GnilreG Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Har bare sett Trump hittil (legendary spiller for de som ikke vet..) og han gjorde det ganske dårlig (kun youtube) Helt enig med ~90% av resten av spillerne at dette er idiotisk av Blizzard En liten brøkdel av spillerne vil delta i denne Brawlen Han kan fortsatt vine 12? Jeg har barre sett på youtube og der ligger han 4-2 nå. Eller såg du det live på twitch kanskje? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Frister veldig å hive inn 1000 g. Gå inn med en discard warlock eller secret hunter. Får veldig lange win streaks i standard med dem hvertfall. Sjansen er svært liten da nabs (som meg) ikke kommer til å bruke tid på denne Brawlen Har kun sett Trump på Youtube, men 4-2 = 1 tap mer og han er ute, med tap (da en trenger 6+ wins for å vinne) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Frister veldig å hive inn 1000 g. Gå inn med en discard warlock eller secret hunter. Får veldig lange win streaks i standard med dem hvertfall.Statistisk sett kan du forvente kortere streaks i et format som dette, selv om det allerede ikke var vektet mot bedre spillere med inngangskosten. AtW Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Jeg er klar over det. Trenger en del flaks for å komme over 5. Men frister alikevell og prøve. Edit: Vinn 5 tavern brawl quests ja. Blir ikke lett denne uken Endret 18. november 2016 av GnilreG Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Av og til så er det litt vanskelig å forstå seg på motspilleren. Nå for tiden så gjør jeg egentlig bare oppdrag i Hearthstone, og i dag fikk jeg den hvor man må spille 20 taunt minions. Lager et Warrior-deck med kun taunt, og møter på Midrange Shaman i Casual Standard. Jeg "går ikke face" en eneste gang, men likevel så ender han opp på omkring 10hp før jeg taper. Det som blir litt merkelig er at han spammer "Greetings friend" når han endelig får lethal på brettet sitt. Ja, som om det skulle være noe å være stolt av? Vet ikke om han la merke til det, men gjennom hele runden så har jeg spilt 3/2-, 3/4-, 3/5-taunts osv. Folk altså.. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Av og til så er det litt vanskelig å forstå seg på motspilleren. Nå for tiden så gjør jeg egentlig bare oppdrag i Hearthstone, og i dag fikk jeg den hvor man må spille 20 taunt minions. Lager et Warrior-deck med kun taunt, og møter på Midrange Shaman i Casual Standard. Jeg "går ikke face" en eneste gang, men likevel så ender han opp på omkring 10hp før jeg taper. Det som blir litt merkelig er at han spammer "Greetings friend" når han endelig får lethal på brettet sitt. Ja, som om det skulle være noe å være stolt av? Vet ikke om han la merke til det, men gjennom hele runden så har jeg spilt 3/2-, 3/4-, 3/5-taunts osv. Folk altså.. De som spiller meta midrange shaman i casual tilhører en spesiell gjeng med hjernedøde amøber, så du må nesten forvente noen rare utslag av og til Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Det morsomme med nåværende meta er når folk driter i den og spiller det de liker. Sånt blir det kule kamper av. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Jeg hører mange her sier at det er lett å skaffe gull. Men det kan jeg ikke forstå. Jeg bruker sikkert i snitt halvannen til to uker for å skrape sammen 700 gull. Er det noen andre triks? Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 (endret) Det er helt på det jevne i gulltempo, men hs expansions droppes ikke veldig ofte. Du får noen uker. Med disenchanting av golden ranked rewards i tillegg burde man klare å skaffe det man har lyst på av essensielle kort. Hvis man innimellom spiller arena (gitt at alt er aktuelt av pakketyper) og klarer å kare til seg tilsvarende 50g i rewards i tillegg til pakka så hjelper det jo. Arena runs krever litt tid riktignok. Endret 19. november 2016 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Enkelt i den forstand at jeg lett får 300+ gull kun fra Tavern Brawl, 1-2 ganger i uka Men denne uka så går jeg i null da jeg ikke gidder logge på en gang (Heroic Brawl, som ikke er en Brawl) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hvordan får du 300+ gull fra TB? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 quests og vinne kamper Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Har bare sett Trump hittil (legendary spiller for de som ikke vet..) og han gjorde det ganske dårlig (kun youtube) Helt enig med ~90% av resten av spillerne at dette er idiotisk av Blizzard En liten brøkdel av spillerne vil delta i denne Brawlen Vil ikke akkurat si at 11 wins er ganske dårlig? Er vell heller ekstremt bra... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Har bare sett Trump hittil (legendary spiller for de som ikke vet..) og han gjorde det ganske dårlig (kun youtube) Helt enig med ~90% av resten av spillerne at dette er idiotisk av Blizzard En liten brøkdel av spillerne vil delta i denne Brawlen Vil ikke akkurat si at 11 wins er ganske dårlig? Er vell heller ekstremt bra... Kommenterte før den siste delen kom ut Virket som at "alle" fikk 2 tap tidlig, for så å gjøre det bra Men konklusjonen på denne Brawln er en fiasko (Før Blizz kommer med noen tall) Kripp spiller mye arena, men giddet knapt gjøre 2 av disse.. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Jeg har lyst, men har dårlig med tid, så spørs om jeg får anledning.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Har bare sett Trump hittil (legendary spiller for de som ikke vet..) og han gjorde det ganske dårlig (kun youtube) Helt enig med ~90% av resten av spillerne at dette er idiotisk av Blizzard En liten brøkdel av spillerne vil delta i denne Brawlen Vil ikke akkurat si at 11 wins er ganske dårlig? Er vell heller ekstremt bra... Kommenterte før den siste delen kom ut Virket som at "alle" fikk 2 tap tidlig, for så å gjøre det bra Men konklusjonen på denne Brawln er en fiasko (Før Blizz kommer med noen tall) Kripp spiller mye arena, men giddet knapt gjøre 2 av disse.. Det er fordi det her er constructed i arenaformat. Kripp har jo vore rimelig klokkeklar på at han ikkje liker constructed. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Er visst bare 5% som har gjort mer enn 1 Tavern Brawl denne uken Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Hvor mange har gjort det 1 gang da? Eg skulle signe opp idag, men da var det for sent:s Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Hvor mange har gjort det 1 gang da? Eg skulle signe opp idag, men da var det for sent:s ~8% Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Skulle tro at dette var den ultimate brawl for de som kun brawler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå