GnilreG Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Så hvem er best? Kjenner ikke til noen av de karene. Viss ikke noen har gode forslag får jeg velge han som ser smartest ut Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Så hvem er best? Kjenner ikke til noen av de karene. Viss ikke noen har gode forslag får jeg velge han som ser smartest ut Noen som har fulgt godt med og har et "bedre" bet enn totalt random etter trynefaktor? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg basert meg på trynefaktor, valgte "Handsomeguy" basert på et småvittig nick og at han er fra Korea (og de er ivrige på esport). AtW Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Kommer visst en del nye oppdrag nå: Oppdrag HS.png Hadde absolutt vært kjekt med plass til mer enn 18 decks siden mange av disse krever ganske utradisjonelle builds for å få gjort oppdragene så raskt som mulig. Det jeg kanskje ser mest fram til må være å spille i casual mode fremover, for nå ser det ut som at man kan møte på mye rart der Problemet med disse questene er jo at man ikke har oversikt over progress. Blir jo som å skyte i totalt blinde... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Kommer visst en del nye oppdrag nå: Oppdrag HS.png Hadde absolutt vært kjekt med plass til mer enn 18 decks siden mange av disse krever ganske utradisjonelle builds for å få gjort oppdragene så raskt som mulig. Det jeg kanskje ser mest fram til må være å spille i casual mode fremover, for nå ser det ut som at man kan møte på mye rart der Problemet med disse questene er jo at man ikke har oversikt over progress. Blir jo som å skyte i totalt blinde... Skjønner ikke helt at man har noen mindre oversikt her enn på de normale questene? AtW Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Mange litt tidkrevende der? For all del, veldig kult med nye former for oppdrag. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Kommer visst en del nye oppdrag nå: Oppdrag HS.png Hadde absolutt vært kjekt med plass til mer enn 18 decks siden mange av disse krever ganske utradisjonelle builds for å få gjort oppdragene så raskt som mulig. Det jeg kanskje ser mest fram til må være å spille i casual mode fremover, for nå ser det ut som at man kan møte på mye rart der Problemet med disse questene er jo at man ikke har oversikt over progress. Blir jo som å skyte i totalt blinde... Skjønner ikke helt at man har noen mindre oversikt her enn på de normale questene? AtW Så først nå at det var snakk om dailies og ikke slike "skjulte" quests Lenke til kommentar
Vioo Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hearthstone er ganske gøy og utfordrene med å tenke på strategi. Og var veldig gøy når de dukket opp mer oppdrag man kunne gjøre for å få bedre kort. Etter vært ble jeg jo lei. Fordi at man måtte vente en god stund til med utfordringer også kostet jo en del. Nå har jeg mer lyst å kunne utforske nye utvidelsen pakken legion av wow. Men skulle ønske hadde så mye jobb ved sin av hehe Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 En time per dag i Legion og du har utforsket det meste i løpet av en måned Lenke til kommentar
Vioo Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 En time per dag i Legion og du har utforsket det meste i løpet av en måned såpass o.o! var det ikke nok av utfordring i selve historien og inni helhet i spillet? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Axe flinger på bordet, motstander kaster 9 arcane missiles (3 kort) og 8 av de treffer meg.... faens RNG! Jeg vant, men det var nære på.. 1 Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 En time per dag i Legion og du har utforsket det meste i løpet av en måned såpass o.o! var det ikke nok av utfordring i selve historien og inni helhet i spillet? Helt OT, men ikke hør på han , aldri før vært mer innhold i en utvidelse til wow før! 2 Lenke til kommentar
Vioo Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Axe flinger på bordet, motstander kaster 9 arcane missiles (3 kort) og 8 av de treffer meg.... faens RNG! Jeg vant, men det var nære på.. Haha ? Endret 21. oktober 2016 av Littlecuriousme12 Lenke til kommentar
Vioo Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) En time per dag i Legion og du har utforsket det meste i løpet av en måned såpass o.o! var det ikke nok av utfordring i selve historien og inni helhet i spillet? Helt OT, men ikke hør på han , aldri før vært mer innhold i en utvidelse til wow før!Kjønner ? Endret 21. oktober 2016 av Littlecuriousme12 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 En time per dag i Legion og du har utforsket det meste i løpet av en månedsåpass o.o! var det ikke nok av utfordring i selve historien og inni helhet i spillet?Helt OT, men ikke hør på han , aldri før vært mer innhold i en utvidelse til wow før!Kjønner Jeg skrev utforsket.. Det er mye å gjøre, men det er det samme om og om igjen, hver dag (etter at en har spilt i en månded) Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Helvete, i kveld er jeg verdens dårligste spiller. Winrate er positiv, men jeg klarer ikke ranke opp. At all. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Irriterer meg på de som må klikke på emotes hele tia.. Taper jeg mot de som er still så conceder jeg, men mot disse idiotene så går jeg og gjør noe annet istede så får de sitte der og trykke på emoter Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 ^Hvorfor ikke bare mute dem? Det er det første jeg gjør i hvert game etter jeg har sagt hei Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Hvordan gjør man det egentlig? For det funker ikke hos meg.. (høyreklikk på dem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå