Dubious Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Stort sett bare de som streamer på twitch som har gjort denne Brawln, som i bunn og grunn blir et pyramidespill Alle de som ikke spiller proft har betalt sånn at de som spiller hele tiden har tjent masse penger Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg gikk 4-3. Fikk 350g, 5 pakker og litt dust. Fikk så en leg i en av pakkene. Ganske fornøyd med det. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Tok meg heller et par arenadrafts. Etter mitt quest for å spele alle classes likt i arena er det no druid som er på jumboplass for (snitt) antall wins i arena. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Tok meg heller et par arenadrafts. Etter mitt quest for å spele alle classes likt i arena er det no druid som er på jumboplass for (snitt) antall wins i arena. Prøver du da å få druid opp på de andre sitt nivå, eller drar du de andre ned på druid sitt? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Tok meg heller et par arenadrafts. Etter mitt quest for å spele alle classes likt i arena er det no druid som er på jumboplass for (snitt) antall wins i arena. Prøver du da å få druid opp på de andre sitt nivå, eller drar du de andre ned på druid sitt? Helst det første, men en er jo såklart avhengig av gode drafter skal det gå veien. I går hadde eg kun en naturalize som fast removal. Ingen wrath, swipe, starfall, starfire osv. Då sliter en med en gang en mister bordet. Mage/lock er vel mine 2 beste i arena atm (husker ikkje stats nøyaktig, kan sjekke det nærmare når eg kjem heim) men har vel ca 20-23 runs på alle classes. Sidan eg begynte å bruke track-o-bot som loggfører. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Den følelsen når den jævla forbanna shiten Justicar gjemmer seg i de to siste korta i Control warrior mirror -.-" Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Den følelsen når den jævla forbanna shiten Justicar gjemmer seg i de to siste korta i Control warrior mirror -.-" Du får nyte kortet mens du kan. Neste ekspansjon er siste den er med i standard... Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Dårlig dag i ranked. Når jeg spiller mage møter jeg warriors med justicar og rogues, når jeg spiller hunter som kontrer dem møter jeg bare shaman... Kommer liksom ikke opp i win streaks så blir bare vippende på samme rank. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Jeg liker ukens Brawl Spilt minst 50 ganger hittil Minus at en må spille Rogue.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Hva er ukas? Har ikke kommet så langt at jeg har fått spilt det. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Hva er ukas? Har ikke kommet så langt at jeg har fått spilt det. AtW Valeera has stolen spells from every class and filled your deck with them! Each of those spells will summon a random minion of the same cost when played. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 (endret) Det er så random at det ikke skulle vært lov. Gikk fra 5 strake tap hvor jeg ble overkjørt til å knuse motstanderen på 6 forsøk.. Endret 27. november 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Cry havoc er et litt morsomt quest. Lagde meg en evolve/c'thun shaman med mye battlecries for anledningen og fullførte over to dager i casual. God avveksling. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Hadde spill Beast, spill Battlecry og vinn med shaman på den Asiatiske versjonen Puttet bare beast og battlecry minions + 2 evolve, vant 3 ganger, tapte 1 (på ranked 24ish..), nok til at jeg fullførte questene angående tavern Brawl så møtte jeg mange "cocky" spillere som ble sure da de tapte De eide spillet i begynnelsen, men med litt flaks og mye erfaring *kremt* så slo jeg de tilbake og ofte så hørte jeg ikke noe mer fra de "spiller har forlatt" Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Heh, mannen som klager over at heartstone bare er flaks "slår tilbake med litt flaks og mye erfaring" i en brawl som er 95% random? AtW 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Du så vel ikke "kremt" ? Mener fortsatt at HS er mye flaks, men etter å ha sett mye proffer spille så vil jeg si at det er mer 50/50 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Liker når jeg får runder som dette: [Youtube] Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Release date for ekspansjonen er 1.desember, bare glede seg! 2 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Wow. Hype! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 10.590 gold klart til og brukes på pakker ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå