UriasX Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Så lenge deckene som fokuserer på å vinne innen runde 7 blir borte skal jeg være fornøyd, men jeg ser gjerne at det blir priest sin tur til å være litt OP. Har nesten 500 Wins med priest, så det er på tide å få mitt første golden portrait! 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Ingen av klassene trenger å være op for min del, men jeg liker også tanken på litt lengre matcher og en mer konkurransedyktig priest. Mest bekymret for det jeg sa tidligere, om at man "tvinges" til dragon priest.. Alt i alt virker det som en bra expansion. AtW Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Skulle vi ikke få kort eller pakker pr runde den vi valgte vant np i helgens turnering? Valgte Pavel, som vant hele shiten. Ikke hørt noe eller fått en eneste notis fra Blizzard i ettertid Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Skulle vi ikke få kort eller pakker pr runde den vi valgte vant np i helgens turnering? Valgte Pavel, som vant hele shiten. Ikke hørt noe eller fått en eneste notis fra Blizzard i ettertid Sto en nyhetsak om det i battle-net-feeden min, men det var tydeligvis noe galt, fordi den var generisk "we want to congratulate xxxx with the victory" osv. Men på forhånd så er det vel snakk om noe sånt som å få pakkene 8 eller 9 om jeg ikke husker feil? Min gjetning på koreaneren viste seg å være ganske feilslått AtW Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Jeg valgte TheijsNL eller noe jeg. Såvidt jeg har fått med meg vant ikke han en eneste match. ^^ Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Han koreaneren som kom til semifinalen? Han hadde så utrolig uflaks. Han ledet 3-0, det endte 3-4? Åja, da venter jeg spent til i morgen eller onsdag! Endret 7. november 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Skulle vi ikke få kort eller pakker pr runde den vi valgte vant np i helgens turnering? Valgte Pavel, som vant hele shiten. Ikke hørt noe eller fått en eneste notis fra Blizzard i ettertid Var det ikke Pavel som vant hele shaiten etter VM i topdeck og flaks med random spells? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Skulle vi ikke få kort eller pakker pr runde den vi valgte vant np i helgens turnering? Valgte Pavel, som vant hele shiten. Ikke hørt noe eller fått en eneste notis fra Blizzard i ettertid Var det ikke Pavel som vant hele shaiten etter VM i topdeck og flaks med random spells? Stemmer. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Han koreaneren som kom til semifinalen? Han hadde så utrolig uflaks. Han ledet 3-0, det endte 3-4 Åja, da venter jeg spent til i morgen eller onsdag! Nei, Handsomeguy het han, trodde han var den eneste koreaneren, så må ha blingset. Han kom ikke videre fra gruppespillet. Ellers håper jeg de har noen gratis pakker på mean streets også, som de hadde med old gods, har ca 5000 gull, så blir vel å kjøpe 30 pakker, det pleier jo å holde til mesteparten av commons og endel rares ihvertfall. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Skulle vi ikke få kort eller pakker pr runde den vi valgte vant np i helgens turnering? Valgte Pavel, som vant hele shiten. Ikke hørt noe eller fått en eneste notis fra Blizzard i ettertid Var det ikke Pavel som vant hele shaiten etter VM i topdeck og flaks med random spells? Stemmer. Så gjennom de rundene fra kampen mot Amnesiac. Har faen meg så kvalmt mye flaks at det er en skam å kalle de esport. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 HS er et dårlig e-sport spill da det er 90% flaks Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Noen som har noe peiling på det "Choose your hero" greiene som gikk på hearthstone ? der du valgte en spiller og fikk ting etterhvert som han vant osv, for jeg valgte nemlig pavel men har ikke sett noe til cardbacks osv..... EDIT: så dere hadde pratet om det tidligere Endret 7. november 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Noen som har noe peiling på det "Choose your hero" greiene som gikk på hearthstone ? der du valgte en spiller og fikk ting etterhvert som han vant osv, for jeg valgte nemlig pavel men har ikke sett noe til cardbacks osv..... EDIT: så dere hadde pratet om det tidligere Jeg valgte Thijs, hurra hurra... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Fikk 6 pakker. Ikke akkurat en legendary jeg ønsket meg, men en helt ok pakke. 2 blues (en gold) og en legendary Endret 8. november 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Når fikk du de? Har ikke gått noen pakker enda. AtW Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Valgte litt seint og antageligvis feil person, da jeg kun fikk 2 pakker Du får pakkene på alle regioner (Jeg åpent 2 på Amerika og 2 på Europa) Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Har heller ikke fått noen pakker enda. Valgte Dr Hippi som kom på andreplass. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Logget på i 8-tiden i dag tidlig. Hadde fått de da ihvertfall Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Oi. Lol. Jeg plukka Pavel tilfeldig og var litt fornøyd med det, men tror jeg gjorde det i feil region. Ingenting tapt, ingenting vunnet med andre ord.Spilte igjennom tutorial i amerika nå for å se. Liker egentlig tutorialen, selv om den lærer opp nye spillere til å gamble på at motstander går face og til å spille rett inn i board clears. Det kommer utrolig godt fram at card draw er bra i alle fall, og det er nyttig kunnskap.Edit: Full uttelling begge regioner. Ganske nice med 6 gratis pakker på ny acc though. Et par litt gode 2 drops gjør underverker. Endret 8. november 2016 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Hvorfor gidder folk å spille på flere kontoer? Skjønner ikke helt det der altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå