GnilreG Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Er classic kortene så overpowered da? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Er classic kortene så overpowered da? Generelt er de ikke det, men noen av de er jo veldig vanlige da, azure drake feks, sylvanis, det er kort som er i ekstremt mange deck, og personlig er jeg ikke så glad i ting som gadget heller. (joa, miracle og freeze er utfordrende å spille, og på et vis moro sånn, men det er så kjedelig å spille imot) AtW Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Spent på om Leeroy får beholde Charge eller om han får helt andre mechanics. Han har jo vært forsøkt nerfa før. Faceless Manipulator kan vel også være et problematisk kort, men mindre etter Thaurissan går til wild.Ellers er vel noen av Basic og Classic-kortene til mage litt trøblete selv om de ikke lager trøbbel i metaen akkurat nå. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Leroy må jo ha charge, ellers blir det jo for dumt. =) 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Beholde Charge, men dør på enden av runden Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Stort sett en finisher så vil sikkert ikkje ha stort å sei. Dog, sjeldent konstruktiv post Dubious, det skal du ha. ^^ 2 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 (endret) Hadde den deiligste ranked-runden på lenge. Meg med en treig og seig renolock mot control warrior med reno. Begge spilte ekstremt grådig, helt til vi satt der nærmest i top-deck mode med et par runder til fatigue. Vant pga mer effektiv removal, og at jeg fikk lokket ut execute før en avgjørende Ysera, men var kult å se Grommash og flere andre classic legendaries igjen. Og så mye tech vi hadde begge to. Utrolig kult.Tok sikkert 15-20 min.Edit: På rank 20 av alle steder. Tror begge overnevnte decks hadde vært rimelig kjipe å møte som nybegynner. Midrange decks gir jo i alle fall illusjonen av at man er med i spillet. Den illusjonen brister kanskje litt når motstanderen slenger perfekte answers og dausterke legendaries rundt seg. Endret 10. januar 2017 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Skal en satse på å vinne mye må en spille senere ut i sesongen, da alle "proffene" har kommet seg på høyere nivå Sånn halveis ut i sesongen så vinner jeg med stokker satt sammen bare for å gjøre quests Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Virker som om piratscum har enten gitt opp, men mest sannsynlig beveget seg oppover ladderstigen. Har ikke møtt noen på etpar dager nå, mye Priest og Warlock i stedet. Deilig forandring, selv om jeg nå ikke kan spille mitt anti-pirat deck Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Javel? Er vel sjøl rundt rank 12ish, og renner inne med aggro shaman og warrior. Har no konsekvent spelt renolock sia tidlig desember. Definitivt en av dei meir artige decksa (for min del) å spele. Frustrerande til tider, men en kamp er nesten aldri tapt samme kor stygt det ser ut. Brann - Rat - power overwhelming - shadowflame kan wipe godt. =) Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Javel? Er vel sjøl rundt rank 12ish, og renner inne med aggro shaman og warrior. Har no konsekvent spelt renolock sia tidlig desember. Definitivt en av dei meir artige decksa (for min del) å spele. Frustrerande til tider, men en kamp er nesten aldri tapt samme kor stygt det ser ut. Brann - Rat - power overwhelming - shadowflame kan wipe godt. =) 4 korts kombo er kanskje ikke så mye å stole på i et reno deck Jeg har ikke spillt så mye så er rundt rank 15 fremdeles. Prioritert arena og utenomHS aktiviteter Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Fins mindre komboer som eksempelvis: Rat - Twisting nether Brann - Rat - Mind control tech - kanskje til og med i kombo med shadowflame om du har fått discount med emperor. Eg køyrer for øvrig uten Leroy i min renodeck. Køyrte lenge med Sylvanas (som kan vere fin med shadowflame også) - men har no i det siste testa med Medivh - då overlever som regel våpenet til Jaraxxus om du mister Medivh sitt. =) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Recycle Tavern Brawl som kunne ha vært så mye bedre ved at når en velger f.eks Warrior, så starter en med 15 Warrior klasse kort og når en velger en til så får en 15 til av den klassen en velger Men, nå får en stort bare dritt som ikke har noe med klassen å gjøre Lenke til kommentar
VanH Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Forandringer til Hearthstone både i Constructed og Arena: http://venturebeat.com/2017/01/13/hearthstone-designers-qa-pirates-standard-in-arena-boosting-wild-and-card-nerfs/ For arena-interesserte: - Arena skal bli standard og ha arena top 100 rankings (må ha spilt 30 arena runs). Bekreftet av Ben Brode i twitch stream 13. januar. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Ranked mode requires strong decks, and it can be hard for new players to earn or buy all of the cards they need to make them. Moving classic cards out of Standard Hvordan blir det enklere for nye spillere om de kortene en får gratis, ikke kan brukes? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Classic cards får man ikke gratis. Basic cards får man gratis, men classic og basic er 2 forskjellige sets. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Forandringer til Hearthstone både i Constructed og Arena: http://venturebeat.com/2017/01/13/hearthstone-designers-qa-pirates-standard-in-arena-boosting-wild-and-card-nerfs/ For arena-interesserte: - Arena skal bli standard og ha arena top 100 rankings (må ha spilt 30 arena runs). Bekreftet av Ben Brode i twitch stream 13. januar. Litt usikker på om jeg liker det. Litt av moroa med arena er at det er så mange forskjellige kort. AtW Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Syns egentligt ikke patches er et stort problem, slik den for det meste brukes. Small time buccaneer derimot... grrr. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Det e faen ete meg berre aggro ute å går, og då blir patches problemet definert. Ikkje at patches i seg sjøl er problemet, men maskoten til det her dø før runde 4 dritet. Hadde en kjempekamp mot jadedruid nettopp. Som renolock. Han hadde perfekt start, men fekk litt pusterom til å akkurat å overleve rundt runde 6. Han mulcha emperor, og eg fekk reno. Du forventer sjelden 2 renos ^^ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Classic cards får man ikke gratis. Basic cards får man gratis, men classic og basic er 2 forskjellige sets. Det er vel Classic en får fra Tavern Brawls? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå