MythiC8 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) I anledning ny sesong lagde jeg en modell for constructed play Den viser antall kamper og seiersprosent mot alle klasser med opptil 5 forskjellige decks (satte grensen der for å holde det litt oversiktlig), samt dine totale stats med alle decks. Hvis noen har lyst å bruke den eller Kron vil finpusse litt så kjør på: Hearthstone constructed.xlsx Det forrige vedlegget fungerte ikke i excel, har endret filtypen og lagret på en maskin med excel, så nå skal den funke Endret 10. januar 2014 av MythiC9 Lenke til kommentar
VanH Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg avsluttet sesong 1 med rank 9. Fornøyd at jeg klarte det med 1 legendary i kortsamlingen min. Hvilken rank ble folk før reset? Nysgjerrig bare. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Ble rank 3, brukte en deck med 3 legendaries på slutten. Sylvanas, Black Knight og King Mukla Lenke til kommentar
Scarat Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg spilte ikke alt for mye constructed men endte på 8 og 17. Sylvanas og Black Knight er brukbare i nesten alle decks. Jeg skulle bare ønske jeg hadde dem Lenke til kommentar
br4vo Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Er så jævla lei av pyroblast 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Druid deck uten Swipe, Bite, Starfall, osv. draft. GG! Kan jo egentlig bare gi opp med en gang. I det minste så er Force of Nature og Cult Master en god combo. Endret 10. januar 2014 av Cappo Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Morsomt med ladder reset, får man muligheten til å møte de beste før de har rukket å ranke opp igjen. Møtte ek0p igår: Kan se kampen fra han sin POV 31:30 inn i denne vod'en: http://www.twitch.tv/ek0p/b/494126593 skal vel ikke nekte for at jeg fikk ganske perfekte card draws Endret 11. januar 2014 av MythiC9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Bra spilt Når merka du at det var Ek0p du spilte mot? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Regner med han merket det når han så navnet Navnet er jo det første du ser når du starter en match ;P Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Herregud som jeg hater å møte warlocks. Spilte litt lock siste del av last season og der jeg stoppet på r8 med Pala og Druid deckene mine kom jeg til r3 ellerno med warlock relativt enkelt. Murlocs plager meg selv etter jeg sluttet med WoW Endret 11. januar 2014 av faldmo Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Synes ikke ekop er noe bra spiller akkurat, kan hende at det kommer av at streamen hans er så kjedelig å se på, men fyren spiller mye, det skal han ha. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 All musikken hos ek0p ødelegger streamen litt syns jeg. Spesielt når den for det meste overdøver snakkingen hans. I tillegg syns jeg, ihvertfall på streamen, at Kripp og ikke minst Trump er litt mer engasjerte. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Dette er vel et tegn på at jeg burde ha en silence i decket mitt.. Han vart spillt på turn 3, og kopiert med på turn 5. Tapte til slutt pga at knife jugler traff den ene tauten med 1 hp. Endret 12. januar 2014 av MysticoN Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Vel, Ek0p var nr 3 på den europeiske ladderen, hvis ikke han er en god spiller har du høye standarder Har ikke sett på streamen før, men merka fort at musikken var for høy i forhold til kommenteringen hans ja..Har ikke fått sånne questing adventurers mot meg siden rogue nerfen. Blir ofte sittende med silence i hånda altfor lenge de gangene jeg har inkludert det i en deck, men kanskje verdt å ha én i kontroll decks Endret 12. januar 2014 av MythiC9 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Er særdeles få decks som kjører silence egentlig. Bare ta en titt på MGL/MG decks, så ser du at det er sjeldent det er silence der. Det er rett og slett for mange andre bra kort de ønsker å ha inn i decksene sine at de se for seg at de kan håndtere det meste uten. Og jo lenger opp i rank du kommer, jo likere blir decksa og vet hva som må til for å håndtere de. I arena er derimot silence mye mer vanlig enn i constructed. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Vel, han var nr 3 på den europeiske ladderen, hvis ikke han er en god spiller har du høye standarder Har ikke sett på streamen før, men merka fort at musikken var for høy i forhold til kommenteringen hans ja.. Har ikke fått sånne questing adventurers mot meg siden rogue nerfen. Blir ofte sittende med silence i hånda altfor lenge de gangene jeg har inkludert det i en deck, men kanskje verdt å ha én i kontroll decks Var han nr 3? Det likte jeg å høre da det endte opp med en så jevn kamp:) Vist det kom frem at jeg mente at han vår en dårlig spiller er det bare jeg som ordla meg feil. Det jeg mente var at han hadde 2 questing adventurers som jeg sleit med i en lang tid. Klarte å ta den ene men den andre kom ut av kontroll og hjalp lite med 8/8 taunts da Edit: veit du om han streamer? Hadde vært morro å hørt hva han mente om ditt deck osv. Endret 12. januar 2014 av MysticoN Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Ser du lett under hearhstone når du ser på twitch.tv - alltid top5 streamer i det spillet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 joda, men er ikke alle som har samme nick på twitch/youtube som ingame desverre Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Beste følelsen i hearthstone når du begynner å bli god at du kan joine arena og alltid ha gull, har nå over 1500 gull bare fordi arena har gått i pluss. nådde også rank 4 i season 1 uten noen legendaries, men for meg er ranked play gørr kjedelig sammenlignet med arena Lenke til kommentar
discostu Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Tips til priest deck? Leter også etter arenabuildingguides, føler jeg taper alt for mye i Arena. Endret 13. januar 2014 av discostu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå