Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, rng...hvorfor... Det er kanskje litt latskap fra Blizzard sin side. Er det mye rng så blir kravet om balansering mindre. Eller, det blir umulig å kreve at man balanserer rng kort som Yogg.

 

Satt og så på streamen til Gaara (Tempo Storm) tidligere i dag, og han tapte mot Yogg i kamp etter kamp. Motstanderen var på 1-3 hp, spilte Yogg, healet seg selv, rensket brettet og noen ganger til og med spilte flere minions på egen side. Med andre ord, kampen ble fullstendig snudd pga rng. Er det virkelig folk som liker det aspektet med HS? Er det derfor så mange spiller HS? Det er jo en esport i tillegg, noe som forbauser meg.

Lenke til kommentar

Det er nå greit nok. All rng er ikke håpløst, og i et kortspill er det umulig å unngå. Men kort som Yogg er rett og slett forferdelig spilldesign etter min mening. Med mindre du vil ha et tullete og tilfeldig spill, noe HS ofte er.

 

Men ja, jeg skjønner ikke hvorfor poker er en publikumssport (eller hva man skal kalle det) heller.

Lenke til kommentar

Det er mer RNG i poker enn i HS. Og poker er jo en populær konkurransesport. Kjapp hoderegning av odds er essensielt i begge spill.

Spørs hvordan man ser på det. At man gambler på at motstanderen ikke får det ene kortet han trenger til royal flush er en ting, men at Yogg kan la deg vinne når du står igjen med 1hp mens motstanderen har Ice block og 30 hp er noe litt annet. Man kan ikke regne så mye odds på kort som Yogg. Arcane missiles er greit, boom bots er greit, men Yogg er i meste laget. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...