Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

I anledning ny sesong lagde jeg en modell for constructed play

 

post-265041-0-19660400-1389334571_thumb.png

 

Den viser antall kamper og seiersprosent mot alle klasser med opptil 5 forskjellige decks (satte grensen der for å holde det litt oversiktlig), samt dine totale stats med alle decks.

 

Hvis noen har lyst å bruke den eller Kron vil finpusse litt så kjør på:

 

Hearthstone constructed.xlsx

 

Det forrige vedlegget fungerte ikke i excel, har endret filtypen og lagret på en maskin med excel, så nå skal den funke

Endret av MythiC9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, Ek0p var nr 3 på den europeiske ladderen, hvis ikke han er en god spiller har du høye standarder :p Har ikke sett på streamen før, men merka fort at musikken var for høy i forhold til kommenteringen hans ja..

Har ikke fått sånne questing adventurers mot meg siden rogue nerfen. Blir ofte sittende med silence i hånda altfor lenge de gangene jeg har inkludert det i en deck, men kanskje verdt å ha én i kontroll decks

Endret av MythiC9
Lenke til kommentar

Er særdeles få decks som kjører silence egentlig.

Bare ta en titt på MGL/MG decks, så ser du at det er sjeldent det er silence der.

Det er rett og slett for mange andre bra kort de ønsker å ha inn i decksene sine at de se for seg at de kan håndtere det meste uten.

Og jo lenger opp i rank du kommer, jo likere blir decksa og vet hva som må til for å håndtere de.

 

I arena er derimot silence mye mer vanlig enn i constructed.

Lenke til kommentar

Vel, han var nr 3 på den europeiske ladderen, hvis ikke han er en god spiller har du høye standarder :p Har ikke sett på streamen før, men merka fort at musikken var for høy i forhold til kommenteringen hans ja..

 

Har ikke fått sånne questing adventurers mot meg siden rogue nerfen. Blir ofte sittende med silence i hånda altfor lenge de gangene jeg har inkludert det i en deck, men kanskje verdt å ha én i kontroll decks

 

Var han nr 3? Det likte jeg å høre da det endte opp med en så jevn kamp:) Vist det kom frem at jeg mente at han vår en dårlig spiller er det bare jeg som ordla meg feil. Det jeg mente var at han hadde 2 questing adventurers som jeg sleit med i en lang tid. Klarte å ta den ene men den andre kom ut av kontroll og hjalp lite med 8/8 taunts da :)

 

Edit: veit du om han streamer? Hadde vært morro å hørt hva han mente om ditt deck osv.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...