Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 er vel maks i kortstokken?

Det var. Men på grunn av discover mekanikken som ble introdusert så er det ikke veldig uvanlig med 3 av en spell.

jojo, men poenget er at du kan kun starte med 2 sauer og har du da spilt 2 sauer så har du i teorien 0 sauer igjen, med mindre du har spilt kort som sier at du kunne ha fått fler..

Lenke til kommentar

Men se bort ifra det så er jeg litt skuffet over expansion 90% av folka kjører c'thun relaterte decks long game, de går for Warrior/priest (lock) 

Prøvde selv priest 2-3 games og fikk c'thun til å gjøre 40-60 dmg split seire. :hmm:

Det er det første døgnet med ei ny tilleggspakke. Det er bare naturlig at folk prøver den store stjernen først. Yogg-Saron mage og C'thun priest var feks det første jeg ville prøve.

Men hvis det er slik at C'thun ikke nødvendigvis er wincondition og en ikke forventer at det skal leve runden etter at en spiller det, har en ikke da satt mye kombinasjoner opp mot det som er et relativt dødt kort?

At en kunne spilt andre kort i stedet som kanskje ikke kombinerte så mye?

De fleste som spiller en C'thun deck spiller som druid, priest eller warrior. Rett og slett fordi det er en control deck og du vinner på samme måten som med andre control decks. Du tar kontrollen over brettet og tar det derfra. Det er ikke slik at decken består av 29 ubrukelige og svake minions som kun er der for å buffe C'thun. Den priest decken jeg spiller med nå har alt det en forventer å finne i en control deck og du kan fint vinne uten å spille C'thun.

Men det er ingen perfekt deck, og det er fullt mulig å eie C'thun decks også, som alt annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Ja, brann er autoinput i cthun decks spør du meg. Så mange battlecry effekter. Brann + Ancient Shieldbearer for 20 armor. OP!

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Ja, brann er autoinput i cthun decks spør du meg. Så mange battlecry effekter. Brann + Ancient Shieldbearer for 20 armor. OP!

Jeg hadde ikke brann i det decket, fikk han fra jeweled scarab :p

newb!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Jeg hadde ikke brann i det decket, fikk han fra jeweled scarab :p

newb!

:tease:

post-64648-0-65766200-1461867180_thumb.png

into

post-64648-0-58994600-1461867243_thumb.png

omgomg, han hadde en deathwing til!!!!!!

post-64648-0-75336200-1461867344_thumb.png

tapte... 

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...