Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel uhyrlig skjeldent at man ser C'Thun på 100+ hp\attack :p

Heldigvis for motstander, synd for meg, men..

Jeg har begynt å kjøre brann + emperor for deretter å legge ut c'thun og om alt går bra så blir det som regel gjort minst 30 skade og om c'thun dør så er det jo bare å putte han tilbake i kortstokken

Lenke til kommentar

Andre enn meg som synes det har begynt å bli mye flere kort som rewards etter arena? Har fått et kort, gjerne en non-gold common, i 8 av mine 9 siste 6+win arenaer.

Siste nå var 20 støv, 150g og et common kort for 9 wins...

Er det på tide med sølvfoliehatt, har blizzard begynt å strupe inn på mengden gull for at folk skal kjøpe pakker i stedet?  :ninja:

Lenke til kommentar

Sjekket forøvrig reward listen:

Wins 9 - Ruby

1  card pack

150-165 Gold

2 Random: 20-120 Gold, 20-50 Dust, 1 x Golden / Regular Common, Rare, Epic or Legendary card

Så jeg fikk det absolutt dårligste man kan få fra 9 wins, hurra..

Lenke til kommentar

Andre enn meg som synes det har begynt å bli mye flere kort som rewards etter arena? Har fått et kort, gjerne en non-gold common, i 8 av mine 9 siste 6+win arenaer.

Siste nå var 20 støv, 150g og et common kort for 9 wins...

Er det på tide med sølvfoliehatt, har blizzard begynt å strupe inn på mengden gull for at folk skal kjøpe pakker i stedet?  :ninja:

Synes som nevnt tidligere at jeg opplever det samme, mere kort, og kortene er jo bare drit ofte også, vanlig commons er jo det samme som ingen reward.

AtW

Lenke til kommentar

Tips til gøyale stokker?

Prøver meg på miracle rogue nå, men syns det er altfor random..

Jeg har omtrent ikke spilt Hearthstone de siste ukene. Var rett og slett lei og den nye tilleggspakka ble kjedelig ganske kjapt synes jeg. Men fikk plutselig lyst til å spille miracle rogue, noe jeg omtrent ikke har spilt før. Hadde heller ikke VanCleef så måtte lage det kortet, men fy søren så morsomt det er. Synes ikke det er så veldig random fordi jeg vinner omtrent like mye uten auctioneer som med, så jeg er ikke avhengig av å trekke det for å vinne. 9-3 så langt og jeg har faktisk lyst til å spille mer, noe som har vært en sjeldenhet i HS i det siste for min del.

Tenkte også å spille litt "tulledecks" som feks renounce lock. Men har da en tendens til å møte 3 x faceshaman på rad og så vil jeg ikke spille mer den uken :D

Lenke til kommentar

Tips til gøyale stokker?

Prøver meg på miracle rogue nå, men syns det er altfor random..

Jeg har omtrent ikke spilt Hearthstone de siste ukene. Var rett og slett lei og den nye tilleggspakka ble kjedelig ganske kjapt synes jeg. Men fikk plutselig lyst til å spille miracle rogue, noe jeg omtrent ikke har spilt før. Hadde heller ikke VanCleef så måtte lage det kortet, men fy søren så morsomt det er. Synes ikke det er så veldig random fordi jeg vinner omtrent like mye uten auctioneer som med, så jeg er ikke avhengig av å trekke det for å vinne. 9-3 så langt og jeg har faktisk lyst til å spille mer, noe som har vært en sjeldenhet i HS i det siste for min del.

Tenkte også å spille litt "tulledecks" som feks renounce lock. Men har da en tendens til å møte 3 x faceshaman på rad og så vil jeg ikke spille mer den uken :D

Nå skal det sies at jeg ikke har VanCleef og har kanskje undervudert viktigheten av det kortet. Tenker dog at de fleste stokker nå har minst èn hard removal med tanke på C'Thun o.l. og at VanCleef derfor ikke gjør den store forskjellen..? La inn Yogg-Saron i stedet, som en slags siste håp om alt skulle gå åt skogen ;)

Gidder du å legge ut stokken du bruker?

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar

Blir vanskeligere å spille C'thun som tiden går da folk begynner å bli lei og putter masse kort som kontrer

Vant svært ofte med C'thun før, men nå er det mer 50-50

Sist kampen tapte jeg fordi motspiller brukte Entomb på C'thun og trakk C'thun i neste runde..

Lenke til kommentar

Synes alltid VanCleef har vært merkelig "upopulær" i den forstand at kortet var utenfor metaen en stund, nesten worst case er jo 3 mana 4/4, og selv det er ganske ok.

AtW

For all del, VanCleef er jo et bra kort, har tapt flere ganger pga det. Men usikker på om det er verdt 1600 dust, for meg, når det er et class spesific-kort til en klasse jeg spiller sjelden.. 

Lenke til kommentar

Gidder du å legge ut stokken du bruker?

Bruker decken til Guukiboii. Du finner den på Hearthpwn. Eneste jeg har endret er at jeg slengte inn en dark iron skulker for violet teacher. Både pga at jeg aldri fikk spilt teacher, men også fordi jeg digger aoe effekten til skulker, spesielt når man møter mye shaman og zoo. Tenkte også å teste ut journey below etter hvert.

Når det gjelder VanCleef så brukte jeg også veldig lang tid på å lage meg det kortet, mest fordi jeg ikke spiller rogue noe særlig. Men det er et knall kort i rogue. Jeg liker fleksibiliteten med tanke på hva du trenger der og da og hva du møter. Jeg ender ofte opp med å bare spille en 4/4, men med 2 x conceal så er det godt mulig en svær VanCleef overlever. Har du sap på hånden også så kan VanCleef gi skikkelig juling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...