ATWindsor Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hunter høres ikke ut som uflaks, quick shot, arcane shot(?), weapon, kill command hadde alle gjort sammen nytten. AtW Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Blir minst mulig Tavern Brawl denne gangen Må lage dekk selv og bruke kort en selv har Vant 3 ganger på rad, men da hadde jeg gode start kort choose 1 of 4 deathrattle/battlecry = +1/+1 summon murloc at end of turn gain 3 armor when cast spell Lenke til kommentar
slipten Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 brawl er endra til 30 raven idols nå på NA Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 brawl er endra til 30 raven idols nå på NA Forhåpentligvis da Brawln var bugga Mine minions (Battlecry) gikk allltid opp til 2 HP, så når magen jeg møtte gjorde 1 dmg, til en HP så var den tilbake på 2 HP før neste spell som også tok 1 HP... mage ga opp Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Dårligste brawlen ever... Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Nytt troll-prosjekt:OTK shaman.Prøver en del forskjellige varianter enda, hovedtanker å droppe flametongues, rockbiters, sergeant og windfury på et bord der jeg har en minion. Wild så jeg bruker earth shock mot freeze og taunt. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Nytt troll-prosjekt: OTK shaman. Prøver en del forskjellige varianter enda, hovedtanker å droppe flametongues, rockbiters, sergeant og windfury på et bord der jeg har en minion. Wild så jeg bruker earth shock mot freeze og taunt. Leeroy, våpen*2 og windfury = 24 damage for 9 mana. Sergeant gir 4 ekstra damage, evt. kan du vurdere å ta med Emperor for å få komboen billigere. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Nytt troll-prosjekt: OTK shaman. Prøver en del forskjellige varianter enda, hovedtanker å droppe flametongues, rockbiters, sergeant og windfury på et bord der jeg har en minion. Wild så jeg bruker earth shock mot freeze og taunt. Leeroy, våpen*2 og windfury = 24 damage for 9 mana. Sergeant gir 4 ekstra damage, evt. kan du vurdere å ta med Emperor for å få komboen billigere. Den jeg nevner ovenfor er mer krevende å få til, men enda høyere i damage. Men har med Leeroy nå også så jeg har flere måter å få lagt en combo. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Prøver å fullføre noen quests i denne ukens brawl, men det er jo klin umulig. Møter bare folk som bygger seg smorc decks og jeg får stort sett bare urelevante møkkakort. Morsomt med rng gitt.. Har ikke spilt på en uke og dette var ikke akkurat noe stort comeback. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Hadde en enormt bra slutt på Tavern Brawl, altså mitt siste game, synd jeg ikke tar opp mine spill for det hadde vært mye enklere.. Fikk Yogg ganske tidlig i spillet, og fikk deretter mye bra kort, men locken jeg spilte mot fikk masse removals så han tok alle mine minions Jeg lå ille ute så jeg begynte å ta bare spells og holdt meg i live med removals og heals (druid) Var nede i 1ish HP og fikk heal spells, så jeg klarte meg 2 runder på 10 mana og deretter var det en EPISK Yogg Yogg kastet spells i hytt og pine langt over dobbel tid på min runde og motstander ga opp før Yogg var ferdig med å kaste spells Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Vet ikke hvor representativt det er, man har nå spilt siden open beta for ca 2.5 år siden. Free to play, med unntak av en pakke for å få golden goblin mekkatorque. Mangler nå 38 legendaries (classic har 35), og har dust nok til 26 legendaries (41600), det betyr at jeg begynner å nærme meg å ha alle kort. Fortsetter det i samme tempo (ca 10 legendaries mindre "på etterskudd" per år), så er det snakk om litt over et år til. Mao kan man kanskje regne med 4 år free to play før man har alt. For de som begynner nå, så er det vanskeligere, nå er det ca 3*20+35 legendaries, dvs 95 (i sett som ikke er adventures), dvs litt under 10 år for å få alt. AtW Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Vet ikke hvor representativt det er, man har nå spilt siden open beta for ca 2.5 år siden. Free to play, med unntak av en pakke for å få golden goblin mekkatorque. Mangler nå 38 legendaries (classic har 35), og har dust nok til 26 legendaries (41600), det betyr at jeg begynner å nærme meg å ha alle kort. Fortsetter det i samme tempo (ca 10 legendaries mindre "på etterskudd" per år), så er det snakk om litt over et år til. Mao kan man kanskje regne med 4 år free to play før man har alt. For de som begynner nå, så er det vanskeligere, nå er det ca 3*20+35 legendaries, dvs 95 (i sett som ikke er adventures), dvs litt under 10 år for å få alt. AtW Er nok litt flere variabler i det regnestykket enn bare tid, gitt Men uansett et greit bilde på hvor lang tid det faktisk tar. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 ATW: Sånn i snitt, hvor mye spiller du hver dag/hver uke? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Vet ikke hvor representativt det er, man har nå spilt siden open beta for ca 2.5 år siden. Free to play, med unntak av en pakke for å få golden goblin mekkatorque. Mangler nå 38 legendaries (classic har 35), og har dust nok til 26 legendaries (41600), det betyr at jeg begynner å nærme meg å ha alle kort. Fortsetter det i samme tempo (ca 10 legendaries mindre "på etterskudd" per år), så er det snakk om litt over et år til. Mao kan man kanskje regne med 4 år free to play før man har alt. For de som begynner nå, så er det vanskeligere, nå er det ca 3*20+35 legendaries, dvs 95 (i sett som ikke er adventures), dvs litt under 10 år for å få alt. AtW Er nok litt flere variabler i det regnestykket enn bare tid, gitt Men uansett et greit bilde på hvor lang tid det faktisk tar. Ja, det er jo som du sier åpenbart ganske mange variabler her, hvor mye man spiller, hvor god man er i arean, flaks med kort, hvor tålmodig man er før man crafter kort osv. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 ATW: Sånn i snitt, hvor mye spiller du hver dag/hver uke? Går endel opp og ned, men jeg vil tippe jeg spiller en 5-7 matcher i snitt om dagen kanskje? Så spiller nok mer enn gjennomsnittet. Er jo et veldig greit spill på mobil også. AtW 1 Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Bare jeg som disconnecter etter hver kamp? Utrolig irriterende. Seier/tap registreres av spillet, men ikke av deck tracker. Kommer jo nye bugs for hver patch her nå. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Har ikke noe problem med disconnects Spiller stort sett kun for quests og Tavern Brawls Ranked er jeg sjelden over 19 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Pleier å ranke opp til 15 for en golden rare, men var så lei standard ladder decken min så er på 18 i wild ladder med comboshaman og en svært mangelfull cthunwarrior. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Pleier å ranke til 5, der man får en golden epic, det gir endel dust, etter 5 får man heller ikke bonusstjerner. Men akkurat denne sesongen så var det ekstra tungt fra sesong 8 til 5 for meg. Eller, quiz: Arenadeck, veldig gode kort, men dårlig curve, lite 2 og 3 drops, og også delvis 4-drops, men 5-drops og ut er kanon. Hva ble resultatet? Fasit kommer etterhvert. AtW Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Den kan du ha kommet langt med, spørs hvordan drawen din var. Men jeg tipper 9. Men har du vært litt uheldig kan det fort være 5 eller mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå