ATWindsor Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Betyr ikke at det er moro å spille mot, for det er det ikke. AtW Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Greit nok. Freeze er ikke spesielt morsomt å spille mot, det er jeg enig i. Men det er nå i hvert fall litt ferdigheter involvert når man spiller med eller mot freeze mage. Det er som regel noe man kan gjøre for å kontre en slik deck, og da klarer jeg ikke å bli så irritert. Men når noen spiller et bingokort som snur en kamp fra tapt til vunnet, uten å ta noen avgjørelser eller lar motstanderen ta noen avgjørelser i mellomtiden, det er antimoro etter min mening. Og da mener jeg ikke moro som i om man liker å spille mot det eller ikke, men at det rett og slett er dårlig gameplay. Det er riktignok en stor sjanse for at det ikke blir noe seier ut av det, men jeg liker ikke at sjansen er der. Etter min mening burde Blizzard latt være å lage kort som Yogg-Saron. Det er i beste fall et brawl kort. Men å klage over rng i Hearthstone er nok muligens en tapt sak Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 25. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Greit nok. Freeze er ikke spesielt morsomt å spille mot, det er jeg enig i. Men det er nå i hvert fall litt ferdigheter involvert når man spiller med eller mot freeze mage. Det er som regel noe man kan gjøre for å kontre en slik deck, og da klarer jeg ikke å bli så irritert. Men når noen spiller et bingokort som snur en kamp fra tapt til vunnet, uten å ta noen avgjørelser eller lar motstanderen ta noen avgjørelser i mellomtiden, det er antimoro etter min mening. Og da mener jeg ikke moro som i om man liker å spille mot det eller ikke, men at det rett og slett er dårlig gameplay. Det er riktignok en stor sjanse for at det ikke blir noe seier ut av det, men jeg liker ikke at sjansen er der. Etter min mening burde Blizzard latt være å lage kort som Yogg-Saron. Det er i beste fall et brawl kort. Men å klage over rng i Hearthstone er nok muligens en tapt sak Er enig når det gjelder Yogg, bygger du opp en del spells før du spiller ham avgjør han stort sett hvem som får lov til å vinne kampen og det er ikke spesielt festlig. Endret 25. mai 2016 av UriasX Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2016 Spilte nettopp en kamp hvor jeg fikk lagt C'Thun 3 ganger. Jeg burde nok vunnet andre gangen jeg la han, men gjorde en liten glipp og tok ikke ut armorsmith før jeg la, så motstander fikk bygget opp en del armor og overlevde. Overlevde dog ikke 3. gang og 29 damage. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2016 C'thun > Yogg Møtte en motstander med Yogg, som klarte å kaste de gode på seg selv og de dårlige på meg + noen dårlige på yogg Deretter kom jeg med C'thun og tok ut Yogg Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2016 Enda en gørrkjedelig Brawl.. Stealth, woho.. bare 1 ekstra runde til å drepe minions Kan likeså spille ranked og i tillegg få noe ut av det.. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 26. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2016 Ah. Brawl igjen. Håper det blir bedre enn 40 dust denne gangen. Hadde vært kult i alle fall. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) Enda en gørrkjedelig Brawl.. Stealth, woho.. bare 1 ekstra runde til å drepe minions Kan likeså spille ranked og i tillegg få noe ut av det.. Gjør du noe særlig annet enn å klage her inne? Synes ukens brawl var artig, mye kult man kan gjøre når man kan "garantere" at minions overlever en runde. Endret 27. mai 2016 av Knutete Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) Enda en gørrkjedelig Brawl.. Stealth, woho.. bare 1 ekstra runde til å drepe minions Kan likeså spille ranked og i tillegg få noe ut av det.. Gjør du noe særlig annet enn å klage her inne? Synes ukens brawl var artig, mye kult man kan gjøre når man kan "garantere" at minions overlever en runde. Jeg er flink til noe! Men glemte jo å poste noe fra i går.. Jeg har 4 HP igjen, motstander har 24hp Brann + Emperor = 3 taunts, motstander har ikke noe som kan ta meg C'thun med 16+16 tar knekken på motstander Litt OP kombinasjon Endret 27. mai 2016 av Dubious Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Bruk Alarm-o-Bot i denne brawlen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Knust alle decks jeg møter som har alarm-obot Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Spiller ikke Brawl da det er mer nyttig å spille ranked.. (for meg denne gang..) Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Beast hunter var også fint. Når du kan garantere at det du spiller neste tur har charge er det litt OP. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2016 Helt utrolig at jeg vant denne, og har aldri klart dette i ranked før Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2016 C'thun blir nok nerfa snart Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2016 Helt utrolig at jeg vant denne, og har aldri klart dette i ranked før Drepte du motstanders C'thun med bran+servant? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2016 C'thun blir nok nerfa snart Hvorfor skulle den det? C'thun deck er ikke på noen måte dominerende i meta for tiden, og skal du få til en svær C'thun er du avhengig av å bygge hele decket ditt rundt den. 3 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 29. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2016 (endret) C'thun blir nok nerfa snart Ville kanskje heller sett til Sylvanas og Doomsayer. Begge er ekstremt mye brukt og fra classic. Har ikke noen god track record på å gjette sånt, dog. Sikkert ikke noe nerfs på en stund nå heller. (evt alt som har med armor å gjøre, men vet ikke om blizzard tør det) Endret 29. mai 2016 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2016 Helt utrolig at jeg vant denne, og har aldri klart dette i ranked før Drepte du motstanders C'thun med bran+servant? Var heldig og fikk 3 av "return at friendly minion to your hand and it cost 2 less" og drepte 3 av hans end game minions med blade of c'thun (deiblant hans c'thun). Var sikker på at jeg tapte men han hadde ikke 5 dmg og lot Bran stå så da blei det 100 dmg c'thun Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 30. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2016 Helt utrolig at jeg vant denne, og har aldri klart dette i ranked før Drepte du motstanders C'thun med bran+servant? Var heldig og fikk 3 av "return at friendly minion to your hand and it cost 2 less" og drepte 3 av hans end game minions med blade of c'thun (deiblant hans c'thun). Var sikker på at jeg tapte men han hadde ikke 5 dmg og lot Bran stå så da blei det 100 dmg c'thun Nice Nesten synd av C'thun stopper å skyte når den har drept alt, får jo aldri se ferdig hele bombardementet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå