaden en del. Hunter er ikke helt rask nok til å konkurrere med pirater for tiden, og sliter med lasting power mot reno-decks pga lite card draw og ingen heals. Mage er litt populært for tida, sjekk reno mage, tror ikke den er så verst i kostnad, men hele konseptet dør ca i april. Det gjør forresten dragon priest og. Den enkleste investeringa som varer litt er vel mot budget varianter av Miracle rogue eller pirate warrior, så får man heller utvide samling av wotog og gadgetzan mens man venter på neste expansion, og samle dust fram til det. Så kan man crafte seg relevante kort neste standard cycle. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Tillegg: spill wild om du spiller ranked. Mer variert og noe mer tilgivende for decks som ikke er top tier. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Ser mange fortsatt spiller med C'thun, selv på høyere nivå (Youtube) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Har no klart å drafte en magearena uten arcane blast, arcane missiles, frostbolt, fireball, polymorph, firelands portal, blizzard, flamestrike, flamelance, flamecannon, u name it... null spells. DET trur eg ikkje har skjedd før. =) .. 0-3 inc =P Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Av og til kan det her RNG dritet brenne i helvete. Omtrent laga aggrodraft av en hunter...og ka får eg i opening hand. absolutt alt av lategame. 1 gang er greit..2 ganger er greit...men no er det 4. gangen på rad (eg kom meg mirakuløst ut med seier på en av dei). Ingenting å spele før turn 3-4 i en hunterdraft...då taper du fort. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Enig, spillte mot en Priest i arena. 3 shifting shade = 3 Abyssal Enforcer.... Som redda han fra tap Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Har endelig fått min første klasse til 500 wins i ranked, og det er... PRIEST! Var ikke rare markeringen fra spillet sin side egentlig, hadde forventet mer konfetti 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Tror Blizzard har bommet på årstidene Jule Tema i Tavern Brawl Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Ser mange fortsatt spiller med C'thun, selv på høyere nivå (Youtube) Jeg har spillt litt med Kun C'thun druid, altså basert på komboen: Er veldig festlig når hele komboen går gjennom, ikke minst hvis man har etpar C'thun buffere på hånda i tillegg. Dobbelt battlecry på en 25/25 C'thun er det ikke så mye som overlever Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Har ikke Kun eller Avina, men kjører Brann + trippel taunt før C'thun, der jeg har mulighet Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Eksperimenterer med en cthun-hunter med Han'cho, litt spells fra hunter og highmane. Helt ok så langt, gleder meg til å legge inn dispatch kodo om et par hundre dust for mer burst. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Noen andre her som er ufattelig lei aggro decks? Seriøst 9 av 10 folk jeg møter kjører en eller annen form for aggro og de mest hjernedøde deckene det er mulig å lage med mål om å drepe deg helst innen turn 4. Skal sies at jeg spiller nesten eksklusivt Wild da jeg driter i ranks og vil spille for morro med mine personlige og ganske så unike decks som har fokus på mye tenking, planlegging og combos, og jeg vinner mer enn jeg taper, men jeg savner mer variasjon i deckene til de jeg spiller i mot da det det er veldig kjedelig å spille mot de samme deckene hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå