ATWindsor Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 11. august? Det var kjapt. Flaks jeg har noen tusen gull liggende. AtW Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) Ny HS adventure annonsert. Release 11 aug. ... Tror de sliter med å konkurrere med Pokemon GO. Ser de har gått helt bananas på epost utsendingene og mass om å invitere venner... Skjønner godt at de må reagere, men virker litt "too much" Endret 29. juli 2016 av GCardinal Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Ai. Får jobbe litt med gullet frem til første wing slippes Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Skikkelig corny greier, men greit med en ny adventure. Har allerede mer enn nok gull for hele pakka så det passer bra. Forhåpentligvis blir det lite rng i de nye kortene, selv om jeg tviler på at det skjer Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Skikkelig corny greier, men greit med en ny adventure. Har allerede mer enn nok gull for hele pakka så det passer bra. Forhåpentligvis blir det lite rng i de nye kortene, selv om jeg tviler på at det skjer yeah.... Lenke til kommentar
slipten Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Frodan nevner at det er 5 portal kort, så det virker så rng er satt til max i denne utgivelsen https://www.twitch.tv/playhearthstone/v/80582512?t=00h54m05s Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Skikkelig corny greier, men greit med en ny adventure. Har allerede mer enn nok gull for hele pakka så det passer bra. Forhåpentligvis blir det lite rng i de nye kortene, selv om jeg tviler på at det skjer yeah.... Som common. Mage. Spent på hvilke andre endringer vi får i arenametaen. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Bah, rng...hvorfor... Det er kanskje litt latskap fra Blizzard sin side. Er det mye rng så blir kravet om balansering mindre. Eller, det blir umulig å kreve at man balanserer rng kort som Yogg. Satt og så på streamen til Gaara (Tempo Storm) tidligere i dag, og han tapte mot Yogg i kamp etter kamp. Motstanderen var på 1-3 hp, spilte Yogg, healet seg selv, rensket brettet og noen ganger til og med spilte flere minions på egen side. Med andre ord, kampen ble fullstendig snudd pga rng. Er det virkelig folk som liker det aspektet med HS? Er det derfor så mange spiller HS? Det er jo en esport i tillegg, noe som forbauser meg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Det er mer RNG i poker enn i HS. Og poker er jo en populær konkurransesport. Kjapp hoderegning av odds er essensielt i begge spill. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Det er nå greit nok. All rng er ikke håpløst, og i et kortspill er det umulig å unngå. Men kort som Yogg er rett og slett forferdelig spilldesign etter min mening. Med mindre du vil ha et tullete og tilfeldig spill, noe HS ofte er. Men ja, jeg skjønner ikke hvorfor poker er en publikumssport (eller hva man skal kalle det) heller. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 I poker kan en vinne med en dårlig hånd, det gjør du ikke i HS Som regel den med mest penger og ansikt som stein som vinner Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Det er mer RNG i poker enn i HS. Og poker er jo en populær konkurransesport. Kjapp hoderegning av odds er essensielt i begge spill. Spørs hvordan man ser på det. At man gambler på at motstanderen ikke får det ene kortet han trenger til royal flush er en ting, men at Yogg kan la deg vinne når du står igjen med 1hp mens motstanderen har Ice block og 30 hp er noe litt annet. Man kan ikke regne så mye odds på kort som Yogg. Arcane missiles er greit, boom bots er greit, men Yogg er i meste laget. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hearthstone pause mens en venter på neste Brawl og nye Adventures Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Paladin Steward of Darkshire + Stand against Darkness Altså 5 1-1 minions med divine shield Priest: Spiller Toughtsteal Får muster for battle og Blood Knight Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 JAAAA!Fikk en ærlig og redelig win med angry chicken synergy decken min. Feels good, man. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Veldig grei brawl denne uken for å få unnagjort quests! Klarte 77dmg med Hunter før det sa stopp. Edit: 223 med Deathrattle Rogue. Endret 4. august 2016 av CurSe Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Angry chicken shaman har hittil en bedre winrate enn angry chicken druid, på tross av at druid er morsommere med addled grizzly og div buffs. Begger har winrate mellom 10 og 20 prosent. Angry chicken warlock neste. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Dødskjedelig Brawl.. Kan gå afk og vinne.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Virker som en litt artig brawl, skal prøve den litt mer etterhvert. Lagde et priest-deck bare basert på beskrivelsen, basert på inner fire, djini of zephyr osv. Virker litt ustabilt, har prøvd to ganger, første gang 2 skade. Neste gang 285 skade. AtW Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Noen som har vært på noe sånt noe ? http://eu.battle.net/hearthstone/en/fireside-gatherings/23577 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå