Roedthaarogfregner Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Har tapt hver eneste runde mot priest i kveld. Hater per nå priests mer enn secret pala og face hunter. Og aggro shaman.Ikke minst fordi jeg har spilt lignende decks som dem og ALDRI har den draw rngen.Dupper rundt 50% winrate akkurat nå. Under enn så lenge. På rank 17. Ikke min stolteste dag. Endret 11. oktober 2016 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Har tapt hver eneste runde mot priest i kveld. Hater per nå priests mer enn secret pala og face hunter. Og aggro shaman. Ikke minst fordi jeg har spilt lignende decks som dem og ALDRI har den draw rngen. Dupper rundt 50% winrate akkurat nå. Under enn så lenge. På rank 17. Ikke min stolteste dag. Hva i allverden er det du spiller når du taper alt mot priest? Selv spiller jeg litt resurrect priest om dagen og koser meg stort med det. Når planetene står på rekke så starter man som nr2 og sitter med 2xBlademaster og 2xResurrect, og trekker Bishop før runde 5. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Har tapt hver eneste runde mot priest i kveld. Hater per nå priests mer enn secret pala og face hunter. Og aggro shaman. Ikke minst fordi jeg har spilt lignende decks som dem og ALDRI har den draw rngen. Dupper rundt 50% winrate akkurat nå. Under enn så lenge. På rank 17. Ikke min stolteste dag. Hva i allverden er det du spiller når du taper alt mot priest? Selv spiller jeg litt resurrect priest om dagen og koser meg stort med det. Når planetene står på rekke så starter man som nr2 og sitter med 2xBlademaster og 2xResurrect, og trekker Bishop før runde 5. Eg møtte en slik en med dragonpaladecken min. blademaster turn 2, ressurect turn 3 + pw:s, ressurect + heal turn 4, bishop turn 5. ..og eg vant ^^ Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Har tapt hver eneste runde mot priest i kveld. Hater per nå priests mer enn secret pala og face hunter. Og aggro shaman. Ikke minst fordi jeg har spilt lignende decks som dem og ALDRI har den draw rngen. Dupper rundt 50% winrate akkurat nå. Under enn så lenge. På rank 17. Ikke min stolteste dag. Hva i allverden er det du spiller når du taper alt mot priest? Selv spiller jeg litt resurrect priest om dagen og koser meg stort med det. Når planetene står på rekke så starter man som nr2 og sitter med 2xBlademaster og 2xResurrect, og trekker Bishop før runde 5. Eg møtte en slik en med dragonpaladecken min. blademaster turn 2, ressurect turn 3 + pw:s, ressurect + heal turn 4, bishop turn 5. ..og eg vant ^^ Lettere som paladin, evt warrior, som har fryktelig enkle boardclears i Pyro+equality og brawl. For resten av klassene er 3 blademaster vanskelig å håndtere på runde 5 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ser ut som reynads spådommer om at Shaman kom til å bli enda sterkere ikke har manifistert seg enda, ihvertfall ikke basert på det jeg møter på ladder (vel og merke rank 10-20 så langt denne måneden) AtW Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Reno Hunter med N'zoth og en tempomage-variant gikk det i. Møtte veldig mye priest og druid i går. Begge deckene gjør det bra mot warrior som er litt grunnen til at de kan brukes. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Reno Hunter med N'zoth og en tempomage-variant gikk det i. Møtte veldig mye priest og druid i går. Begge deckene gjør det bra mot warrior som er litt grunnen til at de kan brukes. Selv bruker jeg dette priest decket, med Ysera i stedet for Confessor: http://www.hearthpwn.com/decks/644171-s31-summoner-priest Anbefales for de som liker å spille priest Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Må bare skyte inn: Bytta inn "comboen" infest og unleash the hounds i renohunter. Å kunne fylle hånda igjen på den måten, selv om det meste er crap er utrolig deilig. Og golden UTH gir goldens. Alt blir så pent. 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Ukens brawl var en festlig vri synes jeg. Tok 5 kamper i går med Swashburgler rogue, vant 3, motstander brukte: -Upgrade Warrior (jeg vant fordi jeg fikk litt armor kort av warrioren! -Mind Blast priest (tapte med 2 hp igjen på priest) -Mind Blast priest (ble most) -Babbling Book Mage (vant og avsluttet med pyroblast i fjeset) -Brave Archer hunter (vant med 2 hp igjen selv) Ikke sikker på hva som kommer til å bli beste decket her, men mind blast priest dreper deg på 5 runder hvis du ikke har heal eller armor så det er en potensielt sterk kandidat. Ellers kan det nevnes at å spille såpass mange kopier av samme kort gjør deg litt sprø ganske kjapt! ("Hahahah, lets dance!" "A Tango!?" "A Tango!?" "A Tango!?" "A Tango!?" "A Tango!?") Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Jeg brukte Warlock med renounce darkness. Vant vel 5 av 7. Hadde tavern brawl- og warlock-quest, så det var easy pickings. De fleste seirene kom fra concedes relativt tidligt.. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Slo babbling book mage med animal companion. Tregt og avhengig av RNG, men snowballer ekstremt. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Ice block ... Har startet med en Eater of secrets i hunterdecken min nå pga dem følelsen. Møter ca 20% mage, så den er ofte et dødt kort, men den matchupen på turen du har lethal, eller mot secret hunter er den det deiligste kortet i verden. Spiller highlander for Reno, da, så det er vel en deckform som tillater et og annet mindre godt kort og. Lenke til kommentar
bornis Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Ukens brawl var en festlig vri synes jeg. Tok 5 kamper i går med Swashburgler rogue, vant 3, motstander brukte: -Upgrade Warrior (jeg vant fordi jeg fikk litt armor kort av warrioren! -Mind Blast priest (tapte med 2 hp igjen på priest) -Mind Blast priest (ble most) -Babbling Book Mage (vant og avsluttet med pyroblast i fjeset) -Brave Archer hunter (vant med 2 hp igjen selv) Ikke sikker på hva som kommer til å bli beste decket her, men mind blast priest dreper deg på 5 runder hvis du ikke har heal eller armor så det er en potensielt sterk kandidat. Ellers kan det nevnes at å spille såpass mange kopier av samme kort gjør deg litt sprø ganske kjapt! ("Hahahah, lets dance!" "A Tango!?" "A Tango!?" "A Tango!?" "A Tango!?" "A Tango!?") Murloc Tidecaller (tror det var det den kalles) burde funke med alle klasser. Brukte selv warlock pga quest. 5 enkle seire Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Fikk gjort unna alle mine queste på Europeisk server, men når jeg startet på Amerikansk så møtte jeg KUN Murlocs og Priest med 2 mana 5 skade (husker ikke kortet) Er visst mange som kun spiller for å vinne og ikke vil eksperimentere Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) 12 win med Hunter. En dårlig draft, med null end game egentlig. Velger å kalle det flaks Endret 13. oktober 2016 av El Fantasma Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Bør man disenchante yogg nå egentlig? eller har den fortsatt en plass? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Bør man disenchante yogg nå egentlig? eller har den fortsatt en plass? Jeg har nå opplevd flere tilfeller der Yogg fremdeles er i live når han er ferdig med spellene sine. Vel og merke var det når motstander spillte han. Den eneste gangen jeg har brukt han etter nerf, brukte han Naturalize på seg selv på første spell, helt alvorlig! Så risiko er litt større nå enn før, men har du brukt endel spells og ligger langt bakpå på bordet er det bare å be til høyere Yogg makter og håpe han redder deg. Forøvrig, hvis du DE han nå kan du jo bare lage ham igjen hvis du vil på et senere tidspunkt Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Bør man disenchante yogg nå egentlig? eller har den fortsatt en plass? Jeg har nå opplevd flere tilfeller der Yogg fremdeles er i live når han er ferdig med spellene sine. Vel og merke var det når motstander spillte han. Den eneste gangen jeg har brukt han etter nerf, brukte han Naturalize på seg selv på første spell, helt alvorlig! Så risiko er litt større nå enn før, men har du brukt endel spells og ligger langt bakpå på bordet er det bare å be til høyere Yogg makter og håpe han redder deg. Forøvrig, hvis du DE han nå kan du jo bare lage ham igjen hvis du vil på et senere tidspunkt Sant nok, eneste problemet er at jeg måka alt inn i en malyg druid, joda jeg får jo en ekstra leg til eventuelt andre decks, men... Anyway, bare å spare gold nå. Ser ut til at det kanskje kommer ny exp allerede 4 november... Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Jeg har bare sett to yoggs siden nerf, men de var game winning begge to. Begge drepte/polymorpha seg selv etter hvert, men da knuste de bordet mitt først. Han kan nok fortsatt ha en rolle som et siste forsøk før man trykker concede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå