Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Dette var det jeg prøvde, kom på de selv. Sikkert noen som har prøvd eller møtt noen som også har tenkt på dette

Inner rage 

Armorsmith

Prepration 

beneath the grounds

mana wyrm

arcane missiles

innervate

Y`shaarj, rage unbound

everyfin is awesome

murloc tinyfin

Curse of rafaam

Mana wraith

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny runde med kjappe brawls i dag. Hadde den 100g questen og fullførte den på et blunk med mechwarper + metaltooth. Møter jeg hunter og har coin så vinner jeg. Møter jeg hunter uten coin så er det en kjapp concede. Når jeg møtte noe annet (druid ved et par anledninger) så ble det også en kjapp concede fra motstanderen.

Dette er en av de dårligste brawlene jeg har spilt. Kunne kanskje vært interessant under andre omstendigheter, men når alle kort kan brukes så er det noen ødelagte komboer. Men en kjapp måte å fullføre hunter quests på da.

Lenke til kommentar

Største problemet med denne brawlen er at en må bruke egne kort

Joda, jeg har funnet flere gode alternativ, men det hadde vært artigere å fått prøvd det andre bruker uten å måtte lage kortene og grunnen for Brawl (for meg) er å prøve nye kort

Har derimot spilt litt arena og kom meg fra rank 20 til 17, hvor jeg tapte og rage-quit!

Neida, men ikke helt usant da jeg hater å tape :p

Spiller priest c'thun dekk og gikk bra helt til jeg møtte dragon dekk med den minionen som putter alle dragon kort i hånden på bordet og med 12 kort igjen så fikk jeg aldri den 0 mana silencen eller c'thun

Lenke til kommentar

Hva har skjedd ? Alle decksa mine mangler plutslig 10 eller flere kort, jeg får ikke spilt noen av dem de er bare borte :S

Noen som vet hva som har skjedd evt har dette skjedd med dere ?

dette har skjedd med meg også aner ikke...

Lenke til kommentar

Sjekket at du ikke har et wild dekk i standard?  (bare lurer)

men angående Brawl så fikk jeg 20 seire på rad og tapte bare pågrunn dårlige trekk/kort (2 tap på rad på grunn av det..)

Mechwarper

Enhance-o Mechano

3 mana = seier (viss jeg fikk 4 Mechwarper på hånda (noe jeg ikke fikk de 2 siste rundene)

De 2 siste rundene var også mot Mechwarper + en annen minion

Mange av mostanderne ga opp før jeg fikk slått de i det hele tatt, egentlig ikke rart da jeg har 4 taunt med shield og windfury..

Lenke til kommentar

Hva har skjedd ? Alle decksa mine mangler plutslig 10 eller flere kort, jeg får ikke spilt noen av dem de er bare borte :S

Nå spør jeg dumt, men har dere spillt siden Old Gods kom ut? Hvis ikke så er det standard mode som er problemet deres, da en god del kort ikke kan brukes i denne modusen.

Sjekket mine egne decks nå, og det er ikke noe i veien der...

Lenke til kommentar

Nå spør jeg dumt, men har dere spillt siden Old Gods kom ut? Hvis ikke så er det standard mode som er problemet deres, da en god del kort ikke kan brukes i denne modusen.

jepp har spilt, det var nylig brått at masse kort ble "borte"

Lenke til kommentar

Rødt kryss er vel kun når det mangler kort i decken. Altså at du har færre enn 30 kort, feks ved at du disenchanter et kort som er i en deck. Wild decks har ikke rødt kryss om du er i standard modus, men de er grået ut og kan ikke velges. Og decks du hadde før Old Gods ble automatisk merket wild, i hvert fall decks som inneholdt kort fra wild.

Eriksendrul: Har deckene dine røde kryss over seg? Høres jo ut som at det er noe bugga med hs, eventuelt noe serverkluss. Har hørt andre som har opplevd det samme, hvor de feks har mistet flere classic kort, noe som ikke skal være mulig. Tror det ordnet seg etter en stund eller etter en restart.

Lenke til kommentar

Rødt kryss er vel kun når det mangler kort i decken. Altså at du har færre enn 30 kort, feks ved at du disenchanter et kort som er i en deck. Wild decks har ikke rødt kryss om du er i standard modus, men de er grået ut og kan ikke velges. Og decks du hadde før Old Gods ble automatisk merket wild, i hvert fall decks som inneholdt kort fra wild.

Jeg har røde kryss over alle mine gamle deck som har kort fra utenfor standard. AtW

Som ATW sier så ble gamle deck krysset over, mens nye deck laget i "wild" blir grå i standard,

Lenke til kommentar

Jeg har flere gamle decks som jeg ikke har rørt siden før Old Gods kom ut, og de er ikke krysset over. Har ikke åpnet dem engang så det stemmer ikke for min del. Gidda ikke slette dem når ny tilleggspakke kom, men det hadde jeg gjort om det var store røde kryss over dem.

Lenke til kommentar

Rank 20 til 14 nå med et par tap bare, har kun brukt de nye dekka som er i deck hjelper. Virker ganske solide, mangler noen kort som jeg har erstattet med diverse da:)

Testet alle klassene, Warlock, paladin og rogue er hvertfall gode.

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

jepp har spilt, det var nylig brått at masse kort ble "borte"

Du disenchanta ikke nerfa kort da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...