Xprez Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 fy faen kor stygt, var mot en warrior nå nettopp, han hadde 9 hp igjen å jeg satt med 23 hp og hadde lethal neste turn, han spilte den charge mobben å poppet fram med 2x molten giants å smekket meg for 16, så en brewmaster å replayet den faens molten gianten å GG Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 fy faen kor stygt, var mot en warrior nå nettopp, han hadde 9 hp igjen å jeg satt med 23 hp og hadde lethal neste turn, han spilte den charge mobben å poppet fram med 2x molten giants å smekket meg for 16, så en brewmaster å replayet den faens molten gianten å GG Spiller med en slik deck selv. De er meget gøye så lenge du har den comboen på hånda. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Motstander har 1 hp, jeg har 29..han har en(husker ikke hva den heter, en som summoner en 3/3 et-eller-annet når den dør) 9/7 ute. Gir den +4/4 og en sånn "double damage" sak rett etterpå. + han har en 7/4 adventurer. Farvel mine 29 hp Jeg som var sikker på å vinne. Trodde jeg skulle kunne ta han med en Starving Buzzard som jeg buffet den runden, men idiot som jeg er, husket jeg ikke at jeg nettopp hadde lagt den ut og måtte jo vente en runde for å spille den. Da fikk jeg nevnte kombo i trynet og tapte så det suste etter. Tror jeg aldri blir noe god i dette spillet, men det er egentlig ikke så viktig. Mye viktigere å syte å klage i forumet når jeg taper Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Dette begynner å bli frustrerende. NI strake tap som priest nå. Samme deck som før. Samme deck som jeg stort sett har vunnet 75-80% av matchene med før. Jeg spiller på akkurat samme måte, og taper mot mages, hunters... you name it. Sukk. Lenke til kommentar
Scarat Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg er ekstremt fornøyd med årets første arena, den endte 12-2 med en Rogue. Dette var premien: 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Faen så jævlig mye bullshit det er i arena nå. Møtte nettopp en Warlock som hadde ihvertfall 2x Blood Imps. Greit nok, det er vel neste å forvente selv om det suger at han har fått 2 innen turn 5. Slet lenge fordi han blant annet hadde brukt 2x Power Overwhelming på små minions for å drepe mine 4/4 og min Earth Elemental, men var endelig på vei inn i gamet med 7 HP igjen og han hadde bare 3 damage på brettet og han hadde allerede brukt en Soulfire, og ut i fra hvordan han spilte så virket det ikke som han hadde en til heller, så følte jeg hadde en sjanse. Neste runde ville jeg ha clearet board og fått opp taunt siden jeg nettopp hadde spilt Onyxia. Men neida... Han har jo selvsagt en Power Overwhelming #3! Seriøst!? Hvem drafter 3!!!! Power Overwhelming da? Det er jo overhodet ikke bra drafting selv om han lucka med det denne gangen. Jeg mener, hvordan spiller en rundt noe sånt? Hvordan kan en ta høyde for sånt? Endret 3. januar 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Scarat Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Det er jo litt av det som er moro med arena. Du kan ende opp med 6 swipes som druid eller null spells som mage. Jeg har som warrior både fått muligheten til 5 av det 5dmg våpenet og andre ganger ikke fått et eneste våpen. Jeg personlig synes det er det som gjør arena interesant, du vet aldri hva du eller motstanderen har så du må lære deg å bli kjent med alle class kort og tenke på flere forskjellige taktikker med samme hero. Og det kan også gjøre deg til en bedre constructed spiller siden du lærer deg å tenke opp flere og forskjellige taktiker enn det du ville gjort ellers. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Contructed er jo lettere sånn sett siden det er begrenset til 2x av et kort. Swipe er jo bra, så 3x Swipes ville ikke vært rart. Arcanite Reaper er også bra og jeg blir ikke overrasket over at en warrior har 2x av den. Men Power Overwhelming er IKKE bra. Lenke til kommentar
Scarat Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Jeg har vunnet flere kamper med hjelp fra power overwhelming, så jeg synes det kan være bra. Enten ved hjelp av en liten minion som kan fjerne en stor eller ved hjelp av en charge minion og du får din egen fireball/pyroblast. Alle klasser har "irriterende" kort. Som f.eks. Mage med pyro, Druid med alle sine kjempe taunts og felles kort som Ragnaros. Endret 3. januar 2014 av Scarat Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Blir mye eid i spillet. Noen som har brukt penger på spillet? Leger merke til at mange blir ganske frustrert over spillet . Nå har eg klart å endre på det. Spiller for å ha det morsomt og få et lite adrenalin kick . Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Så mange Power overwhelmings høres ikke bra ut nei, men jeg ville nok stort sett valgt 1 i arena, kanskje flere om jeg hadde noen void terrors. Men det er jo greia med arena, kan møte de sykeste ting. Syns det er grei "avkobling" fra constructed hvor man hele tiden må telle hvilke kort motstander har brukt, og hvilke removals de sannsynligvis sitter igjen med. Jeg har kjøpt pakker, men nå i ettertid ser jeg at det egentlig ikke var så nødvendig, har spilt en hel del, og fått over 100 pakker "gratis" fra arena. Veldig fort gjort å bli frustrert over kortspill da, vil alltid skje en gang iblant at man har ren uflaks flere kamper på rad, da er hele verden imot deg Endret 3. januar 2014 av MythiC9 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Har brukt noen hundrelapper på kortpakker. Som jeg tidligere har nevnt, finn ut hvor mye man syntes spillet er verdt, så lenge man ikke bruker mer enn det så har man i praksis kjøpt spillet for den summen. Det er det jeg har gjort med hvert eneste f2p spill jeg har brukt penger på. 1 Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 The dream Her er mesteparten av decket: Hvem trenger vel legendaries, epics eller fireball Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Herregud da. Er det ingen måte å vise seg som offline når man spiller Blizzard spill? Har så mange masekopper som spiller WOW. Jeg gidder ikke mas HVER gang jeg skal spille Hearthstone. Hvor vanskelig kan det være å implentere en offline funksjon?! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ja, jeg skjønner 1x Power Overwhelming. Men 3!? God damn! Hvordan kan en forutse noe slikt? Og hvordan kan du vinne med den decken der? Du må ha vært heldig med motstanderene. Så fort jeg passerer 4-5 wins så møter jeg bare folk som er like gode som meg, men med bedre drafts eller folk som er bedre enn meg og med bedre drafts. Noe som er sabla frustrende egentlig for det gjør at det som regel stopper på 9. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Det nærmeste man kommer å forutse noe i arena er vel å spille blessing of kings rett etter en silence, eller 3 minions rett etter flamestrike, men selv da er man langt fra sikret.. Møtte som vanlig bedre og bedre deck utover i antall seire, men tror styrken med draften min var at jeg ikke fikk noen direkte dårlige kort, og så mye 1-2 drops at jeg alltid kom ut foran eller likt fra earlygame. Tok meg fire måneder og få en perfekt arenarun, tar sikkert minst like lang tid til neste gang Leste forresten en litt interessant statisktikk på teamliquid; For hver 200ende person som starter en arena run er det 1 som får 12wins, 1 som får 11, 2 som får 10, og 196 som får 9 eller mindre, over 100stk får 0-2 wins. Noe å trøste seg med når man "bare" klarer 4-3 eller noe sånt Endret 4. januar 2014 av MythiC9 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Haha, spilte tidenes dårligste arena run(0-3LOL) også fikk jeg Deathwing i decken jeg fikk. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Zzz... Kan Season 2 starte snart eller så jeg kan slippe alle disse gode folka med bra drafts i Arena? Lenke til kommentar
Scarat Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det er bare ranked som blir resatt ikke arena dessverre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det er bare ranked som blir resatt ikke arena dessverre Det er ikke sånn arena fungerer. Arena blir i praksis resatt hver gang du drafter et nytt deck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå