Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Har bare sett Trump hittil (legendary spiller for de som ikke vet..) og han gjorde det ganske dårlig (kun youtube)

Helt enig med ~90% av resten av spillerne at dette er idiotisk av Blizzard

En liten brøkdel av spillerne vil delta i denne Brawlen

Han kan fortsatt vine 12? Jeg har barre sett på youtube og der ligger han 4-2 nå. Eller såg du det live på twitch kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frister veldig å hive inn 1000 g. Gå inn med en discard warlock eller secret hunter. Får veldig lange win streaks i standard med dem hvertfall.

Sjansen er svært liten da nabs (som meg) ikke kommer til å bruke tid på denne Brawlen

Har kun sett Trump på Youtube, men 4-2 = 1 tap mer og han er ute, med tap  (da en trenger 6+ wins for å vinne)

Lenke til kommentar

Frister veldig å hive inn 1000 g. Gå inn med en discard warlock eller secret hunter. Får veldig lange win streaks i standard med dem hvertfall.

Statistisk sett kan du forvente kortere streaks i et format som dette, selv om det allerede ikke var vektet mot bedre spillere med inngangskosten. AtW
Lenke til kommentar

Av og til så er det litt vanskelig å forstå seg på motspilleren. Nå for tiden så gjør jeg egentlig bare oppdrag i Hearthstone, og i dag fikk jeg den hvor man må spille 20 taunt minions. Lager et Warrior-deck med kun taunt, og møter på Midrange Shaman i Casual Standard. Jeg "går ikke face" en eneste gang, men likevel så ender han opp på omkring 10hp før jeg taper.

Det som blir litt merkelig er at han spammer "Greetings friend" når han endelig får lethal på brettet sitt. Ja, som om det skulle være noe å være stolt av? Vet ikke om han la merke til det, men gjennom hele runden så har jeg spilt 3/2-, 3/4-, 3/5-taunts osv. Folk altså..

Lenke til kommentar

Av og til så er det litt vanskelig å forstå seg på motspilleren. Nå for tiden så gjør jeg egentlig bare oppdrag i Hearthstone, og i dag fikk jeg den hvor man må spille 20 taunt minions. Lager et Warrior-deck med kun taunt, og møter på Midrange Shaman i Casual Standard. Jeg "går ikke face" en eneste gang, men likevel så ender han opp på omkring 10hp før jeg taper.

Det som blir litt merkelig er at han spammer "Greetings friend" når han endelig får lethal på brettet sitt. Ja, som om det skulle være noe å være stolt av? Vet ikke om han la merke til det, men gjennom hele runden så har jeg spilt 3/2-, 3/4-, 3/5-taunts osv. Folk altså..

De som spiller meta midrange shaman i casual tilhører en spesiell gjeng med hjernedøde amøber, så du må nesten forvente noen rare utslag av og til  :ph34r:

Lenke til kommentar

Det er helt på det jevne i gulltempo, men hs expansions droppes ikke veldig ofte. Du får noen uker. Med disenchanting av golden ranked rewards i tillegg burde man klare å skaffe det man har lyst på av essensielle kort.

Hvis man innimellom spiller arena (gitt at alt er aktuelt av pakketyper) og klarer å kare til seg tilsvarende 50g i rewards i tillegg til pakka så hjelper det jo. Arena runs krever litt tid riktignok.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Har bare sett Trump hittil (legendary spiller for de som ikke vet..) og han gjorde det ganske dårlig (kun youtube)

Vil ikke akkurat si at 11 wins er ganske dårlig? Er vell heller ekstremt bra...

Lenke til kommentar

Kommenterte før den siste delen kom ut

Virket som at "alle" fikk 2 tap tidlig, for så å gjøre det bra

Men konklusjonen på denne Brawln er en fiasko (Før Blizz kommer med noen tall)

Kripp spiller mye arena, men giddet knapt gjøre 2 av disse..

Lenke til kommentar

Kommenterte før den siste delen kom ut

Virket som at "alle" fikk 2 tap tidlig, for så å gjøre det bra

Men konklusjonen på denne Brawln er en fiasko (Før Blizz kommer med noen tall)

Kripp spiller mye arena, men giddet knapt gjøre 2 av disse..

Det er fordi det her er constructed i arenaformat. Kripp har jo vore rimelig klokkeklar på at han ikkje liker constructed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...