Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil innføre en ny regel i HS

Når man spiller C'thun minions så må man ha C'thun i stokken og når man har mer enn x antall spells så må man ha Yogg (Yogg vil koste 100 å lage)

Samme regelen vil gjelde for alle andre legendaries, som allerede eksisterer og for kommende (Jeg vet ikke om noen andre med samme synergy)

Lenke til kommentar

Når man spiller C'thun minions så må man ha C'thun i stokken og når man har mer enn x antall spells så må man ha Yogg (Yogg vil koste 100 å lage)

Samme regelen vil gjelde for alle andre legendaries, som allerede eksisterer og for kommende (Jeg vet ikke om noen andre med samme synergy)

Nå er det vel totalt 1 deck som spiller C'thun minions uten C'thun i decket (tempo mage med Cult Sorcerer) så det er jo lite å lage noe problem ut av. Ser heller ikke helt grunnen for å tvinge inn Yogg i noen deck. 

Hva er grunnen til at du vil ha denne regelen?

Lenke til kommentar

Nå er det vel totalt 1 deck som spiller C'thun minions uten C'thun i decket (tempo mage med Cult Sorcerer) så det er jo lite å lage noe problem ut av. Ser heller ikke helt grunnen for å tvinge inn Yogg i noen deck. 

Hva er grunnen til at du vil ha denne regelen?

Og noen druid som bruker taunt-minionen. Uansett syns jeg det blir teit om freeze-mage skal ha Yogg. Jeg er helt for at alle skal få bygge de stokkene de vil, med de begrensningene som ligger i klassekort. 

Lenke til kommentar

Dubious sine innspill tar jeg med en klype salt.

Har disse nye  Questene tatt helt over? De er vanskeligere, og har kun fått de de 5 siste gangene etter det begynte.

AtW

Fikk "vinn tre med Warrior" og ""drep 40 minions" her for etpar dager siden og i går, så de gamle lever ennå. De nye er enklere å få til enn de gamle, for du kan få dem selv om du taper, men de ser ut til å ta mer tid. 

Lenke til kommentar

Har disse nye  Questene tatt helt over? De er vanskeligere, og har kun fått de de 5 siste gangene etter det begynte.

AtW

Fikk "vinn tre med Warrior" og ""drep 40 minions" her for etpar dager siden og i går, så de gamle lever ennå. De nye er enklere å få til enn de gamle, for du kan få dem selv om du taper, men de ser ut til å ta mer tid. 

Uenig, mange av de gamle kan man få selv om man taper også, i tillegg er de mye mer spesifike, "win 3 games, cast 40 spells, deal 100 damage" osv kan man gjøre med alle deck, klassewins med 2 av 9 klasser. Mange av de nye questene krever en spesifikk decktype for å få det til, holder ikke en gang med "riktig klasse".

AtW

Lenke til kommentar

AtW

Uenig, mange av de gamle kan man få selv om man taper også, i tillegg er de mye mer spesifike, "win 3 games, cast 40 spells, deal 100 damage" osv kan man gjøre med alle deck, klassewins med 2 av 9 klasser. Mange av de nye questene krever en spesifikk decktype for å få det til, holder ikke en gang med "riktig klasse".

AtW

Samtidig tvinger det kanskje frem at folk ikke kun spiller samme decket om og oom igjen? Jeg fikk et quest med å spille 20 pirates, så da kastet jeg sammen et pirate rogue deck og dro ut på bøljan blå på jakt etter booty!  :innocent:

Lenke til kommentar

Møtte selv en Rogue med alle kombo kortene som finnes, og en paladin som bare hadde murlocs, så det er tydelig at folk prøver litt andre ting. Selv hadde jeg 10 våpen og 20 taunts, så jeg gravde fram et gammelt protect the king warrior deck.

Hvis dette faktisk er resultatet av de nye questene synes jeg det er veldig positivt, folk prøver nye ting i stedet for copy-paste fra nettet og aggro all day...

Lenke til kommentar

Har disse nye Questene tatt helt over? De er vanskeligere, og har kun fått de de 5 siste gangene etter det begynte.

AtW

AtW

Samtidig tvinger det kanskje frem at folk ikke kun spiller samme decket om og oom igjen? Jeg fikk et quest med å spille 20 pirates, så da kastet jeg sammen et pirate rogue deck og dro ut på bøljan blå på jakt etter booty! :innocent:

Shit, det var ikke deg jeg møtte med Berserker warrior? (Type alle av berserkerne og så litt ekstra enrage på toppen) Møtte i alle fall rogue med absolutt alt av pirater som funka overraskende ok.

Lenke til kommentar

Har disse nye Questene tatt helt over? De er vanskeligere, og har kun fått de de 5 siste gangene etter det begynte.

AtW

AtW

Samtidig tvinger det kanskje frem at folk ikke kun spiller samme decket om og oom igjen? Jeg fikk et quest med å spille 20 pirates, så da kastet jeg sammen et pirate rogue deck og dro ut på bøljan blå på jakt etter booty! :innocent:

Shit, det var ikke deg jeg møtte med Berserker warrior? (Type alle av berserkerne og så litt ekstra enrage på toppen) Møtte i alle fall rogue med absolutt alt av pirater som funka overraskende ok.

Tror ikke det, kan ikke huske at jeg møtte noe warrior :)

Personlig spiller jeg piratedekcs fordi jeg synes det er gøy, ikke pga en quest.

AtW

Du ja, men hva med resten av de som spiller? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...