UriasX Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Edit: Btw, lurer på å ta med Millhouse i zoolock for the lulz. Hvor dumt er det? Jeg vil si at det kan være helt utrolig dumt, avhengig av hva du spiller mot. Gå heller for Wrathguard, 2 mana 4/3 som skader deg selv litt, mer konsistent og mindre krise Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Kommer til å bruke denne Brawlen kun for daily quests, når jeg har 3 quester.. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Noen andre en meg som farma gold den siste tiden for og ha til Whispers ? skal kjøpe over 90 pakker med kun gold når det kommer Regna pent på det, 40 gold per dag til release + det jeg ITS OVER 9000 ( sorry ). Så gjenstår det og se hvor mange 3x wins og evt høyere betalte quester jeg får Endret 19. april 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 har farma gull, men ikke langt på nær så mye som deg. Har 1500 gull nå. Så blir vel rundt 20 pakker når det kommer ut. Men har også dust nok til å crafte en legendary. Så vi får se hva jeg har til slutt. Er det noen som skal disenchante alt fra naxx og goblinsvsgnomes? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Det blir nok til og beholde alle kortene. Kan hende jeg disenchanter gold cards. Men føler at hearthstone er et spill jeg kommer til og spille titt og ofte i alle tider så lurer på om jeg skal begynne og skaffe alle kort i gold Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Treger på at jeg DE gullkort tidligere, kommer kun til å DE vanlige kort. Venter til neste patch som nerfer class cards da, får jeg en del mer dust. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Blir rundt 100 pakker for gull på meg når tilleggspakka kommer. Har ikke spart akkurat, men heller hatt lite å bruke på. Angående disenchanting så er det en dårlig ide etter min mening, med mindre du vet 100% sikkert at du kun kommer til å spille arena eller standard i ranked. Hvis ikke er det fort gjort å angre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Jeg bruker stor sett gull på arena, går ca i null på det, så har det jeg har av gull, ca 3600 per i dag. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Det blir nok til og beholde alle kortene. Kan hende jeg disenchanter gold cards. Men føler at hearthstone er et spill jeg kommer til og spille titt og ofte i alle tider så lurer på om jeg skal begynne og skaffe alle kort i gold Lykke til med det Kripparrian har samme prosjekt forøvrig, og selv ikke han har greid å skaffe seg nok dust til å crafte alle i gull (inkludert å disenchante alle non-gull kort. Manglet 250 000 dust i januar så det ut til etter litt rask googling. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Har rundt 4000 gull, spiller stort sett ranked og Brawl nå og bruker ikke noe gull så vet ikke om jeg kan si at jeg farmer da. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Det blir nok til og beholde alle kortene. Kan hende jeg disenchanter gold cards. Men føler at hearthstone er et spill jeg kommer til og spille titt og ofte i alle tider så lurer på om jeg skal begynne og skaffe alle kort i gold Lykke til med det Kripparrian har samme prosjekt forøvrig, og selv ikke han har greid å skaffe seg nok dust til å crafte alle i gull (inkludert å disenchante alle non-gull kort. Manglet 250 000 dust i januar så det ut til etter litt rask googling. Skal du ha alle kort i gull så krever det enten ekstremt mye spilling eller veldig mye penger. Han fyren fra Hong Kong som visstnok var den første til å få en komplett gullsamling sa at man måtte regne med å bruke minst 2500 dollar om man skal kjøpe seg til det. Og det sa han i 2014, før noen av tilleggspakkene var sluppet. Er en fyr som heter Cherrywarrior eller noe sånt på Twitch som jeg tror har en ganske komplett samling. Han pleier å skryte av at han har flere seiere i arena enn Kripparrian så det sier jo litt om hvor mye tid man må legge i det for å få en komplett gullsamling bare gjennom spilling. En god dose flaks hjelper selvfølgelig også når du skal åpne pakker. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Har ikke helt skjønt poenget med gull kort da de ikke er noe bedre enn de vanlige kortene.. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Har ikke helt skjønt poenget med gull kort da de ikke er noe bedre enn de vanlige kortene.. Du må være en samler for å skjønne det. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Siden standard er rett rundt hjørnet, har jeg spilt en Shaman Reno/Deathrattle deck de siste dagene, med Sneed's og Kel'Thuzad. Herregud det decket er morro. Knuser control Warrior til de grader (ja, jeg har et hat mot control warriors), og er heller ikke så verst mot aggro decks. Et utfordrende deck, hvor du må finne kort kombinasjonen som gir mest value, alt ettersom hvem du spiller mot. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 (endret) Det med og skaffe alt av gullkort er vell og ta litt i. Jeg har bestemt meg for og kun fokusere på 4 forskjellige dekcs. 2 i wild og 2 i standar. Og skal kun spille de to(4). Muligens endre ett og annet kort om "metaen" plutselig endrer seg og jeg skal da minimum ha 4*30 kort i gold Endret 20. april 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 En del endringer på vanilla-kortene. Kan leses her: http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20097355/ 2 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Mye bra. Bare synd de ikke endret Starving Buzzard til noe brukbart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 (endret) Vel, nå kan vel folk bare betale 1 mana ekstra for 4 stats mer i spellbreaker med samme effekt som owl. Vil vel som regel være verdt det om man ønsker silence. Nå kan forresten owl dukke opp som et valg i jeweled scarab. Likte endringen på BGH. synes det er bra å ha et neutral kort som kan håndtere store minions. Men det var litt for op på 3 mana. Force nerf var ventet. totalt 6/6 i stats fordelt på 3 minions for 5 mana er ikke så ille. Men er svak mot board clears, og er ikke et kort jeg tror kommer til å bli brukt spesielt mye nå. Likte ikke nerfen av keeper of the grove. Kortet blir litt vel svakt nå som et 4 mana class card. Endret 20. april 2016 av Kron Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Vel, nå kan vel folk bare betale 1 mana ekstra for 4 stats mer i spellbreaker med samme effekt som owl. Vil vel som regel være verdt det om man ønsker silence. Nå kan forresten owl dukke opp som et valg i jeweled scarab. Likte endringen på BGH. synes det er bra å ha et neutral kort som kan håndtere store minions. Men det var litt for op på 3 mana. Force nerf var ventet. totalt 6/6 i stats fordelt på 3 minions for 5 mana er ikke så ille. Men er svak mot board clears, og er ikke et kort jeg tror kommer til å bli brukt spesielt mye nå. Likte ikke nerfen av keeper of the grove. Kortet blir litt vel svakt nå som et 4 mana class card. Ja, båe keepr og owl virker for svak kontra spellbreaker nå. Ellers er det ganske ok endringer, tar unna endel av de kjedligste kortene, selv om kanskje druid er nerfet litt hardt. Men takk gud for at comboen forsvinner. AtW Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Aldri mer druid combo. Det var søren meg på tide så den liker jeg. Også stas at de fjerner litt annet aggro charge, selv om det sikkert kommer mer cancer i nær fremtid. Ellers er det vanskelig å vurdere alle endringene, fordi vi sitter kun med halve infoen. Flere av kortene er endret pga ting som kommer, slik at de ikke skal være åpenbare førstevalg. De skal altså ikke være auto include. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå