Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytt troll-prosjekt:

OTK shaman.

 

Prøver en del forskjellige varianter enda, hovedtanker å droppe flametongues, rockbiters, sergeant og windfury på et bord der jeg har en minion. Wild så jeg bruker earth shock mot freeze og taunt.

Leeroy, våpen*2 og windfury = 24 damage for 9 mana. Sergeant gir 4 ekstra damage, evt. kan du vurdere å ta med Emperor for å få komboen billigere. 

Lenke til kommentar

 

Nytt troll-prosjekt:

OTK shaman.

 

Prøver en del forskjellige varianter enda, hovedtanker å droppe flametongues, rockbiters, sergeant og windfury på et bord der jeg har en minion. Wild så jeg bruker earth shock mot freeze og taunt.

Leeroy, våpen*2 og windfury = 24 damage for 9 mana. Sergeant gir 4 ekstra damage, evt. kan du vurdere å ta med Emperor for å få komboen billigere. 

 

Den jeg nevner ovenfor er mer krevende å få til, men enda høyere i damage. Men har med Leeroy nå også så jeg har flere måter å få lagt en combo.

Lenke til kommentar

Hadde en enormt bra slutt på Tavern Brawl, altså mitt siste game, synd jeg ikke tar opp mine spill for det hadde vært mye enklere..

Fikk Yogg ganske tidlig i spillet, og fikk deretter mye bra kort, men locken jeg spilte mot fikk masse removals så han tok alle mine minions

 

Jeg lå ille ute så jeg begynte å ta bare spells og holdt meg i live med removals og heals (druid)

Var nede i 1ish HP og fikk heal spells, så jeg klarte meg 2 runder på 10 mana og deretter var det en EPISK Yogg

Yogg kastet spells i hytt og pine langt over dobbel tid på min runde og motstander ga opp før Yogg var ferdig med å kaste spells

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor representativt det er, man har nå spilt siden open beta for ca 2.5 år siden. Free to play, med unntak av en pakke for å få golden goblin mekkatorque. Mangler nå 38 legendaries (classic har 35), og har dust nok til 26 legendaries (41600), det betyr at jeg begynner å nærme meg å ha alle kort. Fortsetter det i samme tempo (ca 10 legendaries mindre "på etterskudd" per år), så er det snakk om litt over et år til. Mao kan man kanskje regne med 4 år free to play før man har alt. For de som begynner nå, så er det vanskeligere, nå er det ca 3*20+35 legendaries, dvs 95 (i sett som ikke er adventures), dvs litt under 10 år for å få alt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor representativt det er, man har nå spilt siden open beta for ca 2.5 år siden. Free to play, med unntak av en pakke for å få golden goblin mekkatorque. Mangler nå 38 legendaries (classic har 35), og har dust nok til 26 legendaries (41600), det betyr at jeg begynner å nærme meg å ha alle kort. Fortsetter det i samme tempo (ca 10 legendaries mindre "på etterskudd" per år), så er det snakk om litt over et år til. Mao kan man kanskje regne med 4 år free to play før man har alt. For de som begynner nå, så er det vanskeligere, nå er det ca 3*20+35 legendaries, dvs 95 (i sett som ikke er adventures), dvs litt under 10 år for å få alt.

 

AtW

Er nok litt flere variabler i det regnestykket enn bare tid, gitt ;) Men uansett et greit bilde på hvor lang tid det faktisk tar.

Lenke til kommentar

 

Vet ikke hvor representativt det er, man har nå spilt siden open beta for ca 2.5 år siden. Free to play, med unntak av en pakke for å få golden goblin mekkatorque. Mangler nå 38 legendaries (classic har 35), og har dust nok til 26 legendaries (41600), det betyr at jeg begynner å nærme meg å ha alle kort. Fortsetter det i samme tempo (ca 10 legendaries mindre "på etterskudd" per år), så er det snakk om litt over et år til. Mao kan man kanskje regne med 4 år free to play før man har alt. For de som begynner nå, så er det vanskeligere, nå er det ca 3*20+35 legendaries, dvs 95 (i sett som ikke er adventures), dvs litt under 10 år for å få alt.

 

AtW

Er nok litt flere variabler i det regnestykket enn bare tid, gitt ;) Men uansett et greit bilde på hvor lang tid det faktisk tar.

 

 

Ja, det er jo som du sier åpenbart ganske mange variabler her, hvor mye man spiller, hvor god man er i arean, flaks med kort, hvor tålmodig man er før man crafter kort osv.

 

AtW

Lenke til kommentar

Pleier å ranke til 5, der man får en golden epic, det gir endel dust, etter 5 får man heller ikke bonusstjerner. Men akkurat denne sesongen så var det ekstra tungt fra sesong 8 til 5 for meg.

 

Eller, quiz:

 

Arenadeck, veldig gode kort, men dårlig curve, lite 2 og 3 drops, og også delvis 4-drops, men 5-drops og ut er kanon. Hva ble resultatet? Fasit kommer etterhvert.

 

AtW

post-11439-0-24672600-1469543478_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...