Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi jeg og garantert flere, kun spiller Tavern Brawl og gjør quester, så da er det greit å ha flere regioner å velge mellom

Startet en i Asia også, for morro skyld, men har ikke giddet spille den så mye da en må komme seg til lvl 20 på en klasse før en kan gjøre Tavern Brawl og når en knapt gidder å gjøre ranked i Europa..

Lenke til kommentar

Burde jeg bruke gull på å åpne wings i den siste utvidelsespakken, eller burde jeg vente til neste kommer?

Nå er neste utvidelsespakke rett rundt hjørnet, kommer i starten av desember. Jeg ville spart gullet mitt til nye pakker med mindre det er kort fra forrige xpac du virkelig trenger :)

Lenke til kommentar

La inn 2 stk eater of secrets, da jeg var møkk lei av secret hunters.Men møtte bare på controll warrior, shaman etc. og trakk alltid 2 eater of secrets.

Så, bytta dem ut. Første match etterpå .. gjett..

Spiller forresten 7 kort på 5 runder og vinner. Når han spiller prince malachezar. Da har du rimelig flaks med korttrekk.

Edit: Order has been restored. Spilte mot en "ancient hordes" warlock som totalt overså min Staghelm. Det ble stygt.

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...