Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok meg heller et par arenadrafts.

Etter mitt quest for å spele alle classes likt i arena er det no druid som er på jumboplass for (snitt) antall wins i arena. 

Prøver du da å få druid opp på de andre sitt nivå, eller drar du de andre ned på druid sitt?  :tease:

Lenke til kommentar

Tok meg heller et par arenadrafts.

Etter mitt quest for å spele alle classes likt i arena er det no druid som er på jumboplass for (snitt) antall wins i arena. 

Prøver du da å få druid opp på de andre sitt nivå, eller drar du de andre ned på druid sitt?  :tease:

Helst det første, men en er jo såklart avhengig av gode drafter skal det gå veien. I går hadde eg kun en naturalize som fast removal. Ingen wrath, swipe, starfall, starfire osv. Då sliter en med en gang en mister bordet. Mage/lock er vel mine 2 beste i arena atm (husker ikkje stats nøyaktig, kan sjekke det nærmare når eg kjem heim) men har vel ca 20-23 runs på alle classes. Sidan eg begynte å bruke track-o-bot som loggfører.

Lenke til kommentar

Hadde spill Beast, spill Battlecry og vinn med shaman på den Asiatiske versjonen

Puttet bare beast og battlecry minions + 2 evolve, vant 3 ganger, tapte 1  (på ranked 24ish..), nok til at jeg fullførte questene

angående tavern Brawl så møtte jeg mange "cocky" spillere som ble sure da de tapte

De eide spillet i begynnelsen, men med litt flaks og mye erfaring *kremt* så slo jeg de tilbake og ofte så hørte jeg ikke noe mer fra de "spiller har forlatt"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...