Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah! 3 brawls på rad, bare i dag, hvor det har blitt verst tenkelige utfall. Jeg har 3-4 minions, motstanderen har 1 og warrior sin minion vinner. Er jo klin umulig å vinne kamper med slik rng. Taper også usedvanlig mange 50/50 situasjoner. Hearthstone er ikke noe morsomt for tiden :p

Du skulle skaffet deg:

184px-Dark_Iron_Bouncer(14474).png?versi

:tease:

Endret av UriasX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle ønske det gikk an å slå av det glorete golden portrettet.

AtW

Im so tired of showing off all my winning? ^^

Har mer med hvor mye man spiller å gjøre enn skill, og jeg liker ikke gullanimasjonene.

AtW

Du har bare lyst til å gjemme bort gullportrettet til hunteren din, siden det er et skammelig bevis på et utall kamper med FACE!  :tease:

Lenke til kommentar

Trur alle mine er 60. Men eg gjer et poeng utav å differansiere både playmode og arena.

Er noen av heltene jeg spiller lite. Hunter spiller jeg så godt som aldri, untatt i brawl, single-player eller liknende, og warlock spiller jeg nesten aldri constructed. Resten av hletene er lev 60 tror jeg.

AtW

Lenke til kommentar

Litt samme her. Alt er lvl 52-60 bortsett fra hunter og shaman. Har faktisk ikke noen gullportretter ennå heller, bortsett fra et par alternative. Ligger på 200-300/500 på flesteparten, bortsett fra rogue og shaman. Med tanke på hvor lite jeg spiller så kommer det til å ta år og dag hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...