Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er ikke jade-kortene i mine øyne, problemet er de samme gamel synderene fra classic (innervate osv), jade-druid er jo ofte for tregt, selv mot dragon priest, og er ganske ujevnt. Irriterer meg mer over de nye piratene (spesielt patches), begynner å bli lei av turn 1 first mate + patches.

AtW

Lenke til kommentar

Problemet er ikke jade-kortene i mine øyne, problemet er de samme gamel synderene fra classic (innervate osv), jade-druid er jo ofte for tregt, selv mot dragon priest, og er ganske ujevnt. Irriterer meg mer over de nye piratene (spesielt patches), begynner å bli lei av turn 1 first mate + patches.

AtW

Northshire Cleric er faktisk overraskende bra mot first mate + Patches! :)

Lenke til kommentar

Mener vi hadde akkurat samme diskusjonen vedrørende C'thun. Just sayin...

C'thun er ingenting i forhold til Jade 

Har sett Trump spille Jade druid noen ganger og det at en kan shuffle Jade kortet inn i stokken flere ganger er det som gjør den mest OP

Trump ente vel på 1 mana 22-22 eller noe..

Lenke til kommentar

Jeg var i utgangspunktet ekstremt negativ etter førsteintrykket mitt av ladder, men etter å ha craftet meg de nye priest kortene (siden jeg ikke fikk stort annet enn skrot av mine 50 pakker) jeg trengte til dragon priest ser jeg vesentlig lysere på tilværelsen. Drakonid Operative og Kabal Talonpriest er to helt fantastiske kort, og sammen med Dragonfire Potion har decket nå blitt fantastisk sterkt.

Pirate Warrior/Pirate Rogue har ikke en sjanse så lenge man ikke trekker katastrofalt dårlig, og man har gode spill mot midrange deck som jade rogue. Har møtt etpar Jade Druid decks også, men de har vært spillt av ubrukelige folk så jeg vet ikke egentlig hvordan decket holder seg mot dem.

Veldig deilig å spille priest når det nå er konkurransedyktig igjen, og hvis man kan få spillere med idiotisk aggressive deck (heroic strike face runde 2) til å concede på runde 4/5 er det jo bonus!  :xmas:

Lenke til kommentar

Jeg synes pirate warrior er ganske utfordrende med dragon priest, trekker du ikke godt early game er det game over, og innen dragonfire potion kommer, så er kampen stort sett allerede avgjort?

AtW

Mulig jeg bare har hatt flaks, men jeg spiller en versjon med cleric, og med 1 drop på runde 1 hjelper det mye mot tidlig aggresjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...