Tor92 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Heldige dere som har fått tilgang! Jeg sitter her og venter jeg vet du! Håper inderlig på en beta key i nærmeste fremtid, men er vel kanskje åpen beta om ikke så lenge! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hvis en leveler alle klassene til 10 som gjør at en unlocker alle basic class kortene, så får en en del gull en kan bruke på arena. Samme gjelder når du har vunnet 100 games, hvor både Practice, Play og Arena telles. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg vil spille med noen og diskutere hva som virket bra og dårlig. Send PM ploxz Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hørte det er turnering på Hearthstone i morgen eller fredag, usikker på hvor og når og hvem som arangerer den, eneste jeg vet er at, er du streamer så må du ha 5min delay på den og du må sende inn kortene du skal bruke i turneringen. *google* Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Om noen har lyst til å ta ett par matches så legg meg gjerne til på venne lista deres. Battle tag: Andareas#2106 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gjerne legg meg til henrikhoe#2756 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hei.PNG Gjerne legg meg til henrikhoe#2756 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hei.PNG Gjerne legg meg til henrikhoe#2756 Jeg har hearthstone installert men ikke beta key enda så selve loading skjermen beviser ikke så mye:P Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Jeg har hearthstone installert men ikke beta key enda så selve loading skjermen beviser ikke så mye:P nå da Endret 8. oktober 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Legger deg til når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Kommer det mail eller må man logge seg på Battle.net for å sjekke? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10161136657 Best å bare logge på bnet og sjekke. Så blir du ikke så veldig utsatt for scam Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Keyen kommer på mailen. Så kan du gå til Battle.net og taster den inn. Da er du ganske trygg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 "Hello Iam anastasia and Iam very sexy woman. i want to visit you and we can hang out together and have alotof fun please visit my site to contact www....." Hadde Anastasia bare hett Chris Metzen.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Blæh! Stoppet nettopp på 8-3. Damn it! Var med en Mage deck med blant annet 2x Flamestrike. Endret 8. oktober 2013 av Cappo Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) skulle sett en av arena matchene til kripparian, en kar med mage deck som hadde 9 frostbolt, jævelig liten sjanse for å få det http://www.youtube.com/watch?v=L3NrqdUlxl4 Endret 8. oktober 2013 av Xprez Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg hadde faktisk 4 Flamestrike drafts, men kunne egentlig ikke velge mer enn 2 uten å ødelegge balansen i decken. Ikke at jeg trengte mer enn 2. Etter den første trodde som regel motstanderen at det var trygt, også bare BAM! 2nd Flamestrike biatch! Han telte litt feil sa han, så det var bare 8. Men allikevel, hvem får 8 Frostbolt draft picks? For ikke å snakke om hvem velger faktisk 8 stykker? Blir jo en vanvittig ubalanse i decken når nesten 1/4 av den består av samme kortet. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Før patchen synes jeg coin->Defias var beste mulige play på tur 1. Nå er det coin-> Blood Imp + Flame Imp. Hvis man har gode aggro-kort å følge det opp med kan motstanderen slite hardt med å noensinne få tilbake kontroll over brettet. Ofte kan en Doomguard på tur 5 være spikern i kista. Endret 10. oktober 2013 av JonasKFC Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Noen gode tips til hvordan skaffe beta key? keep in min tegnekonkuranser og denslags er out of the quetion da jeg er blottet for talent. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Tja jeg har prøvd alt mulig siden starten av betaen å har enda ikke key så ikke mye man kan gjøre med det. Den mest idiotiske betaen jeg har sett så langt med måten de slenger ut keys, eneste måten å få seg en nøkkel er ved å bli en kjent streamer. De skulle lagt til beta nøkkel for hs i blizzcon virtual pakken da hadde den kanskje vært verdt de 30 euroene man må ut med. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 eh, kan uansett vente, kanskje like greit mht eksamener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå