Roedthaarogfregner Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Card back i stedet. Stilig. Alle kommer til å bruke den, så jeg må nok gå tilbake til en eller annen litt kjip gammel en. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Du får en cardback i stedet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Ville heller hatt kortene Brawlen er super til å fullføre quests og prøve nye kort-kombinasjoner Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Card back i stedet. Stilig. Alle kommer til å bruke den, så jeg må nok gå tilbake til en eller annen litt kjip gammel en. Hipster? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Statisikken man får opp i slutten; "gjør" den noe? Har noen klart å avsløre alle hemmelighetene? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) - Dreper deathrattle minion (Spilte loothoarder, døde med en gang) - Spilte taunt minion, alle minions fikk 1 attack - Noe med når legendary minion blir spilt, husker ikke hva Statistikken er nok mest for "bragging" Endret 5. januar 2017 av Dubious Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Statisikken man får opp i slutten; "gjør" den noe? Har noen klart å avsløre alle hemmelighetene? Kun bragging rights Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Oppdatering! DIguised Toast har en fin video med hvordan du låser opp the secret cow level! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Burde vært cardback for å nå cow level istedet. Jaja, så videon, så da orker jeg ikke gjøre det selv Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Var litt flere secrets enn jeg trodde.. Men helt enig, når har jeg sett det og det er ingen reward så da gidder jeg ikke gjøre det selv Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Hvis dere, som meg, er drittlei pirater, anbefaler jeg å teste ut dette decket: http://www.hearthpwn.com/decks/705036-anti-pirate-warrior Liten sample size foreløpig men mener jeg er 5-1 mot piratscum, der tapet var veldig nærme å snu til en seier. Festlig deck med mye kort man ikke normalt bruker, og en liten anledning til å trigge litt PTSD hos folk med "Everyone, get in here!". Har møtt litt annet enn aggro også, slått malygos rogue og beast hunter i hvertfall. Gikk skeis mot en priest, prøvde meg på coin stolen goods-stolen goods-public defender (6/13) men han hadde desverre death Absolutt verdt å prøve, den deiligste lyden om dagen er å høre en concede fra patches og gjengen! Endret 6. januar 2017 av UriasX Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Får berre feil på linken din UriasX. Berre meg? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Får berre feil på linken din UriasX. Berre meg? Funker ikke her heller. Whops, har viss skjedd et eller annet med linken, men nå funker den! Endret 6. januar 2017 av UriasX Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Card back i stedet. Stilig. Alle kommer til å bruke den, så jeg må nok gå tilbake til en eller annen litt kjip gammel en. Hipster? Sure. Viktig å spille ekstremt off-meta og. Skal starte å klage over at jeg har skills til legend, men bare tid til rank 17 også, så blir det vel irritasjons-bingo. Tror jeg er på mellom 29 og 35 pakker MSOG uten å pakke ut en legend nå. Litt mer flaks med epics, 9 hittil. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Er det noen kort fra den nye ekspansjonen som er verdt å få tak i, eller er det ikke voldsomt nøye? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Er det noen kort fra den nye ekspansjonen som er verdt å få tak i, eller er det ikke voldsomt nøye? Spørs jo hvilke klasser du liker å spille det da... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Det vurderes nå å rotere ut kort fra Classic i fremtiden. Må si jeg blir ganske skuffet dersom de gjør det, føler det burde være en trygg investering i classic packs. https://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/5msd5h/please_leave_the_classic_legendaries_alone/dc61fht/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Personlig er jeg mer opptatt av et mer vitalt spill en at classic pack er noen trygg investering, og man får sikkert igjen dust for de om det er aktuelt. Kjør på sier jeg. AtW Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Personlig er jeg mer opptatt av et mer vitalt spill en at classic pack er noen trygg investering, og man får sikkert igjen dust for de om det er aktuelt. Kjør på sier jeg. AtW Enig! Hvis dette er et forvarsel for litt mer hands-on devs, eller i det minste raskere nerfs, så tror jeg det er veldig sunt for spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå