Roedthaarogfregner Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 I bunn og grunn ville jeg bare se hvordan det er å starte som ny spiller for tiden. Virker som om det er litt bedre enn folk tror, men veldig begrensa deck-muligheter en stund. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Fordi jeg og garantert flere, kun spiller Tavern Brawl og gjør quester, så da er det greit å ha flere regioner å velge mellom Startet en i Asia også, for morro skyld, men har ikke giddet spille den så mye da en må komme seg til lvl 20 på en klasse før en kan gjøre Tavern Brawl og når en knapt gidder å gjøre ranked i Europa.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg har vanskelig for å tro at det er spesielt mange som kun spiller tavern brawl. 3 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Spesielt I forskjellige regioner for å gjøre quests... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 De finnes nok, for ellers er jeg unik Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 De finnes nok, for ellers er jeg unik Jeg tror det er liten tvil om at du er unik 5 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Kjedelig og treg brawl som faktisk krever at en har gode kort (til en viss grad) Vant med lock, men vant mye lettere med mage med masse spells, da de gjør full skade Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 En brawl som faktisk krever noe? The horrors! 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Highmane og runts funker fint. Sw champion og. Hunter vat generelt helt ok. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Scavenging hyena, frostwolf og houndmaster sammen med highmane, infestet wolf etc. var vrient, men vant til slutt med Mage og spells. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Burde jeg bruke gull på å åpne wings i den siste utvidelsespakken, eller burde jeg vente til neste kommer? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Burde jeg bruke gull på å åpne wings i den siste utvidelsespakken, eller burde jeg vente til neste kommer? Nå er neste utvidelsespakke rett rundt hjørnet, kommer i starten av desember. Jeg ville spart gullet mitt til nye pakker med mindre det er kort fra forrige xpac du virkelig trenger Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) La inn 2 stk eater of secrets, da jeg var møkk lei av secret hunters.Men møtte bare på controll warrior, shaman etc. og trakk alltid 2 eater of secrets. Så, bytta dem ut. Første match etterpå .. gjett.. Spiller forresten 7 kort på 5 runder og vinner. Når han spiller prince malachezar. Da har du rimelig flaks med korttrekk. Edit: Order has been restored. Spilte mot en "ancient hordes" warlock som totalt overså min Staghelm. Det ble stygt. Endret 16. november 2016 av Mr. ve Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Spørs litt hvordan man spiller. En hel adventure koster rundt 3000 gull, for det får du kanskje 1 legendary fra pakker, så sånn sett gir sistnevnte mindre value. I tillegg får du pakker derfra "gratis" om du spiller arena. AtW Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Gull er lett å få så jeg synes adventure er verdt det, selv om en kanskje ikke vil få bruk for kortene Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Noen som har prøvd seg på Heroic Tavern Brawl ennå? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Noen som har prøvd seg på Heroic Tavern Brawl ennå? Ikke faen om jeg waster 1000g på en kortpakke. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Hehe, er dette et triks for å blakke folk før neste expansion? Woah, 12 wins gir en ganske decent reward. Endret 17. november 2016 av Mr. ve Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Har bare sett Trump hittil (legendary spiller for de som ikke vet..) og han gjorde det ganske dårlig (kun youtube) Helt enig med ~90% av resten av spillerne at dette er idiotisk av Blizzard En liten brøkdel av spillerne vil delta i denne Brawlen Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Frister veldig å hive inn 1000 g. Gå inn med en discard warlock eller secret hunter. Får veldig lange win streaks i standard med dem hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå