Whiteshit Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Eg skjønner tydeligvis ikkje arena lenger etter old gods. Der eg før gjekk i snitt 6-7 wins er eg no rundt 3 i snitt. Overkøyrt kver gang, eller offer for den sjukaste RNG. Og draftsa kan eg ikkje skylde på heller. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Eg skjønner tydeligvis ikkje arena lenger etter old gods. Der eg før gjekk i snitt 6-7 wins er eg no rundt 3 i snitt. Overkøyrt kver gang, eller offer for den sjukaste RNG. Og draftsa kan eg ikkje skylde på heller. Det virker å ha blitt sykt mye mer random, og utrolig avhengig av starthånd. Hadde akkurat en 4-3 arena med Paladin der jeg valset over motstander i seierene, men havnet håpløst langt bakpå tidlig i tapene. Færre og færre boardclears og fryktelig sticky minions gjør at det er fryktelig vanskelig å snu kamper, så den som leder i åpningen vinner gjerne kampen så lenge de kan følge opp med nogenlunde gode kort. Synes de burde gjøre noe i neste utvidelse for å forsøke å balansere arena littegrann. Flere av klassene er ubrukelige, og det er stort sett tempo som gjelder og ingen ting annet... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Problemet med Arena er nok at det ikke er noe ranking system så en møter stort sett spillere som er mye bedre enn seg selv Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Problemet med Arena er nok at det ikke er noe ranking system så en møter stort sett spillere som er mye bedre enn seg selv Hvis du stort sett møter bedre spillere enn deg selv betyr det jo at du er dårligere enn gjennomsnittet... Jo flere wins du får, jo høyere sannsynlighet er det for å møte gode spillere fordi de også har flere wins. Det er ranking systemet i Arena. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Jeg har også en vag mistanke om at det er en liten skjult ranking i tillegg. AtW Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Eg skjønner tydeligvis ikkje arena lenger etter old gods. Der eg før gjekk i snitt 6-7 wins er eg no rundt 3 i snitt. Overkøyrt kver gang, eller offer for den sjukaste RNG. Og draftsa kan eg ikkje skylde på heller. Det virker å ha blitt sykt mye mer random, og utrolig avhengig av starthånd. Hadde akkurat en 4-3 arena med Paladin der jeg valset over motstander i seierene, men havnet håpløst langt bakpå tidlig i tapene. Færre og færre boardclears og fryktelig sticky minions gjør at det er fryktelig vanskelig å snu kamper, så den som leder i åpningen vinner gjerne kampen så lenge de kan følge opp med nogenlunde gode kort. Synes de burde gjøre noe i neste utvidelse for å forsøke å balansere arena littegrann. Flere av klassene er ubrukelige, og det er stort sett tempo som gjelder og ingen ting annet... Hadde en lignande. Relativt god draft faktisk med rett nok et par "ubrukelige kort" som en alltid får, men 2 truesilvers, conc, kings osv. Men i alle tre tapa får eg ikkje 1-2 drop. Sjølv om eg drafter lavare enn nokensinne egentlig. Har vore med i andre drafts der en sitter med følelsen "faen her har eg drafta altfor mykje lategame" men som knuser til med 10+ Ironisk nok hadde eg en warlockdraft nylig som gjekk 10wins. Og det var før eg begynte kampane den eg predicta skulle gå minst. skulle vel satt opp en ny "gjett kor mange wins denne draften gikk" snart. ^^ Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Det virker å ha blitt sykt mye mer random, og utrolig avhengig av starthånd. Tror det er en god analyse. Du ser det samme i endel brawls. Feks den som var nå hvor du fikk random legendaries. Den som spiller noe stort først vinner stort sett, for du har ikke spells til å snu kampen og er avhengig av at motstanderen ikke spiller flere minions eller at du spiller minions selv som er perfekt for situasjonen. Det skjer ikke så ofte så du blir som regel smorcet ned om du kommer på etterskudd. Har forresten noen ville vinnprosenter i ranked for tiden. 67% på 45 kamper med miracle rogue og 70% på ca 30 kamper med tempo warrior. Har ikke spilt så voldsomt med kamper, men det funker bra så langt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Warrior fekk et kjempeløft med den nye aoe 3 drop'en. Stopper effektivt mykje aggro, samt trigger executes. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Brawl nå, du kan stjæle ca 2 turer fra motstanderen ved å kombinere BGH og Loatheb.Har ikke altfor masse gode svære kort, så måtte improvisere litt for å vinne. Etter det gikk det ca 1 tap på 8 runder. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Håpløs Brawl igjen Den som starter vinner 90% Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Ser for meg at mill hadde funka ok. Mye priests med store hender og få win conditions. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Er litt som med lignende brawls. Kampene er som regel avgjort veldig tidlig, så det blir jo ikke så veldig interessant fordi det er så mange sterke åpninger. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Starter motstander med stort kort og du ikke har motspill = Concede Motspiller gir også opp om du starter med stort kort F.eks 10/10 kort uten dikkedarer er 20 skade, da en slipper neste store kort i neste runde Mye OP kort i denne Brawl, som Alexstrasza og den minion som henter kort fra stokken (begge de er automatisk concede) Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Du vet Mage og ganske mange andre klasser ikke er avhengig av å ta motstanderens minions med egne minions? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Du vet Mage og ganske mange andre klasser ikke er avhengig av å ta motstanderens minions med egne minions? ..og du ikk har motspill, dvs. hex, sheep etc, evnt. taunt Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Da bør du revurdere decket. Å ikke ha noe motspill med 10 mana er sjeldent. Ingen av kampene mine har så langt blitt avgjort i de tre første rundene med unntak av en Warrior som klarte å treffe blink med sine tre minions i første runde. Lenke til kommentar
Blackmarsh Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Spilte Druid denne brawlen, stappa inn omtrent alle de gode 8 til 10 mana korta, og når man får aviana første runde så blir det mye morro! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Lagde et priest deck pga quests og vant alle 7 kampene jeg spillte. Uahengig om jeg startet eller ikke. Med 9 removals er det ikke så farlig hvem som starter Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Bah! 3 brawls på rad, bare i dag, hvor det har blitt verst tenkelige utfall. Jeg har 3-4 minions, motstanderen har 1 og warrior sin minion vinner. Er jo klin umulig å vinne kamper med slik rng. Taper også usedvanlig mange 50/50 situasjoner. Hearthstone er ikke noe morsomt for tiden Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) Edit: Herregud, jeg er dum... Endret 22. juni 2016 av CurSe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå