Eriksendrul Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Noen som har hørt noe mer ang når det kommer ut for oss ? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Så en reddit tråd som sa at basert på tidligere expansions, så kommer det i 2 tiden i natt. 1 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Meh, hadde ikke lykken helt med meg denne gangen føler jeg. Etter å ha åpnet 70 pakker, kjøpt med gull, så endte jeg opp med: 3 Legendary 10 Epic Golden: 3 Rares 6 Commons Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Er ikke det helt som forventet? AtW Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 3 leg på 70 pakker er vel mer enn man kan forvente? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 3 leg på 70 pakker er vel mer enn man kan forvente? Hver 20-25 eller noe er vel snittet, så ganske nærme ihvertfall. AtW Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Ukens Brawl er "Concede War" Jeg har trykket på knappen en del ganger, men motstander har gjort det samme minst like mange ganger Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 3 leg på 70 pakker er vel mer enn man kan forvente? Hver 20-25 eller noe er vel snittet, så ganske nærme ihvertfall. AtW Men pitytimer er nærmere 40? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 3 leg på 70 pakker er vel mer enn man kan forvente? Hver 20-25 eller noe er vel snittet, så ganske nærme ihvertfall. AtW Men pitytimer er nærmere 40? Ja, pitytimer er 40 tror jeg, men det kvalifiserer som å ikke ha lykken med seg å nå pitytimer hver gang. AtW Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Hadde 3 quests og fikk gadgetzan quest som nummer 4. Det var ikke så lurt å prøve å bytte en quest da.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Hadde 3 quests og fikk gadgetzan quest som nummer 4. Det var ikke så lurt å prøve å bytte en quest da.. Hva skjedde? Mistet du den? Er i samme situasjon. AtW Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Ser ut for jeg mistet den, ja. Fikk den heller ikke tilbake da jeg ordna plass.. Endret 2. desember 2016 av Mr. ve Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 3 leg på 70 pakker er vel mer enn man kan forvente?Hver 20-25 eller noe er vel snittet, så ganske nærme ihvertfall. AtW Men pitytimer er nærmere 40? Ja, pitytimer er 40 tror jeg, men det kvalifiserer som å ikke ha lykken med seg å nå pitytimer hver gang. AtW Mhm. Men har man høyere snitt enn pitytimer kan man ikke klage. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Jo, det synes man kan, man kan fint klage selv om man har det bedre enn det absolutt verst mulige. AtW Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) 14 pakker inn. 4 epics så langt, det er deilig. Ellers litt godsaker som kan bli stygt for motstander i priest. Ingen helt nye deckmuligheter åpnet enda. Edit: Redigerte inn fandral og litt jade golems i en gammel beast druid. Morsom deck nå. Endret 2. desember 2016 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Kommer det en ny adventure mode? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Ikke annonsert noe, men det vil nok komme til neste år en gang. Har vel vært annenhver adventure og kortpakker til nå. Antakeligvis rundt april. Endret 2. desember 2016 av Sveern Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Når blir BRM rotert ut av standard? Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 BRM, LOE og TGT blir rotert ut når neste adventure kommer. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Når neste xpac, adventure, kommer ut, ruller forøvrig Blackrock Mountain, The Grand Tournament og League of Explorers ut av standard. Verdt å merke seg av kort som forsvinner fra ladder: Blackrock: Blackwing tech, Blackwing corruptor, Emperor Thaurissan, Nefarian, Quick Shot, Flamewaker, Solemn Vigil, Twilight Whelp, Resurrect, Lava Shock, Imp Gang Boss, Revenge TGT: Justicar, Living Roots, Bear trap, Kings Elekk, Arcane Blast, Seal of Champions, Mysterious Challenger, Flash heal, Wyrmrest Agent, Buccaneer, Ancestral Knowledge, Totem Golem, Thunder Bluff Valiant, Bash, Alex Champion LoE: Sir Finley, Brann Bronzebeard, Elise Starseeker, RENO JACKSON, Forgotten Torch, Ethereal Conjurer, Keeper of Uldaman, Anyfin Can Happen, Museum Curator, Entomb, Excavated Evil, Tomb Pillager, Tunnel Trogg, Dark Peddler Som man kan se er det en god del svært viktige kort som forsvinner. En del av dem er jeg glad for å bli kvitt, mens andre er veldig synd. Kommer til å savne Reno spesielt, fordi han laget en helt egen type deck. Ikke sikker på hvordan "1avhvertkort" deck kommer til å greie seg uten ham men det vil vise seg. Dragon priest spesielt kommer til å få skikkelig juling, ikke sikker på hvor mange dragedecks vi kommer til å se etter at spesielt Blackwing Corruptor forsvinner. Endret 2. desember 2016 av UriasX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå