Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

I anledning ny sesong lagde jeg en modell for constructed play

post-265041-0-19660400-1389334571_thumb.png

Den viser antall kamper og seiersprosent mot alle klasser med opptil 5 forskjellige decks (satte grensen der for å holde det litt oversiktlig), samt dine totale stats med alle decks.

Hvis noen har lyst å bruke den eller Kron vil finpusse litt så kjør på:

Hearthstone constructed.xlsx

Det forrige vedlegget fungerte ikke i excel, har endret filtypen og lagret på en maskin med excel, så nå skal den funke

Endret av MythiC9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud som jeg hater å møte warlocks. Spilte litt lock siste del av last season og der jeg stoppet på r8 med Pala og Druid deckene mine kom jeg til r3 ellerno med warlock relativt enkelt. Murlocs plager meg selv etter jeg sluttet med WoW :(

Endret av faldmo
Lenke til kommentar

Vel, Ek0p var nr 3 på den europeiske ladderen, hvis ikke han er en god spiller har du høye standarder :p Har ikke sett på streamen før, men merka fort at musikken var for høy i forhold til kommenteringen hans ja..

Har ikke fått sånne questing adventurers mot meg siden rogue nerfen. Blir ofte sittende med silence i hånda altfor lenge de gangene jeg har inkludert det i en deck, men kanskje verdt å ha én i kontroll decks

Endret av MythiC9
Lenke til kommentar

Er særdeles få decks som kjører silence egentlig.

Bare ta en titt på MGL/MG decks, så ser du at det er sjeldent det er silence der.

Det er rett og slett for mange andre bra kort de ønsker å ha inn i decksene sine at de se for seg at de kan håndtere det meste uten.

Og jo lenger opp i rank du kommer, jo likere blir decksa og vet hva som må til for å håndtere de.

I arena er derimot silence mye mer vanlig enn i constructed.

Lenke til kommentar

Vel, han var nr 3 på den europeiske ladderen, hvis ikke han er en god spiller har du høye standarder :p Har ikke sett på streamen før, men merka fort at musikken var for høy i forhold til kommenteringen hans ja..

Har ikke fått sånne questing adventurers mot meg siden rogue nerfen. Blir ofte sittende med silence i hånda altfor lenge de gangene jeg har inkludert det i en deck, men kanskje verdt å ha én i kontroll decks

Var han nr 3? Det likte jeg å høre da det endte opp med en så jevn kamp:) Vist det kom frem at jeg mente at han vår en dårlig spiller er det bare jeg som ordla meg feil. Det jeg mente var at han hadde 2 questing adventurers som jeg sleit med i en lang tid. Klarte å ta den ene men den andre kom ut av kontroll og hjalp lite med 8/8 taunts da :)

Edit: veit du om han streamer? Hadde vært morro å hørt hva han mente om ditt deck osv.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Beste følelsen i hearthstone når du begynner å bli god at du kan joine arena og alltid ha gull, har nå over 1500 gull bare fordi arena har gått i pluss. nådde også rank 4 i season 1 uten noen legendaries, men for meg er ranked play gørr kjedelig sammenlignet med arena

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...